Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (58 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (117)  [Verzia pre tlač] Tlač

Deutsche schwestern alebo zvrhlý príbeh o dvoch bavorských sestrách

 Zdieľať

Pridané: 11.09.2009 Autor: raptor
Čitatelia: 17640 [Vaše stroje - Moja motorka]

Mám vzťah so 7 ročným nemeckým dievčaťom. Nie, nie som prípad pre mravnostnú políciu. Je z prastarého nemeckého rodu BMW a volajme ju Agnes.

Moju vysnívanú mám necelé dva roky. Najazdili sme jeden na druhom vyše 35 tisíc km. Podľa reakcií okolia vraj nie je veľmi pekná, ale dôležité je, že sa páči mne. Oproti jej “krajším” rovesníčkam má nepopierateľne lepšie niektoré vlastnosti, ale to nie je predmetom článku.

Zodrali sme spolu zopár sád gúm, použili jeden pre druhého nejaké tie lubrikanty, naskrutkoval som do nej pár sviečok, skrátka samé bežné veci, ktoré sú potrebné pre fungovanie harmonického vzťahu. Čo sme spolu, nemala žiadne zdravotné problémy a ja som jej na oplátku zaplatil nejaké tie operácie, aby mal náš vzťah stále grády. Orál vylepšil americký doktor MUDr. KN a o hlavičku a ženské veci sa kompletne postaral nemecký prof. BOS – špecialista na operácie nemeckých jungfrau. Ďalšie zmeny a šperky čo dostala spomínať netreba, lebo v tomto príbehu nemajú úlohu. Bola mojou vysnívanou a v každom predchádzajúcom motovzťahu som jej venoval nemravné myšlienky. Myslel som si že ak sa raz dáme dokopy, náš vzťah potrvá navždy. Všetko klapalo, kým jej mladšia sestra (volajme ju Giselle) nevyrástla z detských chorôb. Nemravne, sťa Lolitin otčim Humbert Humbert, som po nej začal po požmurkávať. Sodoma motogomora!!

Giselle je na pohľad kočka s väčším poprsím, no napriek tomu má menšiu váhu a podľa rodičov z Bavorska vzťah s ňou ide hladšie. Skrátka nový, voňavý a príťažlivý model... Ale poznáte to, na zbalenie tejto novej baby by som sa musel rozísť s Agnes. Kým by som Giselle úplne zlomil na moju stranu, stálo by to nejaké ďengy extra. Táto láska by rozhodne nebola zadarmo, nakoniec, ktorá je, však? :-)

Dlho odolávajúc pokušeniu byť mojej súčasnej neverný, navrával som si, že Giselle je ešte problémové decko. Zanedlho som začal premýšľať v intenciách “čo oko nevidí, srdce nebolí” a že malá motonevera by nezaškodila. Nie a nie ju niekde zdrapiť za krk a skúsiť, ako to s ňou chutí. Veľa mojich priateľov má s ňou vzťah, ale nemal som sa k tomu, aby som niektorému z nich dal neslušný návrh. Zrejme by to takto šlo ešte dlho ďalej nebyť kamaráta, ktorý je dostatočne zvrhlý. Pristúpil na swingers party a tak sme si tie naše kočky vymenili...

Čakala ma. Krásna, nažhavená a dostatočne perverzná na to, aby sa na nej zviezol cudzí chlap. Agnes síce mlčky ale bez výčitiek prijala do lona môjho kamaráta a vyrazili sme si spolu všetci štyria za západom slnka na dvojhodinovú jazdu bez štipky romantiky.

Naše prvé dotyky s Giselle boli trochu chladnejšie ako som si predstavoval. Nechcel som ju vyľakať a rovnako som nechcel, aby ona vyľakala mňa. Okamžite som zistil, že pri prirážaní sú jej pohyby čitateľnejšie a podvozok komfortnejší v porovnaní s mojou terajšou. Treba však povedať, že s Agnes sme si užívali pomerne často aj do trojky s mojou ľudskou frajerkou plus nejaká tá batožina občas aj v troch kufroch. Zadoček mojej motolásky sa kvôli jazde v teréne bude musieť podrobiť operácii podvozku a aplikácii novej progresívnej pružiny, čo trocha deformuje porovnanie kvality ich podvozkov.

Giselle ma absolútne vrúcne prijala do svojho lona, ale rýchlosť, akou si to spolu rozdávame, cítim menej. Agnes je v tomto smere rozhodne slabšia, pri jazde na jej tele na človeka viac fúka, čo je na jednu stranu nepríjemné, na druhú stranu nie je nad príjemné osvieženie čerstvým vetríkom. Na dlhšie sexuálne zážitky je rozhodne príjemnejšia Giselle, na krátku rýchlovku zas Agnes, s ktorou to celé vnímate viac.

