Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Motozem

BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure - Diskusné fórum

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: BMW v Garmishi odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
05.07.2024 17:39

Re: BMW predstavuje automatickú spojku a prevodovku - Automated Shift Assistant (ASA)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Video: Predstavenie BMW R 1300 GS Adventure v Garmisch Partenkirchen



... moj prvý dojem je že vyzerá hrozne... jak keby to stavali páni z Lega ktorí sa pri flaške Vodky inšpirovali PanAmericou (jazdiť to bude určite famózne)



Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (05.07.2024 17:48)


05.07.2024 22:09

Re: BMW predstavuje automatickú spojku a prevodovku - Automated Shift Assistant (ASA)

Explo
 Kávičkár 

Ikona

:-O V sivej farbe vyzerá najlepšie, tak neutrálne, ako sa na nemcov hodí


05.07.2024 23:44

Re: BMW predstavuje automatickú spojku a prevodovku - Automated Shift Assistant (ASA)

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: raptor: Je to vlemi ucelovy dizajn. Mne sa ta tie ploche strany nadrze celkom pacia popravde. Ale vidiet ze dizajn isiel bokom voci ucelovosti a "modolevy pouzivatel" bol ten typ co ma motorku ovesanu kuframi, pridavnymi kapsickami a bandaskami a co ja viem cim vsetkym este.


06.07.2024 14:11

Re: BMW predstavuje automatickú spojku a prevodovku - Automated Shift Assistant (ASA)

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

stare adventúry mali pekne oblemovanu nadrz padacimi ramami , ze sa to uz nemuselo riesit.
Vyrobcovi doslo, ze to nie je vobec nutne. Adventúry nikto predsa netaha nejak do terenu, takze ok.
Skoda mensieho sedadla pre spolujazdca, v garazi preto nikdy nebude.

K tej automatickej prevodovke len asi tolko, ze to nemusi byt zla vec , ale len kym je moto v zaruke :-)

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (06.07.2024 14:19)


06.07.2024 15:08

Re: BMW predstavuje automatickú spojku a prevodovku - Automated Shift Assistant (ASA)

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

ked doriesim parkovanie ze bude kde odstavit moto...snad za ten rok "otestuju" ludia ten automat ja si to viem aj celkom realne predstavit...ale tak uvidime ako to s tym bude predsa len je to uplne novy prvok tak nejake muchy tam mozno budu :-)


06.07.2024 15:55

Re: BMW predstavuje automatickú spojku a prevodovku - Automated Shift Assistant (ASA)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

šani - len potom nerozumiem že

- nový Advík nemá vrchné padáky - moj má
- nový Advík nemá rátanú hmotnosť s hlavným stojanom - môj áno (lebo ešte bol v cene moto)
- nový Advík ma podsedlovku z hliníkovej zliatiny koli úspore hmotnosti - moj klasická podsedlovka z ocelovych trubiek
- nový Advík má 30 litrovú nádrž - moj má 33
- nový Advík ma sériovú koncovku ktorá váži opticky tak polovicu mojej

- nový Advík je podľa údajov výrobcu o 13kg ťažší ako o 14 rokov starší Advík od toho istého výrobcu



Video: www.youtube.com/watch?v=03dfoqw70lw

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (06.07.2024 16:02)


06.07.2024 16:24

Re: BMW predstavuje automatickú spojku a prevodovku - Automated Shift Assistant (ASA)

JoeKTM
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: raptor: [dobre]


06.07.2024 21:09

Re: BMW predstavuje automatickú spojku a prevodovku - Automated Shift Assistant (ASA)

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: no len mi to vychadza ze tam za tie roky asi popchali kopec vybavy ci? :-) samotny motor neviem najst udaje kolko vazil vtedy a teraz...celkovo shift cam technologia kolko pridala...vybava cez dvihanie motorky rozne nove technologie atd a hlavne zameranie...nesledoval som pred 14 rokmi motorky ale tusim bolo vtedy GS take cenduro...teraz je GS a hlavne vo verzi GSA pouzivana takmer ako ciste asfaltova cestovna motorka...tak asi ju viac bmw prisposobuje pre takych zakaznikov na take podmienky ako ju chcu vyuzivat :-)


