Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 13.07.2009 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 4450 [Šport - Rally]
Po mnohých diskusiách o poslednej zmene pravidiel - obmedzení zdvihového objemu motocyklov na 450 ccm - ASO pristupuje ku kompromisu.
08.06.2009 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 4972 [Šport - Rally]
Obmedzenie zdvihového objemu motocyklov na maximum 450 kubíkov prinútilo firmu, ktorá už roky kraľuje na Dakare odstúpiť z tejto súťaže.
ASO naďalej zachováva obmedzenie na 450 ccm, ale pripravilo nový kalendár ich aplikovania.
Pre Dakar 2010, elitní piloti ASO budú musieť štartovať s obmedzovačom výkonu motorky, pokiaľ bude kubatúra väčšia ako 450 ccm. Ostatní jazdci (amatéri) si môžu zvoliť akýkoľvek motocykel.
Ročník 2011 už bude pre profesionálov dostupný jedine s motocyklom do 450 ccm. Ostatní jazdci, môžu štartovať aj s vyšším objemom, avšak s obmedzovačom výkonu.
No a na záver od roku 2012 bude maximálny zdvihový objem ohraničený hodnotou 450 ccm povinný pre všetkých jazdcov.
Obmedzovač je momentálne vo vývoji a profesionálni jazdci by ho mali dostať v polovici júla. Obmedzovač bol navrhnutý tak, aby dosiahol porovnateľný pomer hmotnosť / výkon medzi rôznymi kubatúrami.
Pridané: 13.07.2009 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 226807 | Včera: 217709