Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 20.05.2013 Autor: Vlcko
Čitatelia: 3746 [Bleskovky - Predstavujeme]
Esordio v preklade znamená debut. Doslova ideálne meno pre túto stavbu, ktorej autorom je Simone Ceccarelli.
Toto meno nie je úplne neznáme, za čo Simone vďačí svojmu blogu Ruote Rugginose, no túži vstúpiť medzi veľké mená prestavbových firiem, avšak s pokorou a absenciou širokých lakťov.
Esordio |
Prvýkrát bol Esordio predstavený na Motodays v Ríme, kde Simone predviedol svoj talent v kategórií Scrambler.
Základ motocykla tvorí vzduchom chladený motor zo Suzuki GS 450 s rokom výroby 1980. Malý 40 koňový dvojvalec je uložený v upravenom pôvodnom ráme. Vymenené boli aj oba páry tlmičov, pričom obe kolesá boli obuté do štupľovitých pneumatík Midas. Predné koleso spomaľuje kotúčová brzda s priemerom kotúča 270 mm, zatiaľ čo zadné koleso je brzdené klasickou bubnovou brzdou. Motor samotný sa veľkých zmien nedočkal, za spomenutie stojí len skrátený výfuk.
Rám dostal novú farbu a zadná časť bola skrátená. Farbu a dizajn plechových častí mala na starosti spoločnosť Greaser Garage a výsledkom je povrch z brúseného kovu nalakovaného červenou Candy metalízou. Ďalším zaujímavým doplnkom sú krásne riadidlá Tommaselli, ktoré sú namontované vo vyššej polohe ako analógová prístrojovka. Svetlá Hella nie sú klasicky umiestnené v strede vidlice ale po bokoch motocykla. Pri výrobe boli tiež použité rôzne historické kúsky, napr. klaksón pochádza z automobilu Lancia Fulvia. Určite najzaujímavejšie je tkz. bochníkové sedadlo, od spoločnosti AD Kustom Furnitures, ktorého jednotlivé časti sú odeté do pštrosej kože.
Zdroj: Motoblog.it
Pridané: 20.05.2013 Autor: Vlcko Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109811 | Včera: 120500