06.07.2024 22:27

BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

Palika
 Turista 

Hodnotenie: Zlé

Nenachadzam slov, ako poskladané z Lego. Kreslil to ten istý dizajner? Na čom ten frčí….Či len ja som zostarol? Ale KTM Adventure sa mi páči, Multistrada, VStrom, Afrika, Tenere. sa mi páči. RT, GTL a Grand Amerika užasná. Nie že povolia , aby aj tie prekreslil tento exot :-)


07.07.2024 1:48

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Ľadvinka má madlo na držanie medzi nohami? :-)))


07.07.2024 8:51

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

matkulec
 Veteránista 

hmm, čo ty berieš(menopauzové hormóny ? ), že ako chlap primárne riešiš dizanj? >:-) veď farbičky a dekorácie to bola dlho ženská parketa :-D


07.07.2024 12:52

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

No tak z fotiek také zmiešané pocity, ono to môže byť naživo celkom fajn. Pri pohľade spredu tomu celkom pomohli tie prídavné svetlá... Tá automatická prevodovka nevim no, kým nevyskúšam tak nebudem riešiť...

Zvažoval som do Ga-Pa ísť lebo tam bolo vždy super... Tak by som to videl naživo...


08.07.2024 16:23

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Taký priemyselný dizajn, hrázdičky a držiaky na kľúčenky všade. Už sa asi robili moc oblé, marvel či zvieracie dizajny motoriek, toto je iné. Farebná kombinácia šedo-červená dobrá.


08.07.2024 23:33

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

Palika
 Turista 

Re: matkulec: Keby si Ty vedel, čo všetko ja beriem????Okrem hormonov????
Riešim dizajn, lebo motorka je aj srdcovou zaležitosťou. A čo mojmu oku nelahodi, to mi srdce nerozbuši. Pri pohladu na tento vytvor mi vynechava ešte aj kardiostymulator ????


09.07.2024 0:14

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Vyzera to jak hromada volne pohodenych kufrov na vydajnom pase na letisku
Na druhej strane - konecne motorka, pri ktorej bude aj stary Versys vyzerat pekne

A zase na druhej strane - je to geeso, cakal snad niekto, ze to bude dobre vyzerat? :-D


09.07.2024 4:41

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

Palika
 Turista 

??? = :-)


09.07.2024 7:45

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

DDD452 - si ma rozosmial teraz. :-))) Tak majitel Multistrada DS 1000 hovorí že ak je to GS tak či niekto čakal že to bude dobre vyzerať?

Pozri obrázok

Odhliadnuc od toho že dizajn zrovna tvojej motorky je aký je, kedysi sa z nej "dalo obedovať" keď ti nehovorila pane. Naposledy keď som ju videl, čo už si ju nejaký čas obhospodaroval, tak bola na pol ceste premeny medzu Multistradou a ratbike.

Áno ten nový Advík vyzerá divne, ale ty si zrejme ten posledný v rade, s motorkou ktorú máš, v stave v akom je, ktorý by mal mudrovať o tom ako ktorá iná ako vyzerá.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.07.2024 7:46)


09.07.2024 9:00

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Lego a Pan America... to si dobre vystihol, to sadlo [dobre] :-D


09.07.2024 9:37

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: ano, prave ja, s mojou motorkou vravim, ze hento je hnus. To je, co?

Pri hentom to bude stale v akomkolvek stave nadherna motorka

Upravené 1 krát. Naposledy upravil DDD452 (09.07.2024 9:37)


09.07.2024 11:26

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

DDD452 - každý má právo na svoj vlastný názor to je úplne v poriadku. [dobre] Ty to vidíš takto (subjektívne), ja to vidím inak (subjektívne). Ľudia, ktorí čítajú tieto galantné nezmysly medzi nami, by si možno spravili tiež názor keby si postol fotku tvojej Multy v aktuálnom stave. ;-)

...a to by sme už subjektívného názoru prechádzali jemne k objektívnemu.


09.07.2024 11:46

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

salem79
 Kávičkár 

Ikona

Ked v tom videu pridu ti traja na ten trip do Namibie s tymi ovesanymi motorradkami..Tak mi presla hlavou myslienka, ze ten kockoidny dizajn dosiahol igor brezovar uz pred 20-timi rokmi.


