Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (14 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (61)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda predstavuje ďalší nový model s novým motorom a prevodovkou - Integra 700

 Zdieľať

Pridané: 26.09.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 10154 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Z minuloročného konceptu sa stala hmatateľná novinka - skúter s motocyklovými prvkami nesie meno Integra. Pulzovať v ňom bude úplne nový motor s druhou generáciou dvojspojkovej prevodovky.

Nový motor je kvapalinou chladený radový štvortaktný dvojvalec so zdvihovým objemom 700 cm3, ktorý je svojimi rozmermi vhodný do motocykla strednej triedy (od 500 do 750 cm3), ktoré patria v Európe k najobľúbenejším. Spotreba paliva je iba 3,7 l/100 km (27 km/l)*, čo je najlepšia hodnota medzi motocyklami strednej triedy, a predstavuje približne 40 % úsporu oproti ostatným športovým modelom v rovnakej triede.** Tento nový motor môže byť okrem šesťstupňovej manuálnej prevodovky spojený aj s ľahkou, kompaktnou dvojspojkovou prevodovkou druhej generácie, ktorá sa vyznačuje vynikajúcou účinnosťou prenosu sily.

Prvým strojom, ktorý bude touto prevodovkou vybavený, je Integra - model vychádzajúci z nového konceptu New Mid Concept predstaveného v roku 2010 na EICMA v Miláne. Ďalšie dva modely budú predstavené v novembri 2011 na výstave EICMA.

 Prvý sériovo vyrábaný motocykel, ktorý bude novým motorom vybavený: Integra (zobrazená výbava obsahuje voliteľné kufre)
Prvý sériovo vyrábaný motocykel, ktorý bude novým motorom vybavený: Integra (zobrazená výbava obsahuje voliteľné kufre)

Tento nový motocyklový motor Honda vyvinula s cieľom vytvoriť skupinu motocyklov, ktoré by zapadali do jej novej koncepcie a ponúkali na strednú triedu mimoriadne nízku spotrebu paliva pri zachovaní vysokého krútiaceho momentu pre jazdu po meste a na väčšie vzdialenosti.

 Nový motor so zdvihovým objemom 700 cm3 s dvojspojkovou prevodovkou druhej generácie
Nový motor so zdvihovým objemom 700 cm3 s dvojspojkovou prevodovkou druhej generácie

Vývoj bol zameraný na splnenie nasledujúcich požiadaviek:

Konštruktéri spoločnosti Honda analyzovali množstvo rôznych konfigurácií motora z rôznych pohľadov a nakoniec sa rozhodli pre radový dvojvalec so zdvihovým objemom 700 cm3 so sklonom 62 stupňov (sklon bloku valcov). Aby motor vyhovel rôznym spôsobom používania, na výber sú dve prevodovky: nová dvojspojková prevodovka Honda druhej generácie, alebo šesťstupňová manuálna prevodovka.

* Režim WMTC (výpočty spoločnosti Honda)
** Výpočty spoločnosti Honda

Hlavné charakteristiky nového motora

*** PGM-FI (Programovaný systém vstrekovania paliva) je registrovaná ochranná známka značky Honda.
**** Výpočty spoločnosti Honda

 Nový motor so zdvihovým objemom 700 cm3 a s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou
Nový motor so zdvihovým objemom 700 cm3 a s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou

Pridané: 26.09.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (14 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (61)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 64429 | Včera: 226619