Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravicko, |
AC napatie po pridani plynu by malo stupnut az na 50-60V, ale pri volnobehu 17 je podla mna OK. |
janoval: Ano, 9V bolo na vystupe, no vtedy aj kleslo napatie na vstupe zo 17 na 1V a ja moc velky eletrikar teda niesom. Poistky som kontroloval. |
Neviem ake zapojenie ma tvoj regulator, maco asi vie. Ale ked si nameral 0,5 voltu, bude napatie na diode v priepustnom smere. Cize usmernovac je podla mna v pohode. |
V podstate, ked to uz nebudes startovat, aby si neprepalil stator. Tak si mal stastie v nestasti. Lebo ak odide regler, tak su najpravdepodobnejsie dva scenare: |
Njn, startoval som potom uz bez zapojeneho statora. Zajtra este nabijem z auta baterku a skusim, ci ten stator dava napatie umerne otackam. Pretoze s regulatorom to ani nepohlo. |
Co sa uz nedaju editovat prispevky? |
stator , alebo regler . meranie reglera je jedna možnosť (podľa mňa komplikovanejšia), meranie statora druhá. |
uplne postaci aj zklasicka 220v ziarovka,pri vyssich otackach sa rozžhavi. Ale toto vyzera na kalsicky vadny regler. Vacsina sa da medzi sebou zamienat,je to ten isty princip. |
Tak pani, cez kable som nastartoval a este premeral stator. na 5000 ot/min dava peknych 75V. Regulator nedava v podstate nic, to co meriam je v podstate napatie na baterke ako som teraz zistil. Uz som bol pripaveny kupit regler, no prisiel sused s 1993 ZZR600 a nahodou tam ten moj regler pasoval. Nastartoval a zrazu peknych 14.4V pri trosku vyssich otackach. Regler je teda OK. Podla merani je ale OK aj stator. Tak som teda objednal stator za 40 libier a ked to nebude ono, tak ho neskor za tie iste peniaze predam. Ked nepomoze, tak uz neviem. |
Preco si neskusip jeho regler u seba? |
Neskusil som, lebo jeho regler bol iny a nechcel som to riskovat - kabel navyse. 75V na kazdej faze. Na jeho motorke s mojim reglerom vsetko ok, na mojej s mojim reglerom a jeho baterkou vsetko zle. Dufam ze ten regler nie je nejaky naladovy, ze funguje iba na 20 rocnych Kawasaki . V stvrtok vymenim stator a ked to nepomoze, tak to zacne byt zaujimave. |
celkom dobry navod na testovanie regulatora na kazdej jednej faze. |
regler je pomerne jednoduche zariadenie, tam nema co byt naladove. Usmernovac, "skratovy" regulator, zataz - vykonovy odpor.... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (24.02.2014 20:37) |
Chlapi naparadu, debata na urovni konecne aj na mr Upravené 1 krát. Naposledy upravil jogcar (24.02.2014 10:14) |
janoval |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: vymazane na ziadost clena. |
SOm cakal ze nieco take pride . Jedna sa o 50 rocneho Rusa, ktory na svojom dvore prevadzkuje autoservis a bol to jeho napad, navyse na jeho riziko (asi ho hryzie svedomie, v lete mi jeho syn nabural moto) + ta ZZR ide na suciastky a rovno do srotu buduci tyzden. Takze to neberte tak, ze tu beham okolo s chybnymi suciastkami a odjebavam susedom zo srandy motorky, taka ku*va zase niesom. Do servisu samozrejme nepojdem, lebo radu vymenit regler a stator za novy si mozem aj domysliet a nemusim a trepat do servisu. Napatie so so zatazou uz nezmeram, kedze stator je uz von, no bolo rovnake, ake aj na susedovej moto. Otazka je skor teraz, ze ci pre istotu vymenit aj regler alebo nie, aj ked funguje. |
len aby si z tej jednoduchej rady vymeniť stator a regler nemal inú patáliu. |
No veru tak. Aj zdanlivo jednoducha vec sa da dojekazit ak nemas absolutne paru o tom co robis. |
Tak som si dal okuliare a baterka zapojena naopak! Ze ma to nenapadlo pred tym, ako som objednal novy stator a premeral polku motorky. Vdaka za rady |
|
Okej teraz bez ironie pani, prave instalujem novy stator. Len mi docvakla jedna vec. Ked som otvoril stator, vytieklo z toho priestoru dost vela oleja. Medzicasom som tom mal par krat nastartovane a nevytieklo druhykrat skoro nic. Nie je mozne, ze je tam nejakym sposobom upchaty privod oleja a stator sa jednoducho prehrial? |
Co to splietas s tym olejom? |
davtex: keby si cital a aj porozmyslal nad tym, co sme ti tu (AJ JA) popisali, tak uz to mas davno opravene. |
davtex - keď som mal 21 rokov , tiež som "vedel všetko" a všetko bola brnkačka. |
takychto chlapcov ,opravoarov z netu su tisice. chalan hodi ockom po dakom navode a uz sa ide (-: |
Sorry, ze som sa neozval neskor. Zial tu nikto nepochopil tu moju ironicku poznamku s naopak zapojenou baterkou. Asi by som nepremeraval polovicu motorky a mal pritom zapojenu baterku naopak (ktora sa mimochodom ani naopak zapojit naopak na FZ6 fyzicky neda). |
Karol, nielen, ze moze zrat viac. Ale pri namontovanom xenone, asi sum od menica, drsny chod motora, po namontovani halogenu zasa ok. |
Udernici prosim Vas,je normalne ked mi fz 6ka dava na volnobeh iba 13,8voltov,občas blikne 14 a dost.Po pridani stale rovnaka hodnota.Po zohriati motora ukazuje stale iba 13.4-13,7.Akonahle sa zapne ventilator napatie klesne na 12,9 až 13 volt.Mám zbytočný strach,alebo nieco odchadza... |
Mas to uplne v pohode, ventilator je zrut, ale pokial neklesne pod 12,6, tak v poho. Spavaj kludne. |
No hned mi je lahsie na duši,lebo co studujem aj na cz strankach,nic konkretne kolko by mal davat voltov.A 13,6 priemer sa mi zda dost malo... |
Fz6 altik dosahuje max vykon pri 5000 ot-1!!!! |
Jogi,na teba som myslel.No je pravda,ze na 5 tis ot/min som ju nedržal,aby si polka dediny nemyslela,ze som abstinent pozitív,aj ked noačo ked som?Takže tabletku na ukludnenie,ponecham este v suchu...Dakujem... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 56195 | Včera: 173926