09.07.2024 12:04

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Nie, stale by to bolo subjektivne. A nazor si mozu spravit uz teraz ;)


09.07.2024 12:10

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

mendo
 Edvenčr 

Ikona

Mne sa tiež KTM 890 tak hnusila az som si nakoniec kúpil. GS moze byt akokoľvek škaredé aj tak si to kúpia nech to stoji co to stojí. A ideálne s 3 ma kuframa, nech sa lepsie prediera v zápchach [dobre]


09.07.2024 12:32

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

No každý deň keď sa na to pozriem tak mi to pripadá normálnejšie a krajšie... Som zvedavý naživo... GS bolo vždy také... Také škaredé až časom bolo pekné...

Awia


09.07.2024 14:50

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: Awia: Ja by som to skratil na "GS bolo vzdy skarede.". Pisal som to tu aj minuly rok ked predstavili tu obycajnu ne-adventure verziu.


09.07.2024 23:46

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

passiv
 Turista 

Ikona

nenasiel som dovod upgradenut na 1250, nevidim ani teraz dovod ist do 1300.

Dizajn mi tiez najprv vybil dych hnusobou, ale kazdym dnom mi pride menej zly. Mozno na zivo vyzera ozaj dobre a raz si na tu pogumovanu nadrz polozim Starbucks.


10.07.2024 8:22

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

watch - nemyslim ze GS bolo vždy škaredé... od prvých 1200 OHC po poslednú 1250 to boli pekné motorky. Najma Advíky. Nová 1300 bol šok najma koli svetlu z ostatných strán to je normálna, pekná, elegantná motorka a navyše veľmi zábavná a najovladateľnejšia zo všetkých. Tento 13 Advík zatiaľ nedávam... :-~


10.07.2024 9:50

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: passiv: Medzi 1200 vodnikom a 1250 je dost velky rozdiel. Motoricky som 1200 moc nemusel
/ presadol som z 1190 KTM/ ale 1250 mi je tak akurat :-) Nechyba mi nič. Ale ak by som mal 1200 LC asi by som zacal setrit :-)




10.07.2024 13:42

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

passiv
 Turista 

Ikona

Re: alexa7: možno ty ten výkon navyše oproti 1200 využiješ, ja nie. Ostatne čo? Radar, Lidar, semi prevodovka? nah. Možno neskôr, keď do toho vyrastiem - alebo keď príde 1350, tak sa tu zase stretneme.


10.07.2024 13:47

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: raptor: Nie, boli skarede. Rovnaky "utilitarian design" ako teraz. Len boli "v telke" a boli vsade. Ta motorka nabrala isty status a ludia si zvykli natolko az im prisla ako normal. A zvyknu si aj teraz az prejde prvotny sok.

Mna prekvapilo, ze v konfiguratore ked som dostukal v podstate vsetko co by som tam chcel som sa dostal na o 3tis nizsiu sumu ako u Duc Multi V4 Rally. Co je zaujimave aj z toho titulu ze pri porovnavani obyc 1300GS a obyc Multi V4S som sa u BMW dostukal na vyssiu sumu. Ale budem to muset prekontrolovat este raz. Ci nahodou nejake cenovky v cerstvom GSA konfiguratore nechybali a tak nevysla nizsia cena "omylom".

Dôvod úpravy: porovnaval som s nemeckym Ducati konfiguratorom, lebo Slovensky s cenami nie je. Na slovnesku su myslim tie Ducny o necelych 1000 evri lacnejsie v zaklade tak mozno to vyjde lepsie.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (10.07.2024 13:52)


10.07.2024 13:57

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Ono v 1250 oproti 1200 je ten motor veselší, no v 1300 bude ešte viac ktmkovo bujarý, takže euforický pocit z reakcie moto na pohnutie plynom :-* . No potom sa človek pozrie akú má priemernú polohu plynu na 1200 a ked mu tam ukazuje, že 15%, tak si racionálne povie, že načo.


10.07.2024 15:02

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: passiv: tu nejde ani tak o vykon , ale o celkovy prejav.
Napriklad aj nutne dialnične presuny su s 1250 o triedu prijemnejsie.
O tvojej 1200 ke sa tu rovnako vyjadrovali ti co vlastnili vzduchace a uz by sa malokto vratil spat,
netreba byt tvrdasom
a okrem toho ziadny radar ta nik nenuti mat , ani len elektronicky podvozok…..




