Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW v Garmishi odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Video: Predstavenie BMW R 1300 GS Adventure v Garmisch Partenkirchen... moj prvý dojem je že vyzerá hrozne... jak keby to stavali páni z Lega ktorí sa pri flaške Vodky inšpirovali PanAmericou (jazdiť to bude určite famózne) Dôvod úpravy: Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (05.07.2024 17:48) |
V sivej farbe vyzerá najlepšie, tak neutrálne, ako sa na nemcov hodí |
Re: raptor: Je to vlemi ucelovy dizajn. Mne sa ta tie ploche strany nadrze celkom pacia popravde. Ale vidiet ze dizajn isiel bokom voci ucelovosti a "modolevy pouzivatel" bol ten typ co ma motorku ovesanu kuframi, pridavnymi kapsickami a bandaskami a co ja viem cim vsetkym este. |
stare adventúry mali pekne oblemovanu nadrz padacimi ramami , ze sa to uz nemuselo riesit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (06.07.2024 14:19) |
ked doriesim parkovanie ze bude kde odstavit moto...snad za ten rok "otestuju" ludia ten automat ja si to viem aj celkom realne predstavit...ale tak uvidime ako to s tym bude predsa len je to uplne novy prvok tak nejake muchy tam mozno budu |
šani - len potom nerozumiem že Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (06.07.2024 16:02) |
Hodnotenie: Re: raptor: |
Re: raptor: no len mi to vychadza ze tam za tie roky asi popchali kopec vybavy ci? samotny motor neviem najst udaje kolko vazil vtedy a teraz...celkovo shift cam technologia kolko pridala...vybava cez dvihanie motorky rozne nove technologie atd a hlavne zameranie...nesledoval som pred 14 rokmi motorky ale tusim bolo vtedy GS take cenduro...teraz je GS a hlavne vo verzi GSA pouzivana takmer ako ciste asfaltova cestovna motorka...tak asi ju viac bmw prisposobuje pre takych zakaznikov na take podmienky ako ju chcu vyuzivat |
Hodnotenie: Nenachadzam slov, ako poskladané z Lego. Kreslil to ten istý dizajner? Na čom ten frčí….Či len ja som zostarol? Ale KTM Adventure sa mi páči, Multistrada, VStrom, Afrika, Tenere. sa mi páči. RT, GTL a Grand Amerika užasná. Nie že povolia , aby aj tie prekreslil tento exot |
Ľadvinka má madlo na držanie medzi nohami? |
hmm, čo ty berieš(menopauzové hormóny ? ), že ako chlap primárne riešiš dizanj? veď farbičky a dekorácie to bola dlho ženská parketa |
Hodnotenie: No tak z fotiek také zmiešané pocity, ono to môže byť naživo celkom fajn. Pri pohľade spredu tomu celkom pomohli tie prídavné svetlá... Tá automatická prevodovka nevim no, kým nevyskúšam tak nebudem riešiť... |
Taký priemyselný dizajn, hrázdičky a držiaky na kľúčenky všade. Už sa asi robili moc oblé, marvel či zvieracie dizajny motoriek, toto je iné. Farebná kombinácia šedo-červená dobrá. |
Re: matkulec: Keby si Ty vedel, čo všetko ja beriem????Okrem hormonov???? |
Vyzera to jak hromada volne pohodenych kufrov na vydajnom pase na letisku |
DDD452 - si ma rozosmial teraz. Tak majitel Multistrada DS 1000 hovorí že ak je to GS tak či niekto čakal že to bude dobre vyzerať? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.07.2024 7:46) |
Lego a Pan America... to si dobre vystihol, to sadlo |
Re: raptor: ano, prave ja, s mojou motorkou vravim, ze hento je hnus. To je, co? Upravené 1 krát. Naposledy upravil DDD452 (09.07.2024 9:37) |
