Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

Yamaha NMax 125 a Honda PCX 125. Meranie malých azijských pipíkov. 6/6

 Zdieľať

Pridané: 27.12.2019 Autor: MajoKE
Čitatelia: 44286 [Vaše stroje - Moja motorka]

Štartovanie kľúčom v spínacej skrinke a tlačidlom na rukoväti, otváranie sedadla a nádrže tlačidlom pri pravom kolene, ale kľúč musí byť v tej správnej polohe, potom to veko nemáš kam položiť. Vieš si nastaviť úroveň podsvietenie prístrojovky a výšku osvitu svetiel.

NMax má škaredšiu a menšiu prístrojovku, na ktorej ukazuje viac údajov. PCX má krajšiu, horšiu, ale postačujúcu. Obidvaja nemajú ukazovateľ vonkajšej teploty.

Spätné zrkadlá nekomentujem, lebo môj NMax ich ma širšie, prvý majiteľ si ich upravil. Voči zrkadlám PCX nemám výhrady.

(37)
Kto je víťaz?

Záver.

Víťazom je u mňa skúter PCX, pretože má lepšiu reklamu, web, znovupredajnosť a „ošiaľ“ Haló efekt okolo neho, ktorý niekto musel vypracovať, zaplatiť, vytvoriť. Teda sa viac snažil.

NMax je lepší, ak nejazdíš do práce v poctivej tme, ABS vzadu a variabilné časovanie ventilov je u mňa viac ako štart/stop systém a 12V zásuvka plus výstražné smerovky. Tak to už v živote chodí, si lepší a nik o tebe nevie, môžeš ty revať doma do vankúša.

Obidva skútre v článku sú moje, nemusím nikomu ohrievať polievku, neživím sa predajom motoriek.
Obidva skútre stoja v decembri 2019 2890 eur. No a teraz si vyber....

Foto:
 Honda PCX 125 2019 Yamaha NMAX 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaYamaha
Model:PCX 125NMAX
Rok:20192019
Novinka:NOVINKA 2019
Kategória:SkúterSkúter
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)jednovalec (4T)
Objem:124.9 ccm125 ccm
Max. výkon:12.24 k (9.00 kW) / 8500 ot.12.24 k (9.00 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:11.8 Nm / 5000 ot.11.7 Nm / 7250 ot.
Kompresný pomer:11:111.2 : 1
Vŕtanie x Zdvih:52,4 x 57,952 x 58.7 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (2V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatickáautomatická
Sekundárny pohon:variátorvariátor
Zdvih vpredu:89 mm100 mm
Zdvih vzadu:84 mm90 mm
Brzdy vpredu:kotúčovákotúčová
Priemer bŕzd vpredu:220 mm230 mm
Pneu vpredu:100/80-14M/C (48P)110/70-13
Brzdy vzadu:bubnovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:130 mm230 mm
Pneu vzadu:120/70-14M/C (61P)130/70-13
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:130 kg127 kg
Výška sedla:764 mm765 mm
Rázvor:1313 mm1350 mm
Dĺžka:1923 mm1955 mm
Šírka:745 mm740 mm
Výška:1107 mm1115 mm
Svetlá výška:137 mm135 mm
Objem nádrže:8 l6.6 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:110 km/h
Spotreba paliva:2.1 l/100km2.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 285 kmcca 215 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
Štart-stop funkcia motora:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena 9/2019: 2 890 eurCena 9/2019: 2 890 eur

<

Pridané: 27.12.2019 Autor: MajoKE Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 211867 | Včera: 140753