Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (3)  [Verzia pre tlač] Tlač

Test pneumatík Continental: Prvý kontakt s motokrosom

 Zdieľať

Pridané: 05.10.2008 Autor: Cacao
Čitatelia: 13557 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Koncom septembra sa na Slovensko dostalo pár nových motokrosových pneumatík Gelände-Sport od Continentalu vďaka firme Conti-Moto s.r.o.

Tieto nové gumy vám predstavilAgressor, tak sa teraz poďme pozrieť ako sa s novými pneumatikami jazdilo. Dovozca zorganizoval prvé testovanie vo Sverepci a lepšie podmienky na vyskúšanie si jazdci nemohli priať – tvrdý podklad so šmykľavou a lepivou vrstvou blata na povrchu.

Viac o nových gumách: Dve novinky pre ďalšiu sezónu od Continentalu.. My sme pre vás vyspovedali popredných jazdcov slovenského motokrosu a endura.

Názory jazdcov:

Zlatko Novosad:

"Zadná pneu je v blate dobrá, stálo by za to, vyskúšať správanie aj na suchu. V zákrutách drží, na rovinkách nepláva, keď je vyhádzaný dezén pri rýchlej jazde tak je to vpohode. Predný dezén je dosť hustý a pri spomaľovaní sa na ňu lepí blato a šmýka, zadok drži aj v pomaľších rýchlostiach. Na countrycross je zadná vpohode, predná bude dobrá na suchu, do blata by to chcelo redší dezén, prípadne tenšie štuple."

Tomáš Šimko:

"Zadná pneu na rovinkách aj v zákrutach drží stopu prekvapivo dobre, tak isto aj výjazdy a vracáky sú bezproblémové. Pri pomaľšej jazde na blate sa zanáša každá guma, takže s tým som rátal. Viac ma prekvapila predná, pri rýchlej jazde v tiahlych zákrutách nešmýkala aj napriek hustejšiemu dezénu, ktorý je určený predovšetkým na sucho."

Martin Kohút:

"Zadná pneu je dosť vydarená, ale chcelo by to vyskúšať na suchu. Ako sa chová táto intermedialka, keď sa zohreje. Čo to robí so štupľami, ako sa ohýbajú a koľko vlatne vydrží. Predok sa v blate obaľuje, nestíha sa vyhadzovať, takže pri brzdení šmýka, zadná drží aj v agresívnejších výjazdoch."

Juraj Dozsa:

"Nečakal som ohromujúce výkony od prednej gumy na tomto teréne. V dlhších tiahlych zákrutách pri väčšom náklone začala motorka mierne plávať, ale inak drží veľmi dobre, na to že ide o gumu na sucho. So zadnou som spokojný, drží stopu, dá san a ňu spoľahnúť."

Peter Králik:

"Dnes sme mali ideálne podmienky na testovanie pneu - tvrdý podklad a na vrchu blato. Keď trať trochu preschla, tak predná guma držala stopu a zlepšilo sa aj dobrzďovanie. Zadná sa určite nestratí v blatistom teréne, kde má dobrý záber ako na rovinkách tak aj v zákrutách. Najlepšie sa s týmto obutím jazdilo pri vyšších rýchlostiach."

Toto krátkodobé testovanie určite neodhalí všetky výhody a nedostatky nemeckej pneumatiky, ale ide o ďalšiu zaujímavú ponuku na slovenskom trhu.

Pridané: 05.10.2008 Autor: Cacao Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (3)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 50085 | Včera: 188297