http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Test Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

[Testy a predstavenia - Test]

Najnovší naháč, ktorý sa bude uchádzať o priazeň začínajúcich aj skúsených bikerov, Honda predstavila v španielskom Alicante. Nechýbali sme tam ani my a nový športovo strihnutý štvorvalec sme vyskúšali.

Kompletne nový bike – CB650F nie je Hornet

Podobne ako dávnejšie pri litri, aj tu Honda upustila od pomenovania Hornet. CB650F nie je nástupcom sršňa a ani si to neberie za cieľ. Kým Hornet bol naháč odvodený zo superšporta, CB650F je motorka, ktorá chce zaujať širšie spektrum zákazníkov.

Aj preto je CB650F kompletne novou motorkou a tu sa nedá napísať ani otrepané „nezostal kameň na kameni“ :-) V tomto prípade je nové všetko. Samozrejme začnem od motora, ktorý na prvý pohľad nabral na objeme, na 649 kubíkov. Druhý pohľad ale prezradí, že ide o úplne novú pohonnú jednotku charakteristickú kompaktnými rozmermi a usporiadaním kľukovky a hriadeľov prevzatým zo športových modelov. Dizajnéri si dali záležať aj na estetike, čo na naháči o to viac vynikne. Hadice na chladiacu kvapalinu sú krátke a držia sa „mimo dohľad“, rovnako aj olejový filter. Toto všetko umožnilo navrhnúť štýlový výfukový systém so sklonenými zvodmi na pravú stranu, aký mala CB400F z roku 1974. Samozrejme, tlmič a katalyzátor sú umiestnené pod motorom kvôli centralizácii hmoty a nadväzuje naň iba krátka koncovka.

Video: Test Honda CB650F 2014, Alicante

Výsledkom práce je teda motor s posilneným krútiakom v spodných a stredných otáčkach so zachovaním ostrejšej športovej špičky nad 7000 otáčkami. Výkon dosahuje hodnotu 64 kW pri 11000 ot. a krútiak 63 Nm pri 8000 ot. Ak si kladieš otázku, prečo je výkon nižší ako na Hornete, tak tú som položil aj ja Masahiro Yošidovi, ktorý sa na vývoji podieľal. Odpoveď je vskutku jednoduchá: Hornet mal motor odvodený so superšporta, papierový výkon bol síce vysoký, ale reálne v spodných a stredných otáčkach, kde sa jazdí najčastejšie, ho veľa nebolo. Nový motor má takmer v celom spektre vyšší výkon aj krútiak s výnimkou tých najvyšších otáčok.

Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

Okolo motora konštruktéri postavili aj kompletne nový rám. Ten je oceľový jednodielny, hlavné rúry okolo motora sú oválne s väčšou pevnosťou, ktoré ale zaberajú menej miesta. Tento typ konštrukcie zvolili pretože oceľový rám rovnakej tuhosti zaberá oveľa menej miesta ako porovnateľný hliníkový a umožnil tak štíhlu stavbu stroja. Tú zdôrazňuje aj krásna ohnutá hliníková kyvná vidlica. Jazdecká pozícia je agresívna, jazdec sedí dosť vpredu aj vďaka krátkej nádrži. Sedlo má relatívne vysokú výšku, ale štíhlosť stroja umožní dosiahnuť na zem aj nižším jazdcom.

Dizajn je jednoduchý v štýle CB modelov značky, ale pritom atleticky ľahký. Nič tu nie je navyše, nič nepretŕča a dominantou je jazdec, ktorý sedí v motorke - v centre diania. Nová je prístrojovka s dvojicou LCD displejov a tiež pekné 6-12 lúčové kolesá. Brzdový systém pozostáva z overených „vyhryzených“ kotúčov a samozrejmosťou je aj systém ABS.

Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

Prvé rande

Po vzájomnom predstavení sa už nedočkavo obliekam, aby som sa CéBečko pozrel na zúbok aj osobne. Pred nami je pekný deň, po búrke ktorá sa tu prehnala deň predtým a priniesla aj do Španielska piesok až zo Sahary. Pred hotelom už stoja nastúpené CB vo všetkých farbách a mne sa hneď najviac pozdáva trikolóra zo zlatými kolesami. Dostávam kľúče od sivej a hneď ma potešil nový – krátky kľúč navyše bez ostrých hrán – aký už roky poznáme vo svete áut. Bez zbytočného zdržovania vyrážame do záplavy kruháčov mesta.

Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

Prvý dojem je veľmi príjemný, posed je vzpriamený a posunutý vpred. Od prvého momentu má jazdec pocit skvelej kontroly nad motorkou, ktorý trochu kazia podľa mňa úzke riadidlá. Pár centimetrov na šírku by ten pocit ešte umocnilo. Všetky ovládače sú tam kde majú byť, len trúba si vymenila svoje miesto so smerovkou. A tak sme si pár krát omylom zatrúbili, kým sme si na toto usporiadanie zvykli.

Sprievodcovia nás varovali pred miestnymi kruháčmi a šmykľavými farbami, tak to hneď asi na treťom z nich skúšam na vlastnej koži. Trošku viac plynu na výjazde a zadok ide do šmyku. Veru, podklad nič moc pre motorkárov, no CB to zvláda s kľudom gentlemana. Pocit „bicyklovej“ ovládateľnosti sa ešte vylepšuje a ja viem, že to dnes bude zábavný deň.

Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

Motor ťahá pekne odspodu a má totálne lineárny priebeh. Čoskoro som tam nasypal šestku už v meste a motor pekne ťahal už od 3000 otáčok. Žiadne protesty ani vibrácie. Dynamika samozrejme v tomto režime neohúri, ale na presun mestom je príjemné, keď netreba veľa kvaltovať. Motorka je štíhla, fajnovo sa s ňou kľučkuje aj pomedzi autá, no ja už sa teším ako sa vymotáme na pokrútené okresky, kde to bude to pravé orechové.

Keď jedna strieda druhú

Samozrejme myslím zákrutu. Španieli sa narodili na skvelom mieste, pretože takýchto ciest majú neúrekom. Asfalt kvalitný od mora do hôr, zákruty, vracáky, útesy a výhľady. Skvelé miesto pre motorku akou je CB650F.

Asi je to nejakým tým vývojom, ktorým prechádza každý jedinec, alebo len tým, že dejiny sa opakujú. Mám pocit, že na trh znovu prichádzajú motorky postavené pre jazdca, ktorý chce len motorku a cestu. Nie je to len prípad CB, pretože s týmto prichádzajú aj iné značky, no CB je dobrým príkladom. Je to dobre postavená motorka, dobrý motor, rám, podvozok, kolesá a nič viac. Len stroj, ktorý robí to čo má, bez zbytočných hračiek navyše, kde stále jazdec je tým, čo to má v rukách a pod kontrolou. A verte mi, je to zábava. Môj názor totiž je, že na cestu nepotrebujem 150 koní, ktoré mi dávkuje počítač... To som sa trošku nechal uniesť a odbočil od CB, ale možno aspoň viete o čom to je.

Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

Akonáhle sme sa totiž vymotali z mesta, tak sa z CB-čky alias „mestského približovadla“ vykľul razom zábavný športový naháč. Stačilo šupnúť dole dva-tri kvalty na hladko radiacej prevodovke a už to bolo. Ako to na týchto testovačkách býva, naši sprievodcovia sú skvelí jazdci, ktorý trasu poznajú a ťahajú za plyn kým im niekto „dýcha na krk“. A tak sa aj náš výjazd rýchlo mení na totálnu naháňačku.

Motor je v spodných otáčkach totálny kľuďas, v strede má však dosť sily aby potiahol aj výjazd zo zákruty, keď nesprávne podradíš. Cca pri 7000 ot. je cítiť také menšie vibrácie v stupačkách - nič čo by otravovalo, skôr je to niečo, čo ťa navnadí na športový priebeh výkonu tam hore. Nie, nemám v pláne tu ospevovať nejaký extrémny výkon, samozrejme sú silnejšie stroje, ale ten charakter a ten pocit tu je. Motor sa ochotne necháva vytočiť až po obmedzovač, kde už noha tlačí na radičku a krátke ubratie plynu tam vrazí vyšší kvalt. Jednoducho pravá a nefalšovaná športová jazda. Zábava, do ktorej ti „nekecá“ žiadna trakčná kontrola, nikto nesleduje tvoj náklon a to, ako točíš plynom.

Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

Podvozok je taký ako má byť, športový a trochu tvrdší ako som od Hondy s písmenom F v názve čakal. Pri ostrej jazde je to ale to pravé orechové. Jazdec presne vie čo sa deje pod kolesami, aj v poriadnych náklonoch sa nedočkáš žiadneho zavlnenia. Základom celej zábavnosti je ale tá ľahkosť s akou si CB-čku prehadzuješ. Je to asi posedom vpred a dobre umiestneným ťažiskom, že máš stále pocit, že jazdiť na motorke je ta najjednoduchšia vec na svete.

Prístrojovka je dosť dole, a tak nič nebráni tvojmu výhľadu, čo celý zážitok zo športovej jazdy ešte umocňuje. Iba cesta pred tebou, motorka, zvuk... Tu ťa naozaj nič nerozptyľuje. Na prístrojovke aj tak nie je ukazovateľ zaradeného stupňa či kontrolka preradenia, tak načo by si tam pozeral, že :-) Otáčky motora predsa musíš počuť a cítiť.

Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

Sedlo je úzke dobre tvarované, no trochu som sa na ňom šmýkal pri ostrejšom brzdení. Aj na toto Japonci mysleli a v sérii dostaneš sadu gumených protektorov na nádrž, na boky a aj na rám, kde sa dá dobre zaprieť. Keď sme pri brzdách, tie sú podobné ako motor. Prívetivé, dobre dávkovateľné, ale ani pri svižnej jazde som nemal pocit, že by vyslovene nestíhali. A to sme sa počas dňa nabrzdili poriadne, to vám poviem. V tomto prípade je tam v zálohe systém ABS, ktorý zasiahne ak je naozaj treba, ale čo je hlavné, nezasahuje keď ho netreba.

Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

CB650F nie je ani najsilnejší naháč na trhu, ani nemá najlepší podvozok či brzdy. Čo mu ale nechýba, je fun-faktor. A to je podstatné. Ak vieš čo od motorky chceš, tak tu to dostaneš. A je jedno či si začínajúci jazdec, kde ti práve CB môže ukázať cestu a veľa ťa naučiť, alebo starý harcovník, ktorý naopak dokáže z CB vytiahnuť ten potenciál čo má.

Keď sa chceš aj poobzerať po okolí

CB-čka nie je športové náradie, aj keď my sme tak takmer celý deň jazdili. Je to univerzál, ktorý toho zvláda viac. Ak sa odpútaš od samotnej jazdy, zaradíš vyšší kvalt a zvoľníš tempo, otvorí sa ti svet okolo teba. Pružný motor má tú vlastnosť, že na jednom kvalte má široký rozsah použiteľných otáčok. Keď som mal naháňačky dosť, zaradil som štvorku či päťku a riadil celú jazdu plynom.

Naháč si asi nebudeš vyberať ako primárneho turistu, to však nijako nebráni potulkách po krajine. To, že na teba fúka, poriešiš znížením rýchlosti a CB sa ti odmení aj ešte lepšou spotrebou. Pri turistike sa v pohode dostaneš pod 5 litrov na stovku, kým naša športová spotreba bola okolo 6,5 l/100 km. Pri 17-litrovej nádrži by mal byť turistický dojazd viac ako 350 km, čo je veľmi slušné.

Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

Napriek kompaktnému vzhľadu má svoje pohodlie aj spolujazdec. Batožinu však bude treba riešiť doplnkovými nosičmi či kuframi. Priestor pod sedlom je povedal by som „štandardný“ - mobil, Gopro kameru a podobne som si tam uložil, no rovnako „štandardne pre Hondu“ sa ťažko dáva sedlo dole a späť :-)

CB650F si viem predstaviť v roli turistu pre niekoho, kto ho používa celý rok na jazdenie v meste, na jazdenie pre zábavu po okolí či na zraz a možno raz za rok na ňom vybehne niekam k moru. CB650F to isto zvládne bez problémov, no nie je to turista ako vyšitý.

Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

Pokračovanie článku na ďalšej strane: Konkurencia, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a technické parametre.

