Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 03.10.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4325 [Bleskovky - Novinky]
NT1100, ktorý sa v roku 2023 stal najobľúbenejším európskym motocyklom v kategórii cestovných strojov bude pre modelový rok 2024 k dispozícii v novej modrej metalíze Matt Jeans Blue Metallic a v červenej verzii Candy Chromosphere Red
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
Honda NT1100, ktorej kombinácia výkonu, komfortu, praktickosti, elegantného vzhľadu a mimoriadnej hodnoty vzhľadom na obstarávaciu cenu jej pomohli k získaniu titulu najpredávanejšieho cestovného motocykla v Európe za rok 2023, vstupuje do modelového roku 2024 s dvoma novými výraznými farebnými verziami.
K stále obľúbenej matnej sivej metalíze Matt Iridium Gray Metallic sa v ponuke modelu NT1100 pridáva vyhotovenie v matnej modrej metalíze Matt Blue Jeans Metallic a červená verzia Candy Chromosphere Red, pričom všetky tri farby získavajú nový zadný nosič v matnej čiernej metalíze Matt Ballistic Black Metallic.
Od vstupu do európskeho modelového radu v roku 2022 sa predalo takmer 12 000 NT1100, pričom viac ako 66 % zákazníkov sa rozhodlo pre vyhotovenie s unikátnou voliteľnou dvojspojkovou prevodovkou Honda.
Aby si mohol každý majiteľ Hondu NT1100 prispôsobiť svojím predstavám, je k dispozícii množstvo príslušenstva, ktoré zvyšuje pohodlie a praktickosť na dlhých cestách. Toto príslušenstvo je dostupné jednotlivo alebo vo forme troch starostlivo zostavených paketov – Urban, Touring a Voyage. Ponuka zahŕňa 50-litrový vrchný kufor, hmlovky alebo komfortné sedlo.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | NT 1100 |
Rok: | 2024 |
Kategória: | Športovo cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1084 ccm |
Max. výkon: | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 104 Nm / 6250 ot. |
Kompresný pomer: | 10,1:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 mm × 81,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70R17 M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm |
Pneu vzadu: | 180/55R17 M/C (73W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 238 kg |
Výška sedla: | 820 mm |
Rázvor: | 1535 mm |
Dĺžka: | 2240 mm |
Šírka: | 865 mm |
Výška: | 1360 mm |
Svetlá výška: | 175 mm |
Objem nádrže: | 20.4 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 305 km |
Servisný interval: | 12000 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok |
Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Automatická prevodovka: | za príplatok |
Iná výbava: | v sérii bočné kufre, hlavný stojan, vysoké plexi, deflektory |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 11/2021: 13 290 eur (DCT +1000 eur) |
Pridané: 03.10.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46836 | Včera: 125564