Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 295 [Novinky - Predstavujeme]
Všetky modely prichádzajú so štvortaktnými jednovalcovými motormi Minarelli s objemom 125 cm3 (15k) a 500 cm3 s rozvodom DOHC a hmotnosťou pod 40 kg.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Po debute ako koncept v minulom roku sa Fantic Imola vracia späť na EICMA ako sériový bike v dvoch verziách: Imola 125 a Imola 500. Fantic Imola si zachováva svoj kompaktný, efektívny tvar, vyznačuje sa monokokovou štruktúrou a zdieľa platformu s rodinou naháčov Stealth.
Všetky modely Fantic Imola aj Stealth prichádzajú s motormi Minarelli. 125 cm3 spĺňa zákonný limit 15 koní a zahŕňa prepracované technické prvky, ako je variabilné časovanie. Minarelli tiež poskytuje jednovalcový motor s objemom 500 cm3 s rozvodom DOHC a hmotnosťou pod 40 kg. Jeho výkon sa blíži k licenčnému limitu A2 a dokáže vytočiť až 10 000 otáčok za minútu. Spĺňa normu Euro 5+ a môže sa pochváliť kovaným pretekárskym piestom a vysoko kompaktnou hlavou valcov. Riadiaci systém Ride by Wire umožňuje aj viacero máp motora spolu s možnosťou pokročilých asistenčných systémov.
Fantic Imola ponúka exkluzivitu a kultivovanosť aj vo svojom podvozku. Rám kombinuje hornú časť oceľovej mriežky s hliníkovými bočnicami, kde je ukotvená hliníková kyvka so spodnou výstužnou vzperou. Modely Fantic Imola sú technologicky vyspelé, vybavené 5-palcovým TFT displejom s Bluetooth, viacúrovňovou trakčnou kontrolou a náklonovým ABS, pričom všetky fungujú na základe údajov poskytovaných inerciálnou meracou jednotkou.
Rovnako ako jeho športové dvojča, Imola, aj Fantic Stealth sa vracia na EICMA už ako sériový model. Fantic Stealth 125 bude dostupný v Taliansku do konca roka 2024, zatiaľ čo Stealth 500 príde v roku 2025. Oba
Rám je zmiešaný, s oceľovou trubkovou mriežkou a hliníkovými platňami, ktorý je použitý aj pre kyvnú vidlicu so spodnou výstuhou. Pre efektívnu centralizáciu hmoty je palivová nádrž umiestnená blízko ťažiska a najťažšia časť výfuku je umiestnená pod motorom. Stealth má tiež 5-palcový TFT displej s Bluetooth a full LED podsvietenie. K dispozícii je aj náklonové ABS a kontrola trakcie.
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 142550 | Včera: 126712