Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 03.07.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 2911 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Nová Vespa GTV prichádza v úplne revolučnej verzii, ktorá si zachováva potrebnú podobnosť s pôvodnou legendou, ale kombinuje ju s ultramodernou technologickou výbavou a zásadnými športovými úpravami. Výsledkom je mimoriadna kombinácia tradície a moderny, klasiky a odvahy, ktoré sa spájajú v najautentickejšej športovej Vespe všetkých čias.
Od svojho debutu v roku 2006 je Vespa GTV predstaviteľkou najčistejšieho klasicizmu v rodine skútrov Vespa, a to vďaka použitiu nízkeho predného svetlometu, tzv. "faro basso", umiestneného na prednom blatníku a odhalených kovových riadidiel, pripomínajúcich štýl najikonickejších modelov.
Vespa GTV je poháňaná jednovalcom 300 HPE (High Performance Engine) so štvorventilovým rozvodom, kvapalinovým chladením a elektronickým vstrekovaním. S výkonom 17,5 kW (23,8 k) sa jedná o najvýkonnejší motor, ktorý bol kedy do Vespy montovaný.
Nová Vespa GTV sa nesie v znamení športového ducha a zahŕňa výrazné štylistické vylepšenia predstavené pri novom rade GTS, s ešte starostlivejšie spracovanými povrchovými úpravami a kvalitou konštrukcie, ktorá dosahuje doposiaľ nedosiahnuteľné úrovne.
Osvetlenie je teraz plne LED, vrátane charakteristického dolného svetlometu. Nový digitálny panel si zachováva elegantný kruhový tvar a umožňuje využívať funkcie systému konektivity Vespa MIA, ktorý je k dispozícii ako príslušenstvo.
Digitálny panel je k riadidlám pripojený pomocou originálneho odsadeného držiaka, ktorý obklopuje odvážne vyzerajúcu hornú kapotáž so zmenšenými rozmermi a zreteľnou závodnou inšpiráciou. Oranžovo sfarbený predný štít, ktorý je k dispozícii ako samostatné príslušenstvo, dodáva Vespe GTV ešte športovejší vzhľad.
V strede prednej masky je nezameniteľná "kravata" so športovými kaskádovými vložkami, ktorá je doplnená oranžovými detailmi. Nový je tiež dizajn päťlúčových ráfikov kolies, lakovaných matne čiernou farbou s oranžovou grafikou. Ďalším výrazným prvkom Vespy GTV je dvojfarebné jednomiestne sedlo so závodným vzhľadom a zadnou časťou, ktorá je pripravená na inštaláciu pevného krytu farebne zladeného s karosériou pripomínajúceho typické kapotáže závodných Vesp. Kryt je k dispozícii ako samostatné príslušenstvo a je odnímateľný. Sedlo je dostačujúce aj pre dve osoby, ponúka dostatok pohodlného priestoru na sedenie a vyznačuje sa jedinečným vzorom orámovaným kontrastným oranžovým prešívaním.
Celkový vzhľad Vespy GTV vyniká matne čiernymi detailmi, ako je rámček predného svetlometu a zadných svetiel, lišty po obvode karosérie, madlo spolujazdca a stúpačky, kryt tlmiča výfuku, spätné zrkadlá, stojan a rámček digitálneho panelu.
Nová Vespa GTV je k dispozícii v dvoch farebných prevedeniach Beige Avvolgente Opaco a Nero Convinto s kontrastnou oranžovou grafikou na prednej kapotáži a na bokoch.
Vespa GTV využíva technológie a odráža cestovateľské nadšenie, ktoré je typické pre najnovšiu evolúciu rodiny Vespa GTS. Táto dokonalá ergonómia Vespy je umocnená jej jazdným komfortom a veľkou karosériou. Sedenie je prirodzené a umožňuje úplnú kontrolu nad skútrom a absolútne pohodlie aj pri jazde na dlhé vzdialenosti.
Pohodlie a praktickosť podčiarkuje nový bezkľúčový systém, ktorý umožňuje zapnúť zapaľovanie bez použitia bežného kľúča. Klasické zapaľovanie bolo nahradené praktickým spínačom. Pre naštartovanie skútra ho stačí stlačiť a otočiť do polohy ON. Motor sa spúšťa obvyklým spôsobom, tlačidlom umiestneným na pravom bloku ovládacích prvkov.
Použitie nového LCD displeja umožňuje zobraziť celý rad informácií o jazde (maximálna rýchlosť, priemerná rýchlosť, aktuálna spotreba, priemerná spotreba, dojazd a stav nabitia batérie), rovnako ako všetky oznámenia týkajúce sa hovorov, správ a hudby, ak je skúter pripojený k smartfónu pomocou VESPA MIA.
Navyše je táto Vespa vybavená USB portom umiestneným v úložnom priestore v prednej časti, zatiaľ čo priestranný priestor pod sedlom je opatrený podložkou.
Pokiaľ ide o bezpečnosť, GTV je štandardne vybavená elektronickou kontrolou trakcie ASR a protiblokovacím systémom ABS.
Pridané: 03.07.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 128789 | Včera: 246328