Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
takze idem si na Yamahe, pohodicka, zastal som a nemozem nastartovat.. tak odmeram baterku a ukazovala 12.10V pri vypnutom motore, pri startovani to kleslo tusim na nejakych 9-10V a otocilo to tak raz a nic.. |
bud baterka, bo dobijanie, to odpali aj baterku, ae ked hovoris ze dobija, co by malo stacit, tag skvor ta baterka, ae mozes mat niekde aj kablik odpadnuty,alebo iba v negaci, to takto nezistiime... daj si do vyhladavaca elektrika, bo casti toho slova, bo listuj, v clankoch, bolo to tu pjekne vysvetlene, ako si to aj sam mozes skontrolovat a spravit |
tak, tak - staci uvolneny kablik alebo studeny spoj a uz to robi neplechu. |
ok, pozrem to... a baterka je tam nova, lebo stara odisla - asi koli tomu ze ju nedobijalo.. |
987654321: dal som si vyhladat 'elektr' a ten prispevok som nenasiel.. nevies, kedy priblizne sa to tu preberalo? |
Testovací diagram kontroly dobíjania motocyklových batérií |
Fero Krokodyl Neregistrovaný |
a skontroluj vsade kostry - prave tym meranim, medzi minusom baterie a kostrou alternatora, regulatora hladas zvyseny prechodovy odpor. Na inom type yamahy je hlinikovy regulator prisrobovany o hlinikovy ram - samozrejme spoj koroduje (rezavi vy tup...) - prejavuje sa to tak, ze postupne klesa dobijacie napatie. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 37741 | Včera: 216041