Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Aprilia

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2022: BMW ľahko inovovalo model R 1250 R

 Zdieľať

Pridané: 10.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 1298 [Novinky - Predstavujeme]

Známe bavorácke eRko síce vyzerá takmer rovnako ako jeho predchodca, ale niekoľko zaujímavých zmien na ňom predsa len nájdeme - napríklad príplatkové zákrutové svietenie.

Seriál článkov - Novinky 2023:

| Seriál článkov: Novinky 2023 |

BMW R 1250 R (2023)
BMW R 1250 R (2023)

S novým príplatkovým zákrutovým svietením súvisí aj mierne iný svetlomet, a k tomu aj trochu vytŕčajúcejšia TFT prístrojovka. R 1250 R zároveň dostalo do základnej výbavy to, čo doteraz bolo iba za príplatok, napríklad náklonovú trakčnú kontrolu, dynamic brake control (asistent pri brzdení), ABS Pro, športovú grafiku na prístrojovke alebo kompletné LED osvetlenie.

Po novom pribudol aj jazdný režim Eco, ktorý trochu priškrcuje motor, aby klesla spotreba. V dvoch farebných kombináciách je eRko k dispozícii aj v monopostovej verzii, a to úplne bez stupačiek a držadiel pre spolujazdca.

Video: Nové BMW R 1250 R (2023)

BMW R 1250 R (2023)
BMW R 1250 R (2023)

BMW R 1250 R (2023)
BMW R 1250 R (2023)

BMW R 1250 R (2023)
BMW R 1250 R (2023)

BMW R 1250 R (2023)
BMW R 1250 R (2023)

BMW R 1250 R (2023)
BMW R 1250 R (2023)

Foto:
 BMW R 1250 R 2023
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMW
Model:R 1250 R
Rok:2023
Novinka:NOVINKA 2023
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:dvojvalcový boxer (4T)
Objem:1254 ccm
Max. výkon:136.0 k (100.0 kW) / 7750 ot.
Max. krútiaci moment:143 Nm / 6250 ot.
Kompresný pomer:12.5:1
Vŕtanie x Zdvih:102.5 x 76 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:vzduchom a kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardan
Zdvih vpredu:140 mm
Zdvih vzadu:140 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:276 mm
Pneu vzadu:180/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:239 kg
Výška sedla:820 mm
Rázvor:1515 mm
Dĺžka:2165 mm
Šírka:880 mm
Výška:1285 mm
Objem nádrže:18 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:200 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.4 s
Spotreba paliva:4.9 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 275 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:za príplatok
LED denné svetlá:áno, v sérii
Zákrutové svietenie:za príplatok
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:za príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Vyhrievané sedlo:za príplatok
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii

Pridané: 10.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2023:

| Seriál článkov: Novinky 2023 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Moto Guzzi

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2022 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 125570 | Včera: 223534