Až potiaľto bola Giselle jednoznačne lepšia ako Agnes. Váhový rozdiel vám ponúka o niečo ľahšie manévrovanie. Podvozok je famózny a keď sa vám zdá, že váš vzájomný petting naberá nebezpečné obrátky, tak obe si dajú povedať rovnako ľahko a sú ochotné veľmi dobre a rýchlo pribrzdiť bez nejakých zbytočných pohybov, pričom váhový rozdiel pri brzdení necítiť. Za krátku chvíľu som ale začal vnímať, že napriek celkovo príjemnej polohe tela pri koite ma nejako začínajú tlačiť testes. Nie a nie si sadnúť tak, aby som za 5-10 minút nemusel zas meniť polohu. Agnesin mons pubis je ďaleko príjemnejší na dlhodobý kontakt (môj osobný rekord 512km bez zosadnutia na šupu). Pomaly začínam chápať, prečo je xy jazdcov, čo majú vzťah s Giselle, ochotných zaplatiť drahú plastiku od Dr. Kaheda. Pre tých, ktorým nie je celkom jasné, čo mám na mysli,poviem to pomerne hulvátsky: “pri Giselle nech som sedel, jak som sedel, sedel som si na gulách”, lebo to sedlo je zle vyriešené a sedlo Kahedo tento problém rieši, ale je zas dosť drahé. Krásne to vidno z fotiek.

 Porovnanie sériového sedla u 1150 a 1200 Adventure
Porovnanie sériového sedla u 1150 a 1200 Adventure

Ďalšie a tentoraz kľúčové sklamanie však prišlo priamo z jej srdca. Podľa jej rodičov má viac pary o cca 15 koní, ale poviem ako je, ...nepodarilo sa mi ich nájsť ani dole (tam nie sú ani náhodou), ani v strede (má ho lepší, ale nič extra špeciál), ani hore (tam ich ani nikto nečakal)... nikde. Naopak Agnes pri ráznom pošteklení jej lona už od nízkych otáčok dáva najavo ochotu nechať sa unášať vlnami vášne. Giselle človek musí dlhšie dráždiť a podobnej reakcie sa dočká až o pár sto otáčok neskôr. Opäť musím pripomenúť, Agnes je po plastike od Dr. KN a prof. BOS. Giselle bola absolútne bez kozmetických zásahov. Treba ale dodať, že jediné, čo Agnes z môjho pohľadu naozaj citeľne pridalo, bol zásah amerického doktora KN. Hoci zásah profesora von BOS bol komplexnejší, výsledný efekt síce citeľný bol, ale ďaleko menej.

Zaujímavé zistenie mi poskytla kamarátka (ahoj Kwašák), ktorá si to bez hanby rozdáva v lesbickom vzťahu s Gisseliným dvojčaťom bez veľkého poprsia, v našich končinách ľudovo volanej Gizela Neadventuričová. Neadventuričová je podľa Kwasak-ovej vášnivejšia a ochotnejšia nechať sa dráždiť ako Adventuričová. Potvrdil to aj Kwáškin manžel Bobík, ktorý przní Adventuričovú, ale už si zviezol prirodzenie aj na Neadventuričovej. Jediné logické vysvetlenie, čo ma napadlo je, že Adventuričová tým, že je určená na dlhšie a hlavne drsnejšie sexuálne praktiky (väčšie prsia, sadomaso topánky), by nemala kunčafta prekvapiť ostrou reakciou, ak by ju z akéhokoľvek dôvodu začal dráždiť viac ako treba. Neadventuričová má menšie kozy, zvyčajne je obutá do úhľadných lodičiek, ktoré nie sú vhodné na sadomaso praktiky. Je to viacej dáma do mesta a možno práve preto jej dali rodičia do vienka viac vášne.

Toto si ešte ale budem musieť overiť a už som s Kwasak dohodnutý na ďalšej swingers party s jej bisexuálnou motopriateľkou Neadventuričovou.

Ďalšia možnosť nedostatku vášne zo strany Giselle je tá, že konkrétne jej sexuálny život sa iba začína, má na konte iba 13 tisíc kilometrov pričom je známe, že tieto nemecké jungfrau sexuálne dospievajú neskôr ako ich rovesníčky. Môj kamarát sa ku Giselle správa veľmi šetrne a možno až trošku prehnane. Veď som mu aj povedal, že nie je na škodu nežné a citlivé milovanie občas zmeniť na bohapustú zasúvačku, v ktorej nie je štipka lásky. Inak si cica zvykne na ťuťuli muťuli a môže ostať lenivá ba až frigidná.

Giselle je na pohľad viac sexy, v chvíľach intímnych si spolu pohodlne a komfortne užijete, ale v rozhodujúcich momentoch vo vzťahu akoby jej chýbala vášeň, ktorú naopak Agnesa z môjho pohľadu rozhodne má. Na okraj, môj bezcitne úprimný kamarát Lakyluk bez servítky na ústach prirovnal Giselle k Fabii HTP, čo samozrejme prehnal, ale musím povedať, že niečo málo pravdy na tom bude.

