Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 12.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 5597 [Novinky - Predstavujeme]
Štandard verzia dostáva nové farby, top model SE plnú výbavu a nový aktívny el. podvozok Showa Skyhook a nový model S má všetko z SE (quickshifter, svetlá do zákrut, farebná prístrojovka s konektivitou) s klasickým podvozkom KYB.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Kawasaki Versys 2021 teda rozširuje svoju ponuku do už trojice modelov a vybrať by si mal každý. Od základného modely, cez plne vybavený moderný tourer až po model s adaptívnym elektronickým podvozkom.
Verzia S je akýsi medzi model - so všetkými modernými vychytávkami, ale s klasickým plne nastaviteľným podvozkom. Nechýba teda náklonové ABS a trakčná, jazdné režimy, TFT prístrojovka s konektivitou a aplikáciou Rideology App, komplet LED svetlá a svetlá do zákrut, quick shifter, 12V zásuvka, vyhrievané rukoväte či veľké turistické plexi.
Kľúčovou inováciu vo vlajkovej lodi série Versys je dynamický elektronický podvozok Showa Skyhook EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment) Skyhook systém zmanená že motorka je akoby zavesená na háku niekde v nebi a elektronika sa snaží minimalizovať akékoľvek pohyby motorky pri prejazde nerovností. Samotný softvér bol ladený inžiniermi Kawasaki.
Inak SE samozrejme obsahuje všetko spomenuté už pri modeli S. Jednoducho SE je bike v totálne plnej výbave.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Versys 1000 |
Rok: | 2021 |
Novinka: | NOVINKA 2021 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1043 ccm |
Max. výkon: | 120.0 k (88.2 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 102 Nm / 7500 ot. |
Kompresný pomer: | 10.3 :1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77 x 56 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 38 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 152 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
Pneu vzadu: | 180/55ZR17M/C (73W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 253 kg |
Výška sedla: | 840 mm |
Rázvor: | 1520 mm |
Dĺžka: | 2270 mm |
Šírka: | 950 mm |
Výška: | 1490 mm |
Svetlá výška: | 150 mm |
Objem nádrže: | 21 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 286 km |
Servisný interval: | 12000 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | za príplatok |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | za príplatok |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | za príplatok |
Poznámka: | |
Poznámka: | Nové farby. Verzie S (plná výbava) a SE (el. podovozok) |
Pridané: 12.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 89898 | Včera: 112488