10.07.2024 15:29

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

passiv
 Turista 

Ikona

Re: tryskac: presne tak.

Re: alexa7: 1250 som si skusil, jasne ze sa berie viac za plynom ako 1200. Dialnicu som bohuzial na 1250 nesiel, tak to neviem porovnat - ale dobré štuple do uší sú na nezaplatenie :D
vravím, ja nie som presvedčený o tom, že by som za tie prachy navyše získal niečo výrazne lepšie. Už 1200 je parádna motorka, 1250 určite ešte lepšia.

Mne by sa napríklad páčilo, keby vážila o 30kg menej. Nehovorím o offroade, ani o ceste okolo sveta. Ale horské passy v alpách by takto boli ešte väčšia zábava.

pre porovnanie:
1200GSA = 260kg
1250GSA = 268kg
1300GSA = 269kg

ah...riešim kraviny... určite sú všetky tieto mašiny parádne a želám veľa kilometrov bez nehody každému, kto si takúto mašinu kúpi.


10.07.2024 16:39

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: passiv: S tym porovnavanim vah opatrne. Ci to podla rovnakej normy robili :-)

Oni ti vyrobcovia radi uvadzaju vahy, aj mokre, v takych formach ze sa motorka s takou vahou nikdy na ceste neocitne. Potom ich zas nejaky ten regulator dojebe ze to tak nemozete, musite inak a v dalsom cykle to zas udavaju (rozumej ojebevaju) nejak inak.


10.07.2024 18:05

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: passiv: jasne ze ti nic ku stastiu s 1200 nebude chybat. Vobec nie je nutne , nieco predavat a kupovat novsie. Ak chces obratnejsiu moto a nemas 190cm ,tak nepozeraj GSA ale GS. Samozrejme viac bude na teba fukat :-) nieco za nieco. Ale stuple nepotrebujes , staci MRA normalneho rozmeru s deflektorom. Od Re: raptor: samozrejme :-)


10.07.2024 19:06

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

S týmto už fúka iba na stehná aj pri vyklopenej prilbe. :-)))
[
Video: www.youtube.com/watch?v=YWGGcYJ3MQ0 ]


10.07.2024 21:14

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Na začiatku videa som myslel, že štartuje. Bez vetra je to ako v plechovici :-D


11.07.2024 0:47

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

copy
 Skútrista 

Re: tryskac: ten zvuk ako zubárska vŕtačka


11.07.2024 22:27

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Áno vo videu to vydáva zvuky ako prišlapnuté morča - mikrofón telefónu to tak zvýraznil, v realite to pri pohybe dolu skoro nepočuť. Možno to nahrám pri naštartovanom motore a ten bude vydávať zvuky ako makadam v miešačke :-D .


15.07.2024 10:46

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Tie motorky sú už také dobré, že skoro ani jazdca nepotrebujú ;-)
[
Video: www.youtube.com/watch?v=NBvZLcNXsTE ]


16.07.2024 17:50

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: passiv: inak nechapem , ze tuzis po lahsej , hravejsej motorke a vlastnis GSA a sledujes hmotnost GSA. Ja jazdim preto GS , aj pre offroad . S GS este nejake tie TET trasy dam , s GSA by som sa na tie trasy vobec nevyberal.

Mali by to aj premenovat, Adventure by mala byt predsa ta lahsia .
Ale samozrejme Adventure je najviac :-)


17.07.2024 8:05

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

šani ja chapem že niekto má advíka a sleduje hmotnosť. Som na tom rovnako. Pri mojich skoro 2m mi je akékoľvek hladké GS malé (a nová 1300 jakbydal). Moj 14 ročný advík váži o 13kg menej ako aktuálna 13Adv a to je tam fúra detailov ktoré by mali hrať v prospech 1300Adv - viď moj príspevok z 06.07.2024 15:55

ale zas pri celkovej hmotnosti tej motorky by som toto číslo až tak nepreceňoval, to je na úrovni či sa vie niekto efektívne zbaliť alebo má záľubu vešať na motorku všetko čo sa na ňu zavesiť dá.... prípadne či je niekto vyžratý alebo má normálnu postavu.


