Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 17.11.2015 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7844 [Bleskovky - Novinky]
Suzuki tento rok v Miláne vybalila tri novinky. Medzi stredné naháče sa vracia SV650, predzvesťou nového superbiku na 2017 je koncept GSX-R1000 a inovovaný je aj model VanVan 200.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2015 | Nasledujúci
Koncept je predzvesťou novej GSX-R, ktorá príde na trh v roku 2017 a Suzuki ju chystá postaviť nanovo "od podlahy" a využiť pri tom aj skúsenosti z MotoGP.
Čo teda bude nové? Nový motor 999 ccm, variabilné časovanie ventilov VVT, nový hliníkový rám, ride-by-wire plyn, 10-stupňová trakčná kontrola, S-DMS jazné režiny, elektronické ABS, quick shift radenie, štartovací systém, LED svetlá aj smerovky, vidlica Showa BFF (Balance Free Forks) a tlmič Showa BFRC Lite (Balance Free Rear Cushion)
Suzuki sa vracia ku koreňom a to nielen názvom modelu SV650. Populárne SV prišlo na trh v roku 1999 a hneď zaujalo silnú pozíciu medzi strednými naháčmi a získalo si obľubu medzi mnohými jazdcami. Suzuki si chce toto zachovať a vracia sa späť s ponukou vidlicového dvojvalcového naháča strednej kategórie.
Prepracovaný motor, zvýšený výkon, zoštíhľovacia kúra (- 8 kg), štíhly a ľahký dizajn, nízko položené sedlo, znížená spotreba paliva (3,84 l/100 km) a systémy Low RPM Assist a Suzuki Easy Start, to je výbava nového SV.
Suzuki obnovilo svoj model VanVan 200 hobby plážové vozítko na širokých gumách s 200-kubíkovým motorom. Ten má vstrekovanie a je naladený na spodné a stredné otáčky na jazdu v meste a blízkom okolí. Motor je chladený vzduchom a olejom (vrátane olejového chladiča). Charakteristické pre VanVan sú tučné kolesá, 18-palcové 130/80 vpredu a 14-palcové extra široké 180/80 vzadu.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Suzuki | Suzuki |
Model: | Van Van 200 | SV650 |
Rok: | 2016 | 2016 |
Novinka: | NOVINKA 2016 | NOVINKA 2016 |
Kategória: | Naháč | Naháč |
Motor: | ||
Typ motora: | jednovalec (4T) | vidlicový dvojvalec 90˚ (4T) |
Objem: | 199 ccm | 645 ccm |
Max. výkon: | 16.32 k (12.00 kW) / ot. | 76.2 k (56.0 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 64 Nm / 8100 ot. | |
Kompresný pomer: | 9.4 : 1 | 11.2:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 66.0 mm x 58.2 mm | 81.0 mm x 62.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | |
Brzdy vpredu: | kotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 290 mm | |
Pneu vpredu: | 130/80-18M/C 66P | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | bubnová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | |
Pneu vzadu: | 180/80-14M/C 78P | 160/60ZR17M/C (69W) |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 128 kg | 195 kg |
Výška sedla: | 770 mm | 785 mm |
Rázvor: | 1445 mm | |
Dĺžka: | 2140 mm | 2140 mm |
Šírka: | 865 mm | 760 mm |
Výška: | 1125 mm | 1090 mm |
Svetlá výška: | 220 mm | 135 mm |
Objem nádrže: | 6.5 l | 13.8 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 3.84 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 269 km | |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 3/2017: 6 390 eur |
Pridané: 17.11.2015 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2015 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 190720 | Včera: 173418