Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 06.03.2013 Autor: Vlcko
Čitatelia: 4574 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Písal sa rok 2006 a malý francúzsky výrobca Wakan Motorcycles predstavil svoj prvý model Wakan 1640.
Základ motocykla tvoril motor s objemom 1640ccm schválne zabudovaný do čo najmenšieho rámu. Išlo o dizajnérsky podpis značky podobne ako u AC Cobra, ktorá montovala obrovské americké motory do európskych áut. Napriek veľmi atraktívnemu vzhľadu motocykla, spoločnosť nepokračovala vo vývoji a vyzeralo to tak, že skončí na smetisku dejín. Zúfalé hľadanie sponzorov nepomáhalo a neodvratný koniec výroby sa blížil. No koniec značky predsa len nie je taký smutný.
Wakan 1640 |
Wakan sa vracia na scénu s novým názvom a modelom. Avinton Collector je takmer totožný s motocyklom, ktorý uzrel svetlo sveta pred siedmimi rokmi. Poháňa ho vzduchom chladený motor V-twin s objemom 1640 ccm. Motocykel má maximálny výkon 120 koní pri 5750 otáčkach za minútu. O chladenie sa opäť stará efektný prívod vzduchu na nádrži. Tá však nie je pravá, skutočná nádrž je ukrytá pod sedadlom. Prevádzková hmotnosť motocykla by sa mala pohybovať okolo 190 kilogramov.
Avinton Collector |
Model Collector bude dostupný v troch prevedeniach s označením: GT, Race a Roadster. Ďalšou možnosťou je individuálna úprava motocykla podľa požiadaviek zákazníka s názvom Avinton Collector Cult. V súčasnosti Avinton Motorcycles hľadá distribútorov na celom svete a len čas ukáže, či znovuzrodenie malo svoj zmysel.
Zdroj: thekneeslider.com
Pridané: 06.03.2013 Autor: Vlcko Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109905 | Včera: 120500