17.07.2024 10:24

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: ja neviem ako je to u 1300 ale u 1250 GS si objednas podvozok z Advika a mas motorku
rovnakých rozmerov. Volaju to myslim, ze "sportový podvozok" :-) a mas moto o 2 cm vyssiu. Ram je rovnaky.


17.07.2024 10:33

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

šani - ta moja ex-rallye 2017 mala podvozok z Advika z fabriky a napriek tomu to bola ergonomicky motorka pre untermenšov. Totálne mi nesadla ergonomicky. Naopak to isté len v Adv verzii bolo úplne "do ruky".... zásadný podiel má podľa mna na tom nádrž. Advík ju má širšiu a tak sa mi celá motorka lahšie ovládala keď som vedel zapojiť aj kolená. Pri vzduchu som cítil že hladké GS je pre menších ludí ale ergonómia bola ok a ovládalo sa to velmi fajn.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.07.2024 10:34)


18.07.2024 13:59

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

wiesse
 Turista 
Nový člen

Dizajn pre mňa zaujímavý ako aj norden,žiadna tuctovka ako väčšina,je to neprirodzene široké a motorku mám aj na to aby som mohol jazdiť v kolónach a zápchach,s mojou 1150 GSa je to celkom problém,na čo my je taká motorka keď musím čakať v kolóne s autami.


18.07.2024 14:24

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

wiesse - 1300 je IMHO užšia ako tvoja 1150 - a tá mi zas nepríde neprirodzene široká...
nechce sa mi hľadať čísla...

najširší bod motorky bez kufrov sú v oboch prípadoch riadidlá a tie majú štandardnú šírku
dokonca pri advíku so sériovými kuframi doteraz platilo že kadiaľ sa vopchajú rajdy tadiaľ prejdú aj sériové hliníkáče


18.07.2024 14:28

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

wiesse prepáč, ale fakt majú pri navrhovaní cestovateľskej motorky t.j. adventúry brať ohľad na to aby sa vedela preštrikovať cez kolónu? :-O Na to sú predsa lepšie adventure skutre či kolobežky ...


18.07.2024 15:55

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

wiesse
 Turista 
Nový člen

Som šiel domov pred dvomi rokmi z Rakúska a niekde za linzom tak 15 kilometrová kolona,3nehody.v jednej kolóne.pchal som sa do predu za hasičmi a niekde v strede má odstavil policajt ,šiel som do prava ku zvodidlam za kamioni,normálne som nemohol prest medzi kamiónom a zvodidlami,mať všetky iné motorky len nie boxer tak sa vopcham a ťahám ďalej.po šichte vo fabrike to nieje príjemné ostať na diaľnici v sede na motorke unavený jak pes.motorky sú hlavne známe tým že prejdes v zápche,tak ale nová doba a tým široké motorky jak prasa,to už fakt radšej autom.kaslem na ochranu pred vetrom keď neprejdem medzi autami.


18.07.2024 15:57

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tak šup, predaj toho neprirodzene širokého advíka a kúp si supermoto [dobre]


18.07.2024 16:03

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

wiesse
 Turista 
Nový člen

Veď spekulujem,veľa roboty je v nej a za pár euro nepredam,zárubna do pivnice má 90 cm, riadidlá asi 93.spekulujem riadidlá skrátiť až sa to dá.spojka smrdí jak slak keď idem dnu.990 advik by bodol.


18.07.2024 16:10

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

wiesse
 Turista 
Nový člen

V každom prípade 1300 adv. vypadá naozaj hranato a konečne inak.aj to divné svetlo k tomu ide.vacsina ľudí má rado uhladené a tuctové veci.mne sa to naozaj páči,na mňa veľa elektroniky v moderných motorkách.


