Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Moto Guzzi V7 Sport, Piaggio Liberty, Beverly a modernizovaná Vespa GTS 310

 Zdieľať

Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 276 [Novinky - Predstavujeme]

Moto Guzzi pripravila najmodernejšiu verziu V7 s označením Sport, Piaggio modernizuje všetky skútre na vysokých kolesách, aj vlajkovú loď radu Vespa.

Seriál článkov - Novinky 2025:

| Seriál článkov: Novinky 2025

Moto Guzzi V7 Sport

Moto Guzzi V7 Sport 2025
Moto Guzzi V7 Sport 2025

Rad V7 bol kompletne prerobený, s novým modelom, ktorý nesie legendárne meno Moto Guzzi: značka oficiálne víta nový V7 Sport, najdynamickejší, hi-tech V7 vôbec: dvojitá predná kotúčová brzda, obrátená vidlica, inerciálna platforma, elektronická škrtiaca klapka Ride by Wire a špeciálny režim športovej jazdy.

Moto Guzzi V7 Sport 2025
Moto Guzzi V7 Sport 2025
Moto Guzzi V7 Sport 2025
Moto Guzzi V7 Sport 2025

Najikonickejší model Moto Guzzi sa možno zmenil, ale stále si zachováva svoje autentické kúzlo s nadčasovým štýlom, ktorý zahŕňa klasickú kovovú nádrž a nenapodobiteľný dizajn jeho sochárskeho 90° V-twin pozdĺžne uloženého motora s vylepšeným výkonom, ale rovnakým jedinečným charakterom. Súčasťou štandardnej výbavy je aj ABS, trakčná kontrola a tempomat.

Moto Guzzi V7 Sport 2025
Moto Guzzi V7 Sport 2025
Moto Guzzi V7 Sport 2025
Moto Guzzi V7 Sport 2025

Nový rad skútrov Piaggio na veľkých kolesách

Značka Piaggio na EICMA predstavuje svoj rad skútrov na veľkých kolesách. Tieto najpredávanejšie skútre v podstate vymysleli celý segment a diktovali jeho technické a štylistické línie.

Piaggio Liberty-S 125 Blu-Ardesia 3-4-ant-sx
Piaggio Liberty-S 125 Blu-Ardesia 3-4-ant-sx

Piaggio Liberty je jedným z najobľúbenejších skútrov značky – synonymom ľahkej jazdy, manévrovateľnosti a ľahkosti – debutuje v úplne novom štýle s vylepšeným vybavením, vrátane digitálneho farebného prístrojového panelu a nových riadidiel, ktoré boli navrhnuté tak, aby zvýšili jednoduchosť a pohodlie pri jazde. Je k dispozícii v troch veľkostiach motorov: 50, 125 a 150 ccm – posledné dve z nich sú tiež vybavené ABS.

Beverly je teraz k dispozícii s novým odvážnym motorom s objemom 310 cm3 a maximálnym výkonom 27,7 k. Nový motor s viac ako 70 % nových komponentov v porovnaní s predchádzajúcou verziou sa môže pochváliť aj vylepšenými hodnotami krútiaceho momentu, kombinujúci výkon a plynulú dodávku, pre ešte vzrušujúcejšiu jazdu, ktorá je zároveň jednoduchšia a uvoľnenejšia.

Piaggio Medley – agilné, ľahké vysokokolesové vozidlo – prerazilo do novej triedy zdvihového objemu uvedením modelu Medley 200: s výkonom 13 kW a krútiacim momentom 16,5 Nm ponúka brilantnú a flexibilnú jazdu. Systémy ABS a Start & Stop sú súčasťou štandardnej výbavy.

Piaggio Liberty-S 125 Blu-Ardesia 3-4-ant-dx
Piaggio Liberty 125 Bianco-Luna Frontale
Piaggio Liberty 125 Bianco-Luna Lat-dx
Piaggio Liberty 125 Bianco-Luna 3-4-ant-dx

Vespa Gts 310

Vespa GTS Supersport 310 Blu Eclettico
Vespa GTS Supersport 310 Blu Eclettico

Aj keď Vespa zostáva večným symbolom talianskeho štýlu a ikonou elegancie, pokračuje v modernizácii na najlepšiu technológiu. Vlajková loď Gts je teraz najvýkonnejšou a najcitlivejšou Vespou, aká bola kedy vyrobená v takmer osemdesiatročnej histórii najoblúbenejšieho dvojkolesového vozidla na svete, a nový motor s objemom 310 cm3 je jadrom tejto evolúcie: využíva najmodernejšie technológie kvapalinou chladený motor s objemom 278 cm3 ako základ, táto jednotka predstavuje významný vývoj s viac ako 70 % nových komponentov, novými rozmermi a novým a vylepšeným výkonom.

Vespa GTS 310 Verde Amabile
Vespa GTS 310 Verde Amabile

Zdvih piestu tohto jednovalcového motora sa zvýšil zo 63 mm na niečo vyše 70 mm, čím sa zdvihový objem zvýšil z 278 na 310 cm3 a výkon na 25 k. Zvýšil sa aj krútiaci moment a vďaka dlhšiemu zdvihu teraz ponúka pružnejšiu jazdu. Technické a štylistické prvky, ktoré boli nedávno kompletne prerobené, zostávajú nezmenené, čím potvrdzujú tradíciu spoločnosti Vespa neustále aktualizovať svoje skútre, aby zahŕňali najnovšiu technológiu – jedno z tajomstiev jej úspechu od začiatku.

Vespa GTS Supertech 310 Grigio Ottimista
Vespa GTS Super 310 Rosso Coraggioso
Vespa GTS Super 310 Rosso Coraggioso
Vespa GTS 310 Verde Amabile

Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2025:

| Seriál článkov: Novinky 2025

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 115182 | Včera: 158648