Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 11.10.2012 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 22873 [Novinky - Predstavujeme]
Skombinovaním klasického štýlu Honda s novými technológiami vznikol štvorvalcový naháč Honda CB1100 s pekným retro dizajnom.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
02.10.2012 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 5617 [Novinky - Predstavujeme]
Honda konečne vyslyšala modlitby mnohých priaznivcov retro bikov a predviedla finálnu verziu CB 1100, ktorá ide do sériovej výroby. Okrem toho ukázala nové skútre a špeciál CRF450 Rally, ktorý pôjde na Dakar.
Honda je spoločnosť, ktorá hľadí do budúcnosti ale má veľký rešpekt pred svojou minulosťou. Honda preto vytvorila model CB1100 v ktorom sa snúbi originalita s nadčasovým dizajnom Hondy. Jedná sa o bike s vyváženým výkonom a veľkou schopnosťou prispôsobiť sa majiteľovi. Avšak CB1100 má v sebe viac než to, nesie v sebe odkaz legendárneho modelu Honda CB750.
Bez debaty nesie Honda CB1100 myšlienku dizajnu z minulosti. Veľký okrúhly svetlomet, klasická nádrž a strieborné bočné panely na prvý pohľad pridávajú Honde CB1100 štýl staršej motorky, zatiaľ čo analógové ciferníky, výfukový systém 4-2-1, pochrómované blatníky a podlhovasté sedadlo dotvárajú celkový dojem z CéBečky. Je to motocykel v jeho najelementárnejšej podstate s dvojitým rúrkovým kolískovým rámom, konvenčnou 41 mm prednou vidlicou a dvojicou zadných tlmičov.
Honda CB1100 |
Hlavným dielcom celej motorky je práve jej pekný DOHC motor. Vzduchom a olejom chladený motor produkuje výkon 66kW pri 7500 ot./min. a 93 Nm pri 5000 ot./min. Dôležitejšie než čísla namerané na brzde však pre inžinierov bolo to aby motor poskytol jazdcovi ten správny pocit z jazdy. Hladký a okamžite dostupný ťah motora je to čo CB1100 poskytuje v celom spektre otáčok. Navyše účinný PGM-FI systém vstrekovania, s jednou 36 mm škrtiacou klapkou, zabezpečuje slušnú spotrebu paliva 3.9 litra na 100 km.
Motor klasicky chladený vzduchom |
CB1100 ponúka vďaka svojmu silnému motoru a vyváženému podvozku široké spektrum využitia. Je to motorka, ktorú stačí vziať a ísť si s ňou užívať jazdu v rôznych situáciách. Klasický oceľový rúrkový kolískový rám drží motor na 4 pevných a dvoch gumených úchytoch. Kyvka je taktiež oceľová.
Konvenčná 41 mm predná vidlica má možnosť nastavenia predpätia pružiny tak ako aj dvojica zadných tlmičov Showa. Na strieborno nastriekané 18 palcové liate hliníkové kolesá s dvojitými piatimi lúčmi sú obuté pneumatikami v rozmeroch 110/80-18 vpredu a 140/70-18 vzadu. Brzdy sú so systémom C-ABS. Vpredu je dvojica kotúčov s priemerom 296 mm a štvorpiestikovými strmeňmi značky Nissin, zatiaľ čo vzadu je kotúč s priemerom 256 a jednopiestikovým strmeňom.
Vzadu dvojica tlmičov Showa a fajnové sedadlo |
Kruhové analógové ciferníky evokujú spomienky na starý klasický dizajn motoriek. Sú ľahko čitateľné a zároveň obsahujú aj ukazovateľ stavu paliva a hodiny. Objem palivovej nádrže je 14.6 litra z čoho 3.5 je rezerva.
Keďže mnoho majiteľov Hondy CB1100 si svoj bike bude chcieť iste nejako prispôsobiť, ponúka k nemu Honda aj značkové príslušenstvo. K dispozícii je top-case vo farbe motorky aj s operadlom, chrómové kryty budíkov, vyhrievané rukoväte, zadný nosič, zlaté alebo červené nastavovacie skrutky na prednej vidlici a v rovnakých farbách si môžete prikúpiť aj panel pod budíkmi.
Zlaté doplnky na Honde CB1100 |
Honda CB1100 bude k dispozícii v troch farebných prevedeniach: Pearl Milky White/Eternal Silver (biela), Glory Red/Eternal Silver (červená) a Graphite Black (čierna).
Info & foto:honda.press
Pridané: 11.10.2012 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | CB1100 |
Rok: | 2013 |
Novinka: | NOVINKA 2013 |
Kategória: | Klasika |
Motor: | |
Typ motora: | štvorvalec (4T) |
Objem: | 1140 ccm |
Max. výkon: | 89.8 k (66.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 93 Nm / 5000 ot. |
Kompresný pomer: | 9.5 :1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 73.5 x 67.2 |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | vzduchom a olejom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 296 mm |
Pneu vpredu: | 110/80-18 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm |
Pneu vzadu: | 140/70-18 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 248 kg |
Výška sedla: | 795 mm |
Rázvor: | 1490 mm |
Dĺžka: | 2195 mm |
Šírka: | 835 mm |
Výška: | 1130 mm |
Svetlá výška: | 125 mm |
Objem nádrže: | 14.6 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 199 km |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 53535 | Včera: 158392