Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 13.05.2017 Autor: Peter Haršáni - Haro
Čitatelia: 4922 [Šport - Rally]
Tak máme opäť po pretekoch v Piliscséve. A znovu nesklamal: pršalo ako vždy, výživná trať žmýkala sily a zápolenie malo vysokú úroveň. Počasie zrejme vystrašilo mnohých prihlásených, ktorí nakoniec neprišli, no môžu banovať.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Motomix XL Enduro Cup 2017 | Nasledujúci
Text: Peter Haršáni - Haro
Foto: cacho, extreem
Inovovaný okruh som „postavil“ týždeň pred pretekmi, počas hromadných tréningov. V piatok prebehlo čistenie a značenie, v sobotu ráno, už s pomocníkmi na štvorkolkách a motorkách, aj páskovanie a doladenie detailov. Registrácia nepriniesla problémy, akurát nestále počasie
mi robilo vrásky na čele do poslednej chvíle. Ale nakoniec sa štart v nedeľu o 9:00 podaril presne podľa plánu a vlhký podklad na začiatku kĺzal, no neskôr držal a hlavne neprášil. Po sérii kolízií a úrazov som súťaž ukončil o pol hodiny skorej, pretože únava zjavne vyberala
svoju daň. Holt, jazdíme čoraz rýchlejšie a profil tohtoročnej trate rýchlo odsával energiu jazdcov.
Vyhodnotenie a odovzdávanie cien od KTM Bratislava a MITAS-u v dobrej nálade ukončili vydarenú akciu.
Čo zo všetkého vyplýva do budúcna? Trať ešte mierne vylepším a najrozbitejšie úseky upravíme. Skrátim čas pretekania na tri hodiny, možno na tri a pol. Bufet zostane po starom, usporiadanie a sponzori zrejme tiež. Ja tiež zostanem.
Podujatie chápem aj ako spoločenskú udalosť a čas na stretnutie známych tvárí. A tiež ako možnosť pre pobavenie. Potešila ma účasť maskotov bratov Dobišovcov na Varanoch, ktorí dokázali na rejsovej trati s ich mega hrochmi doslova divy. Z môjho pohľadu každý, kto prijal výzvu s menom Piliscsév je pán jazdec, bez ohľadu na výsledok a motorku.
Potešilo ma fungovanie organizácie v momente vážnejšieho úrazu. Bezchybná a rýchla reakcia bola úspešným preverením schopností dobrovoľníkov a profíkov. Heugi bol ešte v ten večer operovaný v Nových Zámkoch a zlomenú stehennú kosť mu lekári spojili späť. Budem o priebehu jeho stavu informovať.
Ďakujem všetkým zúčastneným, pomocníkom, bufetu, sponzorom a kamošom za to, že akcia stále prežíva, hoci s malým počtom pretekárov. Preteky budem inovovať a vylepšovať naďalej, pokiaľ bude trvať záujem. Vidíme sa vo Veszpréme v auguste!!!
Prosím o zaslanie odkazov na úložiská, kde si budeme môcť pozrieť fotky od prípadných fotografov.
1. Maťo Fajnor – 22 kôl
2. Stano Páter – 22 kôl
3. Dávid Valčuha – 21 kôl
4. Peťo Javorek – 21 kôl
5. Dušan Klasovitý – 20 kôl
6. Vlado Halčák – 18 kôl
7. Dušan Hrivík – 14 kôl
1. Jozef Oprchal – 25 kôl
2. Láďo Říha – 23 kôl
3. Jaro Holek – 22 kôl
4. Peťo Suchánek – 21 kôl
5. Rado Čech – 21 kôl
1. Pavel Postupka – 26 kôl
2. Robo Bodor – 22 kôl
3. Samo Theis – 22 kôl
4. Jaro Holek – 22 kôl
5. Rišo Jankovič – 21 kôl
6. Robo Szász - 21 kôl
7. Mišo Čech – 20 kôl
8. Jano Chmára – 19 kôl
9. Stano Drobný – 19 kôl
10. Jano Valovský – 17 kôl
11. Juro Čirip – 14 kôl
12. Juro Hartmann – 13 kôl
13. Rado Láni – 2 kolá
1. Robo Kazík – 25 kôl
2. Jožo Oprchal – 25 kôl
3. Jano Michek – 23 kôl
4. Martin Landl – 22 kôl
5. Rišo Špánik – 21 kôl
6. Peťo Suchánek – 21 kôl
7. Maťo Sitár – 20 kôl
8. Mikuláš Fajnor – 20 kôl
9. Juro Cachovan – 18 kôl
10. Jano Hudák – 17 kôl
11. Jožo Heuger – 17 kôl
12. Roman Kraupa – 16 kôl
13. Martin Roško – 15 kôl
14. Peťo Bujnák – 14 kôl
15. Edo drobný – 11 kôl
16. Robo Pavlík – 10 kôl
17. Jožo Král – 4 kolá
1. Slavo Lamper – 27 kôl
2. Láďo Říha – 23 kôl
3. Jožo Štefanka – 22 kôl
4. Rado Čech – 21 kôl
5. Ivo Ondrejčuk – 21 kôl
6. Peter Janšák – 19 kôl
7. Vlado Achberger – 12 kôl
1. Bratia Dobišovci – po 14 kôl
Pridané: 13.05.2017 Autor: Peter Haršáni - Haro Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Motomix XL Enduro Cup 2017 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 19336 | Včera: 165918