DDD452 - každý má právo na svoj vlastný názor to je úplne v poriadku. Ty to vidíš takto (subjektívne), ja to vidím inak (subjektívne). Ľudia, ktorí čítajú tieto galantné nezmysly medzi nami, by si možno spravili tiež názor keby si postol fotku tvojej Multy v aktuálnom stave. |
Ked v tom videu pridu ti traja na ten trip do Namibie s tymi ovesanymi motorradkami..Tak mi presla hlavou myslienka, ze ten kockoidny dizajn dosiahol igor brezovar uz pred 20-timi rokmi. |
Re: raptor: Nie, stale by to bolo subjektivne. A nazor si mozu spravit uz teraz ;) |
Mne sa tiež KTM 890 tak hnusila az som si nakoniec kúpil. GS moze byt akokoľvek škaredé aj tak si to kúpia nech to stoji co to stojí. A ideálne s 3 ma kuframa, nech sa lepsie prediera v zápchach |
No každý deň keď sa na to pozriem tak mi to pripadá normálnejšie a krajšie... Som zvedavý naživo... GS bolo vždy také... Také škaredé až časom bolo pekné... |
Re: Awia: Ja by som to skratil na "GS bolo vzdy skarede.". Pisal som to tu aj minuly rok ked predstavili tu obycajnu ne-adventure verziu. |
nenasiel som dovod upgradenut na 1250, nevidim ani teraz dovod ist do 1300. |
watch - nemyslim ze GS bolo vždy škaredé... od prvých 1200 OHC po poslednú 1250 to boli pekné motorky. Najma Advíky. Nová 1300 bol šok najma koli svetlu z ostatných strán to je normálna, pekná, elegantná motorka a navyše veľmi zábavná a najovladateľnejšia zo všetkých. Tento 13 Advík zatiaľ nedávam... |
Re: passiv: Medzi 1200 vodnikom a 1250 je dost velky rozdiel. Motoricky som 1200 moc nemusel |
Re: alexa7: možno ty ten výkon navyše oproti 1200 využiješ, ja nie. Ostatne čo? Radar, Lidar, semi prevodovka? nah. Možno neskôr, keď do toho vyrastiem - alebo keď príde 1350, tak sa tu zase stretneme. |
Re: raptor: Nie, boli skarede. Rovnaky "utilitarian design" ako teraz. Len boli "v telke" a boli vsade. Ta motorka nabrala isty status a ludia si zvykli natolko az im prisla ako normal. A zvyknu si aj teraz az prejde prvotny sok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (10.07.2024 13:52) |
Ono v 1250 oproti 1200 je ten motor veselší, no v 1300 bude ešte viac ktmkovo bujarý, takže euforický pocit z reakcie moto na pohnutie plynom . No potom sa človek pozrie akú má priemernú polohu plynu na 1200 a ked mu tam ukazuje, že 15%, tak si racionálne povie, že načo. |
Re: passiv: tu nejde ani tak o vykon , ale o celkovy prejav. |
Re: tryskac: presne tak. |
Re: passiv: S tym porovnavanim vah opatrne. Ci to podla rovnakej normy robili |
Re: passiv: jasne ze ti nic ku stastiu s 1200 nebude chybat. Vobec nie je nutne , nieco predavat a kupovat novsie. Ak chces obratnejsiu moto a nemas 190cm ,tak nepozeraj GSA ale GS. Samozrejme viac bude na teba fukat nieco za nieco. Ale stuple nepotrebujes , staci MRA normalneho rozmeru s deflektorom. Od Re: raptor: samozrejme |
S týmto už fúka iba na stehná aj pri vyklopenej prilbe. |
Hodnotenie: Na začiatku videa som myslel, že štartuje. Bez vetra je to ako v plechovici |
Re: tryskac: ten zvuk ako zubárska vŕtačka |
Áno vo videu to vydáva zvuky ako prišlapnuté morča - mikrofón telefónu to tak zvýraznil, v realite to pri pohybe dolu skoro nepočuť. Možno to nahrám pri naštartovanom motore a ten bude vydávať zvuky ako makadam v miešačke . |
Tie motorky sú už také dobré, že skoro ani jazdca nepotrebujú |
Re: passiv: inak nechapem , ze tuzis po lahsej , hravejsej motorke a vlastnis GSA a sledujes hmotnost GSA. Ja jazdim preto GS , aj pre offroad . S GS este nejake tie TET trasy dam , s GSA by som sa na tie trasy vobec nevyberal. |
šani ja chapem že niekto má advíka a sleduje hmotnosť. Som na tom rovnako. Pri mojich skoro 2m mi je akékoľvek hladké GS malé (a nová 1300 jakbydal). Moj 14 ročný advík váži o 13kg menej ako aktuálna 13Adv a to je tam fúra detailov ktoré by mali hrať v prospech 1300Adv - viď moj príspevok z 06.07.2024 15:55 |
Re: raptor: ja neviem ako je to u 1300 ale u 1250 GS si objednas podvozok z Advika a mas motorku |
šani - ta moja ex-rallye 2017 mala podvozok z Advika z fabriky a napriek tomu to bola ergonomicky motorka pre untermenšov. Totálne mi nesadla ergonomicky. Naopak to isté len v Adv verzii bolo úplne "do ruky".... zásadný podiel má podľa mna na tom nádrž. Advík ju má širšiu a tak sa mi celá motorka lahšie ovládala keď som vedel zapojiť aj kolená. Pri vzduchu som cítil že hladké GS je pre menších ludí ale ergonómia bola ok a ovládalo sa to velmi fajn. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.07.2024 10:34) |
Dizajn pre mňa zaujímavý ako aj norden,žiadna tuctovka ako väčšina,je to neprirodzene široké a motorku mám aj na to aby som mohol jazdiť v kolónach a zápchach,s mojou 1150 GSa je to celkom problém,na čo my je taká motorka keď musím čakať v kolóne s autami. |
wiesse - 1300 je IMHO užšia ako tvoja 1150 - a tá mi zas nepríde neprirodzene široká... |
wiesse prepáč, ale fakt majú pri navrhovaní cestovateľskej motorky t.j. adventúry brať ohľad na to aby sa vedela preštrikovať cez kolónu? Na to sú predsa lepšie adventure skutre či kolobežky ... |
Som šiel domov pred dvomi rokmi z Rakúska a niekde za linzom tak 15 kilometrová kolona,3nehody.v jednej kolóne.pchal som sa do predu za hasičmi a niekde v strede má odstavil policajt ,šiel som do prava ku zvodidlam za kamioni,normálne som nemohol prest medzi kamiónom a zvodidlami,mať všetky iné motorky len nie boxer tak sa vopcham a ťahám ďalej.po šichte vo fabrike to nieje príjemné ostať na diaľnici v sede na motorke unavený jak pes.motorky sú hlavne známe tým že prejdes v zápche,tak ale nová doba a tým široké motorky jak prasa,to už fakt radšej autom.kaslem na ochranu pred vetrom keď neprejdem medzi autami. |
tak šup, predaj toho neprirodzene širokého advíka a kúp si supermoto |
Veď spekulujem,veľa roboty je v nej a za pár euro nepredam,zárubna do pivnice má 90 cm, riadidlá asi 93.spekulujem riadidlá skrátiť až sa to dá.spojka smrdí jak slak keď idem dnu.990 advik by bodol. |
V každom prípade 1300 adv. vypadá naozaj hranato a konečne inak.aj to divné svetlo k tomu ide.vacsina ľudí má rado uhladené a tuctové veci.mne sa to naozaj páči,na mňa veľa elektroniky v moderných motorkách. |
Re: wiesse: Nevadí že zárubňa je užšia ako riadidlá, stačí si zájsť pár cm do strany s kolesom, vytočiť jednu stranu riadidiel za zárubňu, trochu pohnúť dopredu a potom druhú stranu riadidiel. |
pchat sa pri nehode za hasicmi cez zachranarsku ulicku je trochu take...jak by som to...a vlastne nic radsej |
Re: Nozdormu: Motor v jeho motorke už horšie ani vymyslieť nemohli, preto sa nevojde inam, ako po stredovej uličke pre záchranárov |
Re: Explo: mám dvor do kopca a aj vchod do pivnice je do kopceka,musím mať naštartované aby som sa prepchal cez zarubnu,motor aj s padákmi je takmer tak široký ako zárubna a riadidlá sú širšie,už som mal jednu 1150gsa a nepoučil som sa.spojka riadne smrdí keď idem dnu parkovať. |
Re: Explo: Ulicka bola riadne široká,všetko to stálo a nedal by to som stáť tam niekoľko hodín,asi by som zaspal na motorke a zvalil sa na bok ,policajt uz skoro v penzii bol riadne nasrany keď mal tretiu nehodu,tak ma zjebal ako vlastného syna a odstavil na bok,nebit boxera tak zdrhnem. |
Re: alexa7: mám to podobne ako raptor... mám 2 metre a ergonómia motorky nie je daná výškou podvozku - to ti je určite jasné. Vzdialenosť od sedla k stupačkám a od sedla k riaditkám je to, čo nás zaujíma. Potom sa môžme baviť o znížených stupačkách a vyšších riaditkách... Predal som 990 a Advíka som si kúpil len preto, že všetko ostatné mi je malé a sedím na tom poskladaný ako kameňožrút z Nekonečného príbehu. |
Nashorn - mne sa to strašne páči. Technicky super. Má to viacej úložných priestorov ako kuchynská linka v paneláku. Keby to robili aj v mierke 1:0,3 tak si to kúpim. |
Re: raptor: Re: passiv: chapem , ale ma vobec GSA iny ram ? Lebo ak nie ten trojholnik je rovnaky. Ja mam vysku 185 , na GS mam zvysene sedadlo a zvysene riadidlo a natlacene dost dopredu. Tj zvyk z terennej moto , kde sa v prvom rade rajdy posuvaju dopredu a az potom zdvyhaju, ked je moto akoze malá. Ked som si pozical GSA nemal som pocit inej ergonomie , ale mal som ho kratko . |
Re: alexa7: je docela mozne, ze GS a GSA maju rovnaku ergonomiu |
alexa7 pri 1300 a 1250 mudrovať nebudem lebo z hlavy neviem ale pri 1200 vzduch / voda som si na 99% isty že v podsedlovke a prednom rame motorky nebol rozdiel v zmysel iný trojuholník rajdy, sedlo. Zato som aj pisal ze dobru ergonomiu na 1200 Adv pripisujem vacsej resp. sirsej nadrzi ktora sa mi lepsie drzi kolenami. |
Plus GSA má štandardne vyššie sedlo. |
Takže aby sme to zhrnuli. GS vobec nie je pre nizsich jazdcov a GSA pre vyssich. Staci si prikupit vyssie sedadlo |
šani - také ľahké to nebude... mal som 1200 DOHC so sedlom s Adv a jasné že pre dlhého to bolo k dobru a dokonca aj preštisklo s deflektormi som na nej mal z Advíka ale nebolo to úplne ako na advíku. Ten gamechanger je z mojho pohľadu tvar nádrže a teda ako sa ti drží motorka kolenami. |
Tiež ako alexa si myslím, že skrblícke BMW určite nebude dávať čechom robiť iný rám /rozmerovo/ pre GS a GSA. Takže v realite pri rovnakom sedle kvôli podvozku u GSA len sedíš vyššie, ale v rovnakej polohe. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (22.07.2024 14:05) |
tryskáč - ja kolená jednoznačne vždy priložene k motorke a aj s nimi motorku aktívne v nižších rýchlostiach a utiahnutých zákrutách riadim, v tiahlych zákrutách nie |
Ok, ja len, že to mám skoro opačne, radšej mám ak nádrž pre kolená nie je široká - lebo chrániče na kolená |
Re: raptor: ja som na 2015 GS odjazdil asi 30 tis km, to je to ista ako ta tvoja byvala rallye. Mne celkom sadla , v terene mi bola dokonca lepsia ako GS 1250. 1250 je ako keby tazsia na predok, aj predne koleso sa dalo nadhodit lahsie. U 1300GS sa mi hned pacilo to sedadlo pretiahnute na nadrž, konecne netreba pri jazde v terene s GS suspenzor. U GS 1300 GSA je tam ta nadrz klasicky tak dochodcovsky, aby si len presne sedel na tom sedadle . Ale samozrejme na ten ucel pouzia je to v poriadku.Dolezite je, aby na tom nefukalo. |
šani - neboja sa že Touratech dá do ponuky zvýšené jednodielne sedlo pre tých 1% ktorí majú ozajstné terénne ambície |
Tak už je na Slovensku a mohli sme ju vidieť Video: Slovenská premiéra: Predstavenie novej BMW R 1300 GS Adventure 2025 |
Zdravičko |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 230328 | Včera: 118588