18.07.2024 21:31

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Re: wiesse: Nevadí že zárubňa je užšia ako riadidlá, stačí si zájsť pár cm do strany s kolesom, vytočiť jednu stranu riadidiel za zárubňu, trochu pohnúť dopredu a potom druhú stranu riadidiel.
Pár krát a máš to za sekundu prejdené [dobre]


19.07.2024 6:13

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona

pchat sa pri nehode za hasicmi cez zachranarsku ulicku je trochu take...jak by som to...a vlastne nic radsej :-}


19.07.2024 8:24

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Re: Nozdormu: Motor v jeho motorke už horšie ani vymyslieť nemohli, preto sa nevojde inam, ako po stredovej uličke pre záchranárov :-)))


19.07.2024 9:13

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

wiesse
 Turista 
Nový člen

Re: Explo: mám dvor do kopca a aj vchod do pivnice je do kopceka,musím mať naštartované aby som sa prepchal cez zarubnu,motor aj s padákmi je takmer tak široký ako zárubna a riadidlá sú širšie,už som mal jednu 1150gsa a nepoučil som sa.spojka riadne smrdí keď idem dnu parkovať.


19.07.2024 9:21

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

wiesse
 Turista 
Nový člen

Re: Explo: Ulicka bola riadne široká,všetko to stálo a nedal by to som stáť tam niekoľko hodín,asi by som zaspal na motorke a zvalil sa na bok :-D ,policajt uz skoro v penzii bol riadne nasrany keď mal tretiu nehodu,tak ma zjebal ako vlastného syna a odstavil na bok,nebit boxera tak zdrhnem.


19.07.2024 22:10

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

passiv
 Turista 

Ikona

Re: alexa7: mám to podobne ako raptor... mám 2 metre a ergonómia motorky nie je daná výškou podvozku - to ti je určite jasné. Vzdialenosť od sedla k stupačkám a od sedla k riaditkám je to, čo nás zaujíma. Potom sa môžme baviť o znížených stupačkách a vyšších riaditkách... Predal som 990 a Advíka som si kúpil len preto, že všetko ostatné mi je malé a sedím na tom poskladaný ako kameňožrút z Nekonečného príbehu.

Ad hmotnosť: Samozrejme, že reálne tých 5kg hore-dole nepocítim... Rovnako nejak intenzívne nepocítim ani rozdiel medzi plnou a prázdnou nádržou. Ale bolo by fajn, keby trend s hmotnosťou smeroval nadol.


20.07.2024 10:43

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

egres2
 Bahniak 

Ikona

Nashorn - mne sa to strašne páči. Technicky super. Má to viacej úložných priestorov ako kuchynská linka v paneláku. Keby to robili aj v mierke 1:0,3 tak si to kúpim.


20.07.2024 19:55

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Re: passiv: chapem , ale ma vobec GSA iny ram ? Lebo ak nie ten trojholnik je rovnaky. Ja mam vysku 185 , na GS mam zvysene sedadlo a zvysene riadidlo a natlacene dost dopredu. Tj zvyk z terennej moto , kde sa v prvom rade rajdy posuvaju dopredu a az potom zdvyhaju, ked je moto akoze malá. Ked som si pozical GSA nemal som pocit inej ergonomie , ale mal som ho kratko .


20.07.2024 22:39

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

passiv
 Turista 

Ikona

Re: alexa7: je docela mozne, ze GS a GSA maju rovnaku ergonomiu


21.07.2024 16:13

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa7 pri 1300 a 1250 mudrovať nebudem lebo z hlavy neviem ale pri 1200 vzduch / voda som si na 99% isty že v podsedlovke a prednom rame motorky nebol rozdiel v zmysel iný trojuholník rajdy, sedlo. Zato som aj pisal ze dobru ergonomiu na 1200 Adv pripisujem vacsej resp. sirsej nadrzi ktora sa mi lepsie drzi kolenami.


21.07.2024 21:59

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

BikerTT
 Turista 

Ikona

Plus GSA má štandardne vyššie sedlo.


21.07.2024 23:02

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Takže aby sme to zhrnuli. GS vobec nie je pre nizsich jazdcov a GSA pre vyssich. Staci si prikupit vyssie sedadlo :-)
U 1300 neviem.


22.07.2024 7:14

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

šani - také ľahké to nebude... mal som 1200 DOHC so sedlom s Adv a jasné že pre dlhého to bolo k dobru a dokonca aj preštisklo s deflektormi som na nej mal z Advíka ale nebolo to úplne ako na advíku. Ten gamechanger je z mojho pohľadu tvar nádrže a teda ako sa ti drží motorka kolenami.

