Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 14.04.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 15791 [Testy a predstavenia - Test]
MV Agusty nemá možnosť jazdiť úplne že hocikto. Viem že to nie je žiadna nemožná vec, ale tak trochu to je stále exluzivitka. A keď ich máte na jeden deň nachystané rovno štyri a nakoniec ešte ráno v garáži čaká piata, tak to už zaváňa veľkou deratizáciou vašej hlavy. A aj peňaženky :-D
Text: Milan Mikulík - mikulec, Feri Zubal - zeON, Tomáš Hajduch - Awia, datadive.
Foto: Filip Kalka - Masochista
Text: Milan Mikulík - mikulec: Osobne preferujem porovnávacie testy pred klasickými sólo testami. Mám pocit, že majú omnoho väčšiu výpovednú hodnotu a hlavne, jazdec okamžite vidí tie rozdiely, ktoré nie sú časom tak trochu otupené. Preto je takéto porovnanie asi najviac porovnávacie. Aj keď je to vždy vo veľkej miere hodne subjektívne a záleží od toho ktorého jedinca čo to testuje. Našťastie, v redakcii máme zastúpenie rôznych "národností", vierovyznania, stupňa "vzdelania" a hlavne každý má rád ten svoj štýl o niečo viac ako ostatné. To by mohol byť predpoklad k tomu, aby bol tento test dostatočne objektívny.
Z redakcie som asi jediný, ktorý mal možnosť pojazdiť všetky nami testované stroje. Ako jediný som bol v taliansku vo fabrike a zúčastnil som sa na najviac exkluzívnom stretnutí vybraných Agusťákov. Preto možno moje ódy o emvéčkach niekomu môžu pripadať trochu poznačené. Ale ako som mohol vidieť a počuť počas testovania, tak nie som sám tak trochu poznačený. Keďže som bol iniciátor takéhoto testu, mal by som napísať niečo aj o motorkách. Síce v samotných testoch som to už dal, ale niečo málo hodím.
24.11.2013 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 9266 [Testy a predstavenia - Test]
Keď som mal možnosť pojazdiť 1090RR priamo vo Varese, bol som nadšený. Keď som neskôr jazdil Brutku 800, tak som bol ešte „vychechtanejší“. Ale keď mi Filip priviezol 1090R a sprostredkoval čo si o nej myslí, tak som bol ....
03.06.2013 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 15928 [Testy a predstavenia - Test]
Takto som si to presne predstavoval! Dokonalo skombinovaná ovládateľnosť najmenšej brutalky a sila tej najväčšej. Teraz sa na ňu ale pozriem z dvoch pohľadov a uvidím, ako to dopadne.
05.09.2014 - Martin Kňaze - matox Čitatelia: 16265 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Test]
Kráľ je nahý! – kričí Mikulec ukazujúc na Brutalku a obecenstvo len neveriacky krúti hlavou, klopkajúc si na čelo. Je to asi zaslepený blázon. Vtom ale z radu vyskočí ďalší a Mikulcovi pritakáva – chlapec nestratil rozum, neodsunul všetko ostatné dvojkolesové nabok len tak – on proste vie! A teraz už to viem aj ja. Pozor, čítať len na vlastne riziko! Prudko návykové! Pohľad na motorky už nikdy nebude ako predtým...
27.05.2014 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 10816 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Test]
No, v podstate áno, len sa núka otázka, že či k lepšiemu, alebo k horšiemu. Nemám v tom celkom jasno, čo je vlastne pri talianke asi samozrejmé...
12.02.2015 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 12789 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]
Výkon litrového superšportu v kombinácii s obratnosťou šesťstovky. Sila dvojvalca, no točky hodné štvorvalca. Tak takýto pocit sľubuje MV Agusta zo svojho modelu F3 800. Uvidíme teda, za čím si superšport z Varese s trojvalcovým srdcom stojí.
Rád by som napísal poradie, ako sa umiestnili v mojom pomyselnom rebríčku, to by ale asi bola len jedna zlatá a päť víťazov. Je pravda, že niektorá ja lepšia v tom, niektorá v tom, poprípade v niečo horšia a tak, ale v konečnom dôsledku sa neviem rozhodnúť na tom poradí. Aj keď...
Brutale 800 je mi asi najbližšia. V podstate za to všetko môže motor, ktorý znie ako pokazený, ide všelijako len nie dokonale, spotreba je tiež trochu iná a tak ďalej a tak ďalej. Skrátka, takto si predstavujem Brutale. Nervózna, hladná, trochu nevychovaná, ale zato presná a zásadová. Dizajnovo to už je len doladenie celku.
Veľká Bruta je krásna, možno vďaka výfukom o niečo krajšia ako osemkilo. Každopádne a bez pochyby je aj výkonovo niekde inde. Ale ten výkon je tak nejak civilizovaný. Jasné, keď sa tomu zarve plyn tak ide jak hovado, to je bez debaty, ale je tam aj tá kľudná časť, to mi trochu prekáža. Určite nie natoľko, že by som ju nechcel, ale radšej by som chcel 800 s trochu narvanejším motorom.
Keď som sa už dostal späť k trojhrnku s objemom osemsto kubíkov, napíšem niečo o Rivalke a Dragovi. Drag má lepší dizajn, ale motor je oproti Brutke 800 nejaký nie moc žilytrhajúci. Chcel by som tam fakt taký dragrejs štýl. A určite inú farbu. Rivale je zas no nechcem byť sprostý, ale trochu latinoameričanka. Veľká tučná riť. Trochu pôsobí prvým dojmom tak nejak divno. Na mieste sa s ňou zle manévruje kvôli vysokému posedu. Za jazdy sa zdá ako motard, ale pritom sa tak nespráva. Správa sa skôr ako kreditková rýchloturistka.
Na záver som si nechal neplánovanú parťáčku do nášho porovnávania. Kapotovaná rejsmašina s osemstovkovým trojvalcom. Je parádna. Motor síce dáva zmysel ešte o niečo vyššie ako pri brutkách, ale zas dovtedy je krásne nepohodlná na bežné jazdenie. Ju milujem, to je bez debaty!
Viac sa určite dočítate od chalanov, na ďalších stranách: Názor Feri Zubal - zeON, Tomáš Hajduch - Awia, datadive, Oficiálne Videá Pozadie/Wallpaper a technické parametre.
Pridané: 14.04.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 101615 | Včera: 166064