Bodovacia akcia športovej mototuristiky Bardejov 2002

Pridané: 20.06.2002 Autor: cinka
Čitatelia: 6895 [Mototuristika - Východné Slovensko - Moto-akcia]

Ski and Sun areál (bazén, zjazdovka)
Trasa: Košice - Bardejov-Nižná Polianka
14.-16.6.2002 (piatok – nedeľa)
zloženie: Eja+Harly, Awia
Do Bardejova je to z Košíc len na skok, takže túto akciu sme si nemohli nechať ujsť. Hneď z práce sme pobalili a stretli sme sa s Awiom na známom mieste na košickej výpadovke smerom na Prešov, na Zelenom dvore.

Stretko na Zelenom dvore

Do areálu sme dorazili okolo 20:00, kde nás privítal organizátor Fero. Príjemné „vstupné“ 30,- , sprchy, toalety, komplet bufet, milá obsluha, bolo príjemnou zmenou po absolvovaní zrazu v Manínskej Tiesňave spred dvoch týždňov. Po zabezpečení nocľahu (stan + 30 minútové nožné fúkanie postele) bol čas na prvé pivo a nejakú tú klobásku, čo ponúkali. Začalo sa stmievať nálada pribúdala a tak prišli na rad vlastné zásoby ginu a fernetu a nočné fotenie našich krások.

..... :-)))...ukážka pohodlného turistického posedu.. po pár pivách a poldecákoch :-))

Do stanov sme zaliezali poslední asi okolo 2:00 a vstávali ako prví okolo 5:00. Kto vie prečo.

Na sobotu bol plánovaný výlet okolo 180km: Nižná Polianka, Svidník, (Skanzen), Pamätník 2. svetovej vojny-Dukla

Pamätník na Dukle

( Pamätník Českoslovenkej armády na Dukle je národná kultúrna pamiatka. Jeho autorom je J. Grus. Pamätník vysoký 28 m sochársky doplňa bronzové tabule s menami 1265 padlých príslušníkov 1. Čs. armádneho zboru. Portál kolumbária zdobia umelecké reliéfy. Prírodné múzeum sa rozprestiera v okolí hlavnej budovy a pozdĺž cesty na Duklu. Tvorí ho 55 exponátov ťažkej bojovej techniky z 2. svetovej vojny.), Stropkov, obed na Domaši, a späť.

Na výjazd došiel aj Large s ľadviňákom na svojej čiernej VFR 750. Najväčšiu radosť z toho mal Awia, ktorý celý čas slintal nad jeho strojom :-)). Pre nás s Harlym to bola prvá jazda v kolóne asi 20 tich strojov a zároveň 4 dlhší výjazd na XJ, preto sa Harly držal na konci kolóny, čo ale nie je Awiov štýl. Cestou späť sme ešte aj s Awiom zašli pozrieť do Údolia smrti, kde v poliach zastrčené tanky, robili perfektné pozadie na fotenie. V sobotu sme mali „vybavené“ ukážkové letné počasie, takže bol čas aj na slnenie a kúpanie priamo v areály. Večer sa pozerali kazety z Elefantentreffen 2001, Maroka .., pilo, debatovalo. Odmeňovali sa aj tí ktorým nerobilo problém prísť až z BA do BJ.

Nedeľné ráno už bolo trochu chladnejšie a trochu aj spŕchlo. Po dobrých raňajkách sa začalo balenie. Po BA a KN sme sa pohli aj my. Cesta bola síce mokrá ale aspoň že nepršalo. Všetko išlo v pohode až kým nezačala svietiť kontrolka tlaku oleja. (asi 20 km pred KE). A tak vystrašení pokračujeme ďalej. Keďže na Benzinole nemajú oleje do motoriek musel som to ešte vydržať 1,9 km na Shell-ku.

Záver: Dobrá akcia, domácka atmosféra (okolo 15 stanov) a nosiť zo sebou olej.