Na tej 1200 vodníku som mal sedlo vo vyššej polohe, dokonca aj Airhawk ktorý pridáva tak 2-3cm a nedobre. Sadol som na štandardného Advíka vodníka dokonca so sedlom v nižšej polohe a hralo to celé...


22.07.2024 14:02

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Tiež ako alexa si myslím, že skrblícke BMW určite nebude dávať čechom robiť iný rám /rozmerovo/ pre GS a GSA. Takže v realite pri rovnakom sedle kvôli podvozku u GSA len sedíš vyššie, ale v rovnakej polohe.
Áno šírka nádrže či hĺbka výkrojov môže dávať dlhonohým iný pocit z vedenia motorky.

Re: raptor: To vážne tak poctivo posediačky držíš a vedieš moto po asfalte kolenami?
Ja sa asi vôbec neviem motorkovať :'(
Na tom GSA lc nemôže zato napr. iná poloha riaditeľ či pocit z objemnejšej prednej stavby?

Dôvod úpravy: nechápem ako mi tam miesto rodidiel skočil riaditeľ :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (22.07.2024 14:05)


22.07.2024 14:32

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tryskáč - ja kolená jednoznačne vždy priložene k motorke a aj s nimi motorku aktívne v nižších rýchlostiach a utiahnutých zákrutách riadim, v tiahlych zákrutách nie

...ale netvrdím že je to znak toho že ja sa viem motorkovať a ty nie. Nejak som to pred rokmi odkukal z videí motogymkhany (nie neviem tak jazdiť ako borci čo robia gymkhanu) a tam teda dávajú inakšie náklony a žiadne kokodské dočahovanie kolenom... vyskušal som to a funguje to.


23.07.2024 9:11

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Ok, ja len, že to mám skoro opačne, radšej mám ak nádrž pre kolená nie je široká - lebo chrániče na kolená
a si mám aj menšie gule :-D . No a vyslovene je nepríjemné, ked mi pri jazde v stupačkách nádrž odtláča kolená a nohy tvaruje do O. Ale zas je to asi o tom, že kde ja mám kolená, tak Ty máš možno lýtka.
Inak mám pocit, že takto to vnímajú aj v bmw u 1300, lebo predok sedla - zadok nádrže mi príde celkom štíhly.


23.07.2024 21:09

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: ja som na 2015 GS odjazdil asi 30 tis km, to je to ista ako ta tvoja byvala rallye. Mne celkom sadla , v terene mi bola dokonca lepsia ako GS 1250. 1250 je ako keby tazsia na predok, aj predne koleso sa dalo nadhodit lahsie. U 1300GS sa mi hned pacilo to sedadlo pretiahnute na nadrž, konecne netreba pri jazde v terene s GS suspenzor. U GS 1300 GSA je tam ta nadrz klasicky tak dochodcovsky, aby si len presne sedel na tom sedadle . Ale samozrejme na ten ucel pouzia je to v poriadku.Dolezite je, aby na tom nefukalo.



24.07.2024 7:44

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

šani - neboja sa že Touratech dá do ponuky zvýšené jednodielne sedlo pre tých 1% ktorí majú ozajstné terénne ambície

inak mne sa hladká 1300 GS veľmi zle držala nohami postojačky... teraz neberiem že som na ňu prerastený a musel som sa klaňať k riadidlám aj pri pokrčených kolenách, ale nevedel som tú nádrž chytit poriadne kolenami... divný tvar + zrejme koli dlhým nohám.

tryskáč - tak ja pri dlhých cestách požívam airhawk a okrem toho že je to pre turistu fasa vec tak keď prídu zákruty tak cez zadok vobec necítiš motorku čo nie je dobre.... takže tými priloženými kolenami suplujem informačné toky + skrátka tak ako vieš tlačiť do riadidla a stupačky na zatočenie tak vieš aj kolenami do nádrže... keď sa to všetko spojí ide to celé ľahšie


09.09.2024 9:18

Re: BMW v Ga-Pa odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Tak už je na Slovensku a mohli sme ju vidieť

Video: Slovenská premiéra: Predstavenie novej BMW R 1300 GS Adventure 2025



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

tuareg-09-side

Horúca jeseň s Yamahou

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 306988 | Včera: 243924