Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, zvažujem tretiu motorku. Páčia sa mi motardy, lebo s kroskou by som nemal kde jazdiť, ale vôbec tomu nerozumiem a neviem čo si vybrať. |
tiey by som rad prenikol do problematiky endur...nechapem tie vymeny oleja po 10 MH alebo po roku generalka ..vymena piestnej sady...to by chcelo niekoho kto tomu rozumie na dve hodky sadnut na pivo |
Re: cruelbody: novsie masiny, aspon u KTM v tom mam troska prehlad, uz take divoke servisne intervaly nemaju. Olej by som asi menil po 15mth, ved ho tam ide okolo jedneho litra, ale ventily uz maju okolo 30mth. |
A prave to nechapem..15 motohodin...ved to je 5 dni...to kazdy tyzden sa,meni olej? |
15 motohodin je tak 20-25h normalneho jazdenia, takze medzi 500 a 800km. To das za tyzden? |
No to je dalsia tema...ako sa tie MH rataju....hodina jazdy po asfalte he 0.2 MH? |
Re: Awia: |
Neuviedol si cenový strop, no mohla by to byť Yamaha WR 450 F, alebo aj niečo takéto |
Re: zeleno: |
Re: zeleno: |
V motardovaní sa vôbec nevyznám, ale čo tak KTM 690? Interval je do 10kkm a mne aj enduro prípomína oproti TT600 skôr motard. |
Re: originalD: Tento typ som ešte nemal, len sa mi páči a zaujalo ma, že v sérii použili |
Tak sa sem votriem a ponúknem ti nenáročné enduro s dostatočným výkonom, vhodné aj pre začínajúceho. Stačí postaviť na cestné pneu a zábavy si užiješ mnoho: |
Ja by som isiel do Hondy XR650 R,dostatocny vykon,nenarocna udrzba,len tazko natrafit na zachovaly kus |
rgw XR650 však potrebuje jazdca z min. výškou 180 a v teréne 185 cm, inak je to s ňou trápenie. |
BranoVFR : velmi jednoduche, predaj VRF aj CBR, kup novu KTM 1290 SA R, vymenis rafiky, das spravne pneu a mas motorku na cestovanie, na okruh aj motard.... |
Brani nepredavaj VFR a CBR, zozen si nieco lacne a vsele. |
Re: Merlin00: |
XR650R určite nie. Na tvoje účely vôbec. Je to síce nezničiteľné kladivo, ale je ťažká a vysoko ťažisko. Minimálne 180 cm a 90-100 kilový jazdec. Menší sa s tým len trápi. |
Re: Express: Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoVFR (14.11.2019 17:00) |
to chceš znova za 40 mth generálkovať? A 5kvalt ? |
Re: BranoVFR: Na šantenie okolo kužeľov by stačila aj táto motocykle.bazos.sk/inzerat/105050700/husqvarna-501.php |
Re: tryskac: |
Drz 400 nie je ani lahka, ani vykonna. To je tak na prdkanie po rumunskych a ukrajinskych karpatoch, kde vies nahodit vacsiu nadrz a nejaku batozinu. Zivsia verzia nemala papiere. |
janoval ľahká motorka je dobrá tak akurát na ťahanie z jamy. A ty už vieš, že na to je aj ľahká ťažká. |
Ja nesúhlasím. Veď ani na takom endure, ako mám ja, nie je tej údržby tak strašne veľa. Jasne, olej, filtre každú chvíľu, ale inak nic extrémne, oproti normálnej motorke. Keď s tým nejazdiš profi zavody, tak to nie je nic extrémne a hlavne nic extra nákladné. |
To Vám teda závidím, že ste taký šikovný. Ja to teda za pólhodky nedám, no ja do toho rátam aj nákup materiálu a aj ako tak rozumnú likvidáciu bordelu a oleja čo vznikne. |
Re: BranoVFR: Ahoj, mrkni na toto ceske forum, najdes tam kopu uzitocnych informacii ohladom endura. |
Tryskac, všetkého s mierou.. keď na EXC bude jazdiť Svitko 45mth a ty (alebo ja) 45mth, ta motorka nebude ani náhodou v rovnakom štádiu rozkladu. Preto ja nebudem po 45mth poliť motor, a on možno už bude musieť. Vnímam tú tenkú hranicu medzi zanedbanou údržbou a údržbou “s rozumom”, verím že chápeš, o čom píšem |
Tryskac> nakup materialu cez net, vyhodenie na pumpe ked idem tankovat. |
Matúš máš doma aj kýbeľ ventilových podložiek ak ich bude treba? |
V tom prípade by sa ešte dalo polemizovať aj nad tým, prečo musí mat 35kW.. lebo podľa mna aj 25kW v ľahkej motorke vie na trati riadne vytrápiť a nejedného neskúseného určite aj zaskočiť a povláčit |
Re: demmoo: |
Švajčiari sú divni, preto by som tam nechcel žiť. |
Re: tryskac: mam husqvarnu Nemecko/taliansko/tajvansku, ako dal zeleno na prvom linku. Ma 18 tisic km, co je ani neviem kolko stoviek motohodin. Nahradnu podlozku pod ventil nevlastnim ani jednu. |
Osobne by som siel radsej do novej motorky, alebo nieco zachovale, napr 501, co dal zeleno v druhom linku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (16.11.2019 6:58) |
Re: janoval: |
www.tutti.ch/de/vi/schwyz/fahrzeuge/motorraeder... |
Re: BranoVFR:Motorke asi nebude nič, môžeš akurát pozrieť opotrebenie kotúčov, platničiek a rozety. Skôr by bolo zistiť, čo je majiteľ za motorkára a akým spôsobom tie kilometre najazdil. Tu si stiahni servisný manuál www.motorkari.cz/motorkari/?act=manualy-stahnout...[motorka]=Suzuki%20DR-Z400%20SM/musíš byť zaevidovaný/ a trocha si to preštuduj. Tá cena je na mňa dosť vysoká. Upravené 3 krát. Naposledy upravil zeleno (16.11.2019 19:43) |
Re: zeleno: |
Ked chces motarda, tak chces robit kokotiny. Na kokotiny zober nekomprominsu masinu. |
Re: janoval: |
Nemyslel som kktiny v premavke, ohrozovat seba a inych. Ale ako pises, tu sa smyknut, tam dvihnut na zadne, predne...nejaky kuzel zvalit... |
Trošku som sledoval inzeráty, že čo je v ponuke. Dosť sľubne vyzerá crf450L, nová - resp. 2018 s nula km z hondy. |
aj toto vyzera dobre |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 220757 | Včera: 168953