Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 287 [Novinky - Predstavujeme]
Moto Guzzi pripravila najmodernejšiu verziu V7 s označením Sport, Piaggio modernizuje všetky skútre na vysokých kolesách, aj vlajkovú loď radu Vespa.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025
Rad V7 bol kompletne prerobený, s novým modelom, ktorý nesie legendárne meno Moto Guzzi: značka oficiálne víta nový V7 Sport, najdynamickejší, hi-tech V7 vôbec: dvojitá predná kotúčová brzda, obrátená vidlica, inerciálna platforma, elektronická škrtiaca klapka Ride by Wire a špeciálny režim športovej jazdy.
Najikonickejší model Moto Guzzi sa možno zmenil, ale stále si zachováva svoje autentické kúzlo s nadčasovým štýlom, ktorý zahŕňa klasickú kovovú nádrž a nenapodobiteľný dizajn jeho sochárskeho 90° V-twin pozdĺžne uloženého motora s vylepšeným výkonom, ale rovnakým jedinečným charakterom. Súčasťou štandardnej výbavy je aj ABS, trakčná kontrola a tempomat.
Značka Piaggio na EICMA predstavuje svoj rad skútrov na veľkých kolesách. Tieto najpredávanejšie skútre v podstate vymysleli celý segment a diktovali jeho technické a štylistické línie.
Piaggio Liberty je jedným z najobľúbenejších skútrov značky – synonymom ľahkej jazdy, manévrovateľnosti a ľahkosti – debutuje v úplne novom štýle s vylepšeným vybavením, vrátane digitálneho farebného prístrojového panelu a nových riadidiel, ktoré boli navrhnuté tak, aby zvýšili jednoduchosť a pohodlie pri jazde. Je k dispozícii v troch veľkostiach motorov: 50, 125 a 150 ccm – posledné dve z nich sú tiež vybavené ABS.
Beverly je teraz k dispozícii s novým odvážnym motorom s objemom 310 cm3 a maximálnym výkonom 27,7 k. Nový motor s viac ako 70 % nových komponentov v porovnaní s predchádzajúcou verziou sa môže pochváliť aj vylepšenými hodnotami krútiaceho momentu, kombinujúci výkon a plynulú dodávku, pre ešte vzrušujúcejšiu jazdu, ktorá je zároveň jednoduchšia a uvoľnenejšia.
Piaggio Medley – agilné, ľahké vysokokolesové vozidlo – prerazilo do novej triedy zdvihového objemu uvedením modelu Medley 200: s výkonom 13 kW a krútiacim momentom 16,5 Nm ponúka brilantnú a flexibilnú jazdu. Systémy ABS a Start & Stop sú súčasťou štandardnej výbavy.
Aj keď Vespa zostáva večným symbolom talianskeho štýlu a ikonou elegancie, pokračuje v modernizácii na najlepšiu technológiu. Vlajková loď Gts je teraz najvýkonnejšou a najcitlivejšou Vespou, aká bola kedy vyrobená v takmer osemdesiatročnej histórii najoblúbenejšieho dvojkolesového vozidla na svete, a nový motor s objemom 310 cm3 je jadrom tejto evolúcie: využíva najmodernejšie technológie kvapalinou chladený motor s objemom 278 cm3 ako základ, táto jednotka predstavuje významný vývoj s viac ako 70 % nových komponentov, novými rozmermi a novým a vylepšeným výkonom.
Zdvih piestu tohto jednovalcového motora sa zvýšil zo 63 mm na niečo vyše 70 mm, čím sa zdvihový objem zvýšil z 278 na 310 cm3 a výkon na 25 k. Zvýšil sa aj krútiaci moment a vďaka dlhšiemu zdvihu teraz ponúka pružnejšiu jazdu. Technické a štylistické prvky, ktoré boli nedávno kompletne prerobené, zostávajú nezmenené, čím potvrdzujú tradíciu spoločnosti Vespa neustále aktualizovať svoje skútre, aby zahŕňali najnovšiu technológiu – jedno z tajomstiev jej úspechu od začiatku.
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 167648 | Včera: 118543