Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 17.11.2015 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 6125 [Bleskovky - Novinky]
KTM 2016: nový Duke 690, 1290 Super Duke GT a Special Edition - EICMA Miláno 2015
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2015 | Nasledujúci
Duke 690 prešiel inováciou najmä zvnútra - ľahší piest a ojnica, revidované vačkové a kľukový hriadeľ, to všetko sa podpísalo na rozšírení použiteľného otáčkového poľa o 1000 otáčok a splnení normy Euro4. Výkon a krútiak zostávajú rovnaké ako na predchodcovi.
Ostrejšia verzia R samozrejme absolvovala podobné procedúry. Akrapovič jej pridal 2 koníky ku celkovým 73, predná vidlica je plne nastaviteľná, jazdcovi pomáha moderná elektronika (MSC, zákrutové ABS, tri módy motora) a odlíšiteľná bude inou grafikou na kapotážach, LED smerovkami a podobne.
No prosím pekne, ďalší večne hladný hltač kilometrov. So svojími 170+ koňmi sa rýchlosťou presunu blíži k teleportu - veď základom mu je extrémny Super Duke. Aby sa na bočných kapotážach mohli vynímať písmená GT, museli byť o niečo zväčšené (samozrejme nie kvôli písmenám, ale pohodliu cestovania) a aj predné plexi sa trochu natiahlo a je nastaviteľné.
V KTM to nepoňali len tak narýchlo. Jazdcove stupačky sú znížené, nádrž zväčšená, ale čo je najdôležitejšie, na toto gétečko nahodíte sériovo dodávané kufre, a to do integrovaných držiakov. Najväčším rozdielom oproti základnej verzii je však semiaktívny podvozok, čo je veľký príspevok k pohodliu a bezpečnosti. Rovnako aj "zákrutové svetlá" prisvecujúce pri náklone do zákruty.
O ďalšej elektronike hádam ani nemusíme písať, veď v KTM sa fičurky ako MSC, štyri módy motora, sledovanie tlaku v pneumatikách, automatické vypínanie smeroviek (tie sú samozrejme LED), tempomat a quick-shifter montujú už do mnohých modelov.
Ehm, ak som GT prirovnal k teleportu, tak... Dámi a páni, Special edition je živou prehliadkou toho najlepšieho, čo na Super Duka môžete navešať: titánový Akrapovič, zosilnené okuliare, vlnkové kotúče, karbónový kryt motora, nastaviteľné riadidlá a rôzne anodizované komponenty. Čiže doslova plnka. Amen.
Pridané: 17.11.2015 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2015 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 44704 | Včera: 140248