Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (10 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

Iba pre závislých na adrenalíne - MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014

 Zdieľať

Pridané: 07.02.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 10377 [Novinky - Predstavujeme]

Mv Agusta ešte v polovici januára vypustila krátke ochutnávkové video na niečo s názvom "Dragster" Teraz tu máme nový model Brutale 800 Dragster.

Najextrémnejšia a najagresívnejšia Brutale všetkých čias. Plyn dokorán. Motor na hranici otáčok. Preklzujúce sa zadné koleso sa neúnavne snaží získať trakciu, jazdec obklopený oblakom bieleho dymu a pískanie pneumatiky... MV Agusta Brutale 800 Dragster je toto všetko a oveľa, oveľa viac. Je to motorka osekaná na úplnú podstatu, čisté potešenie z jazdy. Emocionálna sloboda. Aspoň takto ju predstavujú chlapci z MV Agusty.

Po predstavení Rivale 800 rozširuje MV Agusta svoju ponuku o nový model. Nová Brutale Dragster by mala odzrkadľovať agresívnejšiu verziu Brutalky s obľúbeným trojvalcovým motorom. Vysoký výkon, skvelé jazdné vlastnosti, nízka hmotnosť, skvelá ovládateľnosť a v neposlednom rade dizajn s prvkami prevzatými zo sveta dragsterov - motoriek špeciálne postavených, aby predviedli svoj výkon v priebehu pár sekúnd.

MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014
MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014

Hlavné vlastnosti Brutale 800 Dragster 2014:

Srdcom Dragstera je trojvalcový motor. S výkonom na hranici možností v danej objemovej triede, maximálnou elasticitou, dobrým priebehom krútiaku v celom spektre otáčok, priaznivou spotrebou a v neposlednom rade kompaktnosťou. Celý motor váži len 52 kilogramov a jazdcovi dáva do pravačky 125 zdutých kobýl. Všetko pochopiteľne riadi elektronika: systém MVICS (Motor&Vehicle Integrated Control) a vstrekovanie ride-by-wire od Mikuni. Všetko je možné nastaviť samozrejme priamo cez prístrojovku alebo prepínačmi na riaditách. Jazdec má na výber 4 palivové mapy (Sport, Normal, Rain a vlastné nastavenie) Vo vlastnom nastavení si vie jazdec prispôsobiť: odozvu motora, obmedzovač otáčok, nábeh krútiaceho momentu, citlivosť plynu a brzdenie motora. Vo výbave pochopiteľne nechýba ani trakčná kontrola, nastaviteľná v 8 stupňov vrátane možnosti vypnutia.

MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014

MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014
MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014
MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014
MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014

Rám Dragstera vychádza z toho čo je v MV už standardom. Robustný a ľahký trubkový rám obopína motor. Podvozok je plne nastaviteľný vpredu upside-down vidlica Marzochi, vzadu centrálny tlmič Sachs upevnený na jednoramennej kyvke z hliníka. Pri brzdení jazdec diktuje svoje požiadavky strmeňom od Bremba. Vpredu to sú štvorpiestikové radiálky s 320mm kotúčmi a vzadu 220mm kotúč brzdí dvojpiestik.

MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014

Nová MV Agusta Brutale 800 Dragster bude dostupná s ABS v sérii v dvoch farebných prevedeniach: Biela a Matná metalická sivá. Cena by sa mala pohybovať na úrovni 13 4980€.

MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014
MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014
MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014
MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014

Video: MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014

Zdroj: MV Agusta Press

Pridané: 07.02.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014:

Foto:
MV Agusta Brutale 800 Dragster 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:MV Agusta
Model:Brutale 800 Dragster
Rok:2014
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)
Objem:798 ccm
Max. výkon:125.1 k (92.0 kW) / 11600 ot.
Max. krútiaci moment:81 Nm / 8600 ot.
Kompresný pomer:13.3 : 1
Vŕtanie x Zdvih:79 x 54.3 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:150 mm
Zdvih vzadu:130 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70 - ZR 17 M/C (58 W)
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:200/50 - ZR 17 M/C (75 W)
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:167 kg
Výška sedla:811 mm
Rázvor:1380 mm
Dĺžka:2060 mm
Šírka:825 mm
Svetlá výška:149 mm
Objem nádrže:16.6 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:245 km/h
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Iná výbava:elektronický quick-shift, USD vidlica Marzocchi nastaviteľný útlm a predpätie, tlmič Sachs plne nast
Poznámka:
Cena s ABS k 8/2014: 13 390,- Eur
Akciova cena 12 990,- Eur

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (10 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 29227 | Včera: 159847