Ak raz Agnesa začne robiť cavyky tak ju zanesiem k dr. Francúzovi, ktorý má jej relatívne jednoduchú duševnú aj telesnú konštrukciu v malíčku. Ak raz začne robiť problémy Giselle, tak fyzioterapeutický zásah pre Francúza problém nie je, ale je o niečo zložitejší (o psychoterapeutickom radšej pomlčím, lebo o jej psyché kolujú fámy), pretože cica je viac vnútorne komplikovaná.

Nechcem a nemôžem súdiť, čo je v konečnom dôsledku pre bežného milenca dnešnej doby lepšie. Či jednoduchá nekomplikovaná osobnosť alebo osobnosť fyzicky aj psychicky vnútorne bohato členená. Málokto je ochotný skúsiť, čoho všetkého sú Agnes aj Giselle, obe vedomé si svojich kvalít, schopné. Súčasné trendy sú o tom, že ich budúci milenci s nimi nadväzujú vzťahy najmä preto, lebo rozdávať si to s Giselle je dnes v kurze.

Ak by som si nedajboh nejakým omylom zaobstaral Giselle, ktorá je ešte vo vývoji, tak prvé dva roky sa o jej zdravý vývin musí starať jej obvodný lekár. Motozdravotníctvo pre nemecké frau v SR sa nachádza v situácii, ktorá je kulantne povedané “komplikovaná”. Na preventívne lekárske prehliadky by som kvôli pokoju mojej paranoidnej motoduše musel chodiť do Viedne, kde sú podľa viacerých ohlasov doktori spoľahliví, vedú si záznamy, ako sa patrí a pri prípadnom chirurgickom alebo mentálnom zásahu sú dostatočne materiálne a kapacitne vybavení. Len tá cena.

Po zvážení všetkých za a proti, momentálne nevidím najmenší dôvod sa nasilu rozchádzať s Agnesou napriek tomu, že nie je už najmladšia a nie je na prvý pohľad zvodná a lákavá. Bol by to pre mňa pridrahý a zbytočný rozvod vzhľadom na to, čo mi stále a ochotne ponúka ťažšia, ale vášnivejšia Agnes. Do budúcna alibisticky nevylučujem výmenu, ale momentálne to vyzerá tak, že ak mi Kwaskina Neadventuričová nepovie viac vzťah s Giselle bude pokračovať.

Osoby a obsadenie

P.S.chcem sa silno poďakovať Paťovi Belzarovi, ktorý mi požičal jeho motomilenku, viem čo pre teba tá motorka znamená Paťo, ešte raz vďaka.

Foto:
 BMW R 1150 GS 2002 BMW R 1200 GS Adventure 2008
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMWBMW
Model:R 1150 GSR 1200 GS Adventure
Rok:20022008
Kategória:EnduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalcový boxer (4T)dvojvalcový boxer (4T)
Objem:1130 ccm1170 ccm
Max. výkon:86.2 k (63.4 kW) / 6750 ot.104.7 k (77.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:98 Nm / 5250 ot.115 Nm / 5750 ot.
Kompresný pomer:11.0:1
Vŕtanie x Zdvih:101.0 x 70.5 mm101.0 x 73.0 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:OHC (4V)OHC (4V)
Chladenie:vzduchom a olejomvzduchom a olejom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardankardan
Zdvih vpredu:190 mm210 mm
Zdvih vzadu:200 mm220 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:305 mm305 mm
Pneu vpredu:110/80-R19110/80-ZR19
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:276 mm265 mm
Pneu vzadu:150/70-R17150/70-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:223 kg
Hmotnosť s náplňami:267 kg256 kg
Výška sedla:860 mm915 mm
Rázvor:1511 mm
Dĺžka:2250 mm
Šírka:980 mm
Objem nádrže:22 l33 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:194 km/h208 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.9 s
Spotreba paliva:5.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 450 km

Pridané: 11.09.2009 Autor: raptor Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

BMW R 1150 GS 2002:

Foto:
BMW R 1150 GS 2002
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMW
Model:R 1150 GS
Rok:2002
Kategória:Enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalcový boxer (4T)
Objem:1130 ccm
Max. výkon:86.2 k (63.4 kW) / 6750 ot.
Max. krútiaci moment:98 Nm / 5250 ot.
Vŕtanie x Zdvih:101.0 x 70.5 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:OHC (4V)
Chladenie:vzduchom a olejom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardan
Zdvih vpredu:190 mm
Zdvih vzadu:200 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:305 mm
Pneu vpredu:110/80-R19
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:276 mm
Pneu vzadu:150/70-R17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:267 kg
Výška sedla:860 mm
Objem nádrže:22 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:194 km/h

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (58 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (117)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 100036 | Včera: 207470