Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (27)  [Verzia pre tlač] Tlač

Yamaha pre rok 2016 - litrový naked MT-10, malorážka MT-03 a XSR900 - EICMA Miláno 2015

 Zdieľať

Pridané: 16.11.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 9716 [Bleskovky - Novinky]

Len pred niekoľkými chvíľami Yamaha predstavila v Miláne čerstvé modely pre rok 2016. Klik a mrk o aké ide!

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2015:

Na začiatku tlačovky Yamaha ukázala novinky, ktoré už odhalila skôr na výstave v Tokiu:

07.11.2015 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 5843 [Novinky - Predstavujeme]

-

Yamaha pripravila niekoľko konceptov na výstavu Tokyo Motor Show 2015

Návštevníci si budú môcť pozrieť 6 svetových premiér, ktoré zahŕňajú elektricky poháňaný bicykel, EV superšport a enduro, retro-moderný Resonator 125, trojkolky s naklápateľnými kolesami a dokonca aj auto inšpirované motocyklami.

 

A následne pompézne ukázala horúce novinky pre rok 2016:

Yamaha MT-10 2016

MT-10 je nový a zároveň najväčší člen rodiny MT (skratka z Master of torque - majster krútiaku) a jeho príchod bol ak nie očakávaný, tak určite aspoň predvídateľný. Ide v podstate o "oholenú" YZF-R1 so všetkým, čo ku nej patrí: silný litrový štvorvalec s posunutým pálením a troma jazdnými módmi, krátky rázvor, tuhý rám, klasické yamahácke brzdové strmene a kopec ďalších komponentov vrátanie obutia, ibaže obalených do ostrého dizajnu typického pre rad MT. Novinkou, ktorou YZF-R1 celkom pochopiteľne nedisponuje, je tempomat. Na záver ceremoniálu na MT-10 na pódium prišiel sám maestro Jorge Lorenzo, a povedal, že pri jazde na MT-09 si želal mať v nej motor z YZF-R1, čo sa mu teraz splnilo.

Yamaha MT-10 2016
Yamaha MT-10 2016

Yamaha MT-10 2016
Yamaha MT-10 2016
Yamaha MT-10 2016
Yamaha MT-10 2016

Video: Yamaha MT-10 2016 - vyzlečená R1 ide do ulíc

Yamaha MT-03 2016

Táto Emtéčka sa tiež dala očakávať, veď diera medzi MT-125 a MT-07 bola príliš veľká a nie vždy zalepiteľná športovou YZF-R3. Logickým krokom teda bolo aj túto R3 prezliecť do ostrého MT dizajnu a najmä ponechať parametre motora spadajúceho do podmienok vodičákov skupiny A2, teda do 35 kW. Nová MT-03 tak prináša tento dvojvalcový radový motor v oveľa civilnejšom a praktickejšom balení.

Yamaha MT-03 2016
Yamaha MT-03 2016

Yamaha MT-03 2016
Yamaha MT-03 2016
Yamaha MT125 2016
Yamaha MT125 2016

Video: Yamaha MT-03 2016

Yamaha XSR900 2016

Yamaha už dosť dlho okato koketuje so známymi úpravcami motoriek, a to aj na európskom podujatí číslo jeden v tejto kategórii, zraze Wheels and waves. Ďalšie ovocie tohto randenia prišlo v podobe XSR900, čiže niečo ako MT-09 prezlečená do customovej podoby. Do parády si ju vzal samotný Roland Sands a skutočne pekne sa s ňou vyhral. K peknej estetike sa pridáva aj agilná dynamika, pretože motor je samozrejme rovnaký radový trojvalec, tiež s posunutým odpaľovaním. Nechýba kontrola trakcie, tri jazdné módy motora, predná vidla je upside-down. Hneď od prvého dňa predaja má byť k dispozícii veľmi široký výber štýlových doplnkov.

Yamaha XSR900 2016
Yamaha XSR900 2016

Yamaha XSR900 2016
Yamaha XSR900 2016
Yamaha XSR900 2016
Yamaha XSR900 2016

Yamaha XSR900 2016
Yamaha XSR900 2016
Yamaha XSR900 2016
Yamaha XSR900 2016

Video: Yamaha XSR900 2016 – Born to rule

Yamaha na Dakare s fabrickým tímom

Popri WR450F vytiahla Yamaha vec nečakanú, a to WR450F Dakar, špeciál určený pre rely Dakar 2016. Nepriviezol ho tam nik iný než ostrieľaný Helder Rodriguez, ktorý ju polroka vyvíjal a budúcoročný Dakar na nej aj absolvuje.

Jorge a Vale meter od seba!

Nuž a celkom na záver tlačovky nabitej novinkami sa na pódiu stretli tímoví kolegovia Jorge Lorenzo a Valentino Rossi. Jorge síce ako čerstvý majster sveta, ale ľudia oveľa vrúcnejšie odmenili potleskom Valentina. Predstavte si, pri záverečnom fotení boli od seba hádam meter a to bez steny!

Valentino Rossi a Jorge Lorenzo - Miláno 2015
Valentino Rossi a Jorge Lorenzo - Miláno 2015

Foto:
 Yamaha MT-10 2016 Yamaha XSR900 2016 Yamaha MT-03 2016
Všeobecné informácie:
Výrobca:YamahaYamahaYamaha
Model:MT-10XSR900MT-03
Rok:201620162016
Novinka:NOVINKA 2016NOVINKA 2016NOVINKA 2016
Kategória:NaháčKlasikaNaháč
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)radový trojvalecdvojvalec (4T)
Objem:998 ccm847 ccm321 ccm
Max. výkon:160.5 k (118.0 kW) / 11500 ot.115.1 k (84.6 kW) / 10000 ot.42.0 k (30.9 kW) / 10750 ot.
Max. krútiaci moment:111 Nm / 9000 ot.87.5 Nm / 8500 ot.29.6 Nm / 9000 ot.
Kompresný pomer:12.0 : 111.5 : 111.2:1
Vŕtanie x Zdvih:79.0 mm x 50.9 mm78 x 59.1 mm68.0 x 44.1 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálnamanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:137 mm130 mm
Zdvih vzadu:130 mm125 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm298 mm298 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR17M/C (58W)120/70-17110/70-17M/C 54H
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm245 mm220 mm
Pneu vzadu:190/55 ZR17 M/C (75W)180/55-17140/70-17M/C 66H
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:210 kg195 kg168 kg
Výška sedla:830 mm780 mm
Rázvor:1400 mm1440 mm1380 mm
Dĺžka:2095 mm2075 mm2090 mm
Šírka:800 mm815 mm745 mm
Výška:1110 mm1140 mm1035 mm
Svetlá výška:130 mm135 mm160 mm
Objem nádrže:17 l14 l14 l
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sérii
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok

Pridané: 16.11.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2015:

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (27)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 19491 | Včera: 165918