Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 26.05.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 7169 [Novinky - Predstavujeme]
Suzuki predstavila novinku vo svojej rade motokrosových mašín a to model Suzuki RM-Z 450 2015. Žlté MX mašiny tak postupujú opäť o krôčik vpred, čo sa inovácii týka.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2015 | Nasledujúci
Nová Suzuki RM-Z 450 prichádza s radom inovácii, zmeny sa dotli viacerých častí motorky. Podvozok, elektronika, motor a malé zmeny na ráme, tak to je v skratke vymenovaná rada upravených vecí na novinke pre rok 2015.
Na Suzuki RM-Z 450 nájdeme asistent pri štartovaní nazvaný Suzuki Holeshot Assit Control (S-HAC). Tento systém má zamedziť zbytočnému prekĺzaniu kolesa pri štarte. Systém má dve možnosti nastavenia. Mód A je určený pre štarty na klzkých a tvrdých povrchoch. Systém zasahuje do zapaľovania a reguluje dodávku sily motora na zadné koleso aby bol štart čo najplynulejší. Avšak po 1.2 sekundách od štartu alebo pokiaľ jazdec preradí do tretieho prevodového stupňa, systém S-HAC sa automaticky vypne. Mód B je zasa určený pre štarty z povrchov s dobrou trakciou, kedy nie je nutné až tak omedzovať dodávku výkonu na zadné koleso. Mód B dovoľuje rýchle štarty a vypína sa automaticky od štartu po 4.5 sekundách alebo po zaradení štvrtého prevodového stupňa alebo pokiaľ jazdec ponechá dlhšie zavretý plyn.
Tlačidlo pre ovládanie S-HAC sa nachádza v ľavej časti riadidiel. Pomalé blikanie červeného svetielka značí, že je zvolený A mód a rýchle blikanie značí zapnutie módu B.
Predná vidlica Swova Separate Function Fork - Air Front Fork, využíva namiesto pružiny stlačený vzduch. Má tri komory, ktoré sa dajú samostatne natlakovať podľa potreby a podľa toho ako si chce funkciu vidlice naladiť jazdec. Vnútorná komora zaisťuje hlavnú funkciu pruženia, menšia vyrovnávajúca komora a vonkajšia komora zase preberajú funkcie tlmenia. Vidlica je podľa slov Suzuki výrazne ľahšia oproti konvenčným vidliciam a umožňuje jemnejšie možnosti nastavenia.
Nakopávačka je na Suzuki RM-Z 450 2015 o 30 mm dlhšia a má pozmenený tvar. Uľahčiť štartovanie má aj zmena prevodu a inovácia dekompresora.
Čo sa motora týka bol upravený aj systém jeho chladenia. Zlepšil sa tok chladiacej kvapaliny medzi samotnými chladičmi a celkovo zlepšila Suzuki tok v chladiacom systéme o 16%. Miernymi zmenami si prešla aj prevodovka, ktorá ma zaistiť lepší pocit pri radení.
Niekoľko kľúčových zmien na ráme prináša úsporu hmotnosti 4% a zvýšenie tuhosti rámu. Upravená bola spodná trubica a nový dizajn dostali aj hlavné nosné časti.
Pridané: 26.05.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | RM-Z 450 |
Rok: | 2015 |
Novinka: | NOVINKA 2015 |
Kategória: | Cross |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 449 ccm |
Kompresný pomer: | 12,5 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 96.0 x 62.1 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Pneu vpredu: | 80/100-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Pneu vzadu: | 110/90-19 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 112 kg |
Výška sedla: | 955 mm |
Rázvor: | 1495 mm |
Dĺžka: | 2190 mm |
Šírka: | 830 mm |
Výška: | 1270 mm |
Svetlá výška: | 325 mm |
Objem nádrže: | 6.2 l |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2015 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 39341 | Včera: 166250