Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 06.03.2013 Autor: Vlcko
Čitatelia: 4662 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Písal sa rok 2006 a malý francúzsky výrobca Wakan Motorcycles predstavil svoj prvý model Wakan 1640.
Základ motocykla tvoril motor s objemom 1640ccm schválne zabudovaný do čo najmenšieho rámu. Išlo o dizajnérsky podpis značky podobne ako u AC Cobra, ktorá montovala obrovské americké motory do európskych áut. Napriek veľmi atraktívnemu vzhľadu motocykla, spoločnosť nepokračovala vo vývoji a vyzeralo to tak, že skončí na smetisku dejín. Zúfalé hľadanie sponzorov nepomáhalo a neodvratný koniec výroby sa blížil. No koniec značky predsa len nie je taký smutný.
![]() |
Wakan 1640 |
Wakan sa vracia na scénu s novým názvom a modelom. Avinton Collector je takmer totožný s motocyklom, ktorý uzrel svetlo sveta pred siedmimi rokmi. Poháňa ho vzduchom chladený motor V-twin s objemom 1640 ccm. Motocykel má maximálny výkon 120 koní pri 5750 otáčkach za minútu. O chladenie sa opäť stará efektný prívod vzduchu na nádrži. Tá však nie je pravá, skutočná nádrž je ukrytá pod sedadlom. Prevádzková hmotnosť motocykla by sa mala pohybovať okolo 190 kilogramov.
![]() |
Avinton Collector |
Model Collector bude dostupný v troch prevedeniach s označením: GT, Race a Roadster. Ďalšou možnosťou je individuálna úprava motocykla podľa požiadaviek zákazníka s názvom Avinton Collector Cult. V súčasnosti Avinton Motorcycles hľadá distribútorov na celom svete a len čas ukáže, či znovuzrodenie malo svoj zmysel.
Zdroj: thekneeslider.com
Pridané: 06.03.2013 Autor: Vlcko Zdieľať
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 179696 | Včera: 223177