Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Servus pani mam problem po prejdeni 10 km mam velmi horuci kryt alternatora, ani spojkovy kryt nieje taky horuci je to normalne? Moto je Honda Cbf 600 s r.v. 2009 |
jasnee, to je v pohode ak nemas problemy s dobijanim. |
Mňa ešte nikdy po jazde nenapadlo obchytkavať motorku kde je ako teplá. Keby si to nerobil ani ty, tak nemáš zbytočné starosti. |
Kryt alternátora nemá byť oveľa viac horúci , ako zvyšok motora. Prebytočné teplo odvádza olej. Neprekvapil by ma skrat vo vinutí. Premerať odpor nestačí , bežné meráky nie sú dosť citlivé . |
Karol určite si videl viac rozobratých motorov ako ja, ale myslím si že pri alte prakticky žiadny olej nie je. A určite nie také množstvo ktoré by dokázalo účinne odvádzať teplo. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 113701 | Včera: 217280