Konkurencia

Medzi naháčmi strednej kubatúry je konkurentov naozaj dostatok. Ak sa pozrieme na štvorvalce, tak je to Bandit 650 od Suzuki a Yamaha XJ6. CB650F ich poráža výkonom aj krútiakom, hmotnostne je na tom tiež dobre, len o 1 kg ťažšia ako XJ6. Ak si k štvorvalcom pridáme aj podobný trojvalec Street Triple, tak to bude vyzerať úplne inak. Triumph ide cestou maximálnej športovosti - so 106 koňmi je niekde inde a ide konkurentom po krku aj skvelou nízkou hmotnosťou. Tu si však treba priplatiť cca 1400 eur navyše. Nakoniec spomeniem ešte chuťovku MV Agusta Brutale 675, ktorá je však cenou aj parametrami tak trochu z iného vesmíru :-) Ďalších konkurentov by sme potom mohli hľadať medzi 800-vkami ako Z800, GSR750 či FZ8.

Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

Ak do konkurentov zahrnieme aj dvojvalce, bude to zaujímavejšie. Kawasaki útočí obľúbenou ER-6n – výkon trošku za CB650F zaostáva, ale porovnateľný je krútiak, hmotnosť a Kawa má mierne nižšiu cenovku. Yamaha na tento rok vyrukovala so zaujímavou novinkou MT-07. Nový dvojvalec ma slušný výkon aj krútiak, ale hlavne famóznu hmotnosť a ešte famóznejšiou cenovku. No a nemôžem opomenúť štýlového Monstra 696. Talian, podobne ako Yamaha, ponúka zaujímavý výkon spolu so skvelou hmotnosťou.

Záver

CB650F je podarený naháč strednej kategórie s príjemným motorom na každodenné využitie, ale aj nejakou tou športovou charakteristikou. Jazda na ňom je veľmi zábavná a rýchlo nákazlivá. Chytiť za srdce určite môže jazdca, ktorý sa presúva z kubatúry 250/300 alebo 500 ccm na čosi vyššie a chce motorku, ktorá ho naučí to, čo treba. Na druhej strane v rukách skúseného jazdca to môže byť vozítko, ktoré na pokrútených cestičkách hravo vyškolí nejednu oveľa silnejšiu motorku. Ak sa ti CB650F páči, môže byť tvoja za 6 990 eur, verzia s ABS 7 590 eur.

Plusy, mínusy

motor, ťah a lineárny chod, posed a ovládateľnosť, podvozok, ľahkosť ovládania, fun faktor riadidlá mohli byť širšie, jednodielny rám

Video

Video: Test Honda CB650F 2014, Alicante

Video: Honda CB650F 2014

Pozadie / Wallpaper

Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň
Honda CB650F 2014 – zábavný naháč na každý deň

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Honda CB650F 2014

Servisný interval 12 000 km
Spotreba 4,76 l/100 km
Objem nádrže z toho rezerva 17,3 l (3 l rez.)
Dojazd (po kontrolku rezervy) 276 km
Cena motorky 6990,- EUR
Cena motorky s ABS 7590,- EUR

Ceny vybraných doplnkov:

Ceny doplnkov zatiaľ neboli známe.

Ceny vybraných ND:

Páčka brzdy 56 EUR
Stupačka 70 EUR
Spätné zrkadlo 66 EUR
Svetlomet 340 EUR

Text: Tomáš Hajduch - Awia
Video: Tomáš Hajduch - Awia, Honda Europe (Brendan, Dom, Rowan, Steve)
Foto: Honda Europe (Zep Gori, Francesc Montero, Ula Serra, Felix Romero)

Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda SLovakia. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR, Held prilbách Suomy od firmy Styx.

Foto:
 Honda CB650F 2014 Suzuki Bandit 650 2014 Yamaha XJ6 2014 Triumph Street Triple 2014 MV Agusta Brutale 675 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaSuzukiYamahaTriumphMV Agusta
Model:CB650FBandit 650XJ6Street TripleBrutale 675
Rok:20142014201420142014
Novinka:NOVINKA 2014
Kategória:NaháčNaháčNaháčNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)radový trojvalec (4T)radový trojvalec (4T)
Objem:649 ccm600 ccm675 ccm675 ccm
Max. výkon:87.0 k (64.0 kW) / 11000 ot.85.0 k (62.5 kW) / 10500 ot.77.5 k (57.0 kW) / 10000 ot.106.1 k (78.0 kW) / 11850 ot.114.9 k (84.5 kW) / 12500 ot.
Max. krútiaci moment:63 Nm / 8000 ot.61 Nm / 9000 ot.59.7 Nm / 8500 ot.68 Nm / 9750 ot.71 Nm / 10600 ot.
Kompresný pomer:11.4 : 112.2:112 : 1
Vŕtanie x Zdvih:67 x 46 mm66.5 x 44.5 mm74.0 x 52.3 mm79 x 45.9 mm
Palivový system:vstrekovanie PGM-FIvstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm130 mm110 mm125 mm
Zdvih vzadu:120 mm130 mm125 mm123 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčovádvoj kotúčová 2 piestikdvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm298 mm310 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-17M/C120/70 ZR17M/C (58W)120/70 R17120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová, 1 piestikjednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm245 mm220 mm220 mm
Pneu vzadu:180/55-17M/C160/60 ZR17M/C (69W)180/55 R17180/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:218 kg163 kg
Hmotnosť s náplňami:206 kg205 kg183 kg
Výška sedla:810 mm785 mm820 mm812 mm
Rázvor:1450 mm1440 mm1410 mm1380 mm
Dĺžka:2110 mm2120 mm2055 mm2030 mm
Šírka:775 mm770 mm740 mm900 mm
Výška:1120 mm1210 mm1060 mm
Svetlá výška:150 mm140 mm150 mm
Objem nádrže:17.3 l17 l17.4 l17.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:225 km/h
Spotreba paliva:4.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 276 km
Doplnková výbava:
ABS:za príplatokza príplatokza príplatok
Palubný počítač:áno, v sérii
El. Podvozok:nie
Poznámka:
Poznámka:Cena 04/2014 6990,- € s ABS 7590,- €Cena 04/2014 6890,- € s ABS 7290,- €Cena 04/2014 6690,- € s ABS 7890,- €Cena 04/2014 8350,- €Cena 04/2014 9900,-€

Dvojvalcová konkurencia:

Foto:
 Honda CB650F 2014 Kawasaki ER-6n 2014 Yamaha MT-07 2014 Ducati Monster 696 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaKawasakiYamahaDucati
Model:CB650FER-6nMT-07Monster 696
Rok:2014201420142014
Novinka:NOVINKA 2014NOVINKA 2014
Kategória:NaháčNaháčNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:649 ccm649 ccm689 ccm696 ccm
Max. výkon:87.0 k (64.0 kW) / 11000 ot.72.1 k (53.0 kW) / 8500 ot.74.8 k (55.0 kW) / 9000 ot.80.0 k (58.8 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:63 Nm / 8000 ot.64 Nm / 7000 ot.68 Nm / 6500 ot.69 Nm / 7750 ot.
Kompresný pomer:11.4 : 110.8:111.5 : 110.6:1
Vŕtanie x Zdvih:67 x 46 mm83 x 6080 x 68.6 mm88 x 57.2 mm
Palivový system:vstrekovanie PGM-FIvstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)Desmodromický rozvod (2V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinouvzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm125 mm137 mm120 mm
Zdvih vzadu:120 mm130 mm130 mm148 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčovádvoj kotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:320 mm300 mm282 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-17M/C120/70ZR17M/C (58W)120/70-17120/60 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm220 mm245 mm245 mm
Pneu vzadu:180/55-17M/C160/60ZR17M/C (69W)180/55-17160/60 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:163 kg
Hmotnosť s náplňami:206 kg204 kg182 kg
Výška sedla:810 mm805 mm805 mm770 mm
Rázvor:1450 mm1410 mm1400 mm
Dĺžka:2110 mm2110 mm2085 mm2100 mm
Šírka:775 mm770 mm745 mm
Výška:1120 mm1110 mm1090 mm1129 mm
Svetlá výška:150 mm130 mm140 mm
Objem nádrže:17.3 l16 l14 l15 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 276 km
Doplnková výbava:
ABS:za príplatokza príplatokza príplatokáno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:nie
Palivové mapy:nie
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:nie
El. Podvozok:nienie
Poznámka:
Poznámka:Cena 04/2014 6990,- € s ABS 7590,- €Cena 01/2014 5995,- EUR, s ABS 6495,- EURCena 02/2014: 4890€ (5690€ s ABS)Cena 04/2014 7990,- € (vrátane ABS)

Pridané dňa: 28.04.2014 Autor: Awia

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk