Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Je vhodne mat na 91 konovej moto retaz zo spojkou??kupil som moto na nd,a tam je retaz zo spojkou..sice ta spojka vyzera dôveryhodnejsie ako jawacke,a hovadsky tazko sa rozobera,ale aj tag z toho dobry pocit nemam.Je to o-kruzkova retaz |
Tazko povedat ci tam bola taka retaz aj ked bola masina nova ale ja mam 60 konovu a montovali na nu tiez o kruzkovu so spojkou. Capy na tej spojke su vsak vyrobene s presahom a treba na nu clanok nalisovavat.Po tom kolko bolo s nou roboty pri montazi sa nebojim ze by povolila. |
RD ma 60koni..nevem ci celych,,a tusim max ma 200km/h...je to 2takt..... |
V papieroch ma 59 koni a maximalka je 193km.Ked som ju kupil tak bola na nej obycajna retaz so spojkou, potom som kupil model 90 a ta mala o kruzkovu ale tiez so spojkou.Clanky maju dvojnasobnu hrubku a zatial drzi jak hluchy dvere. |
No ak je spojka kvalitná tak by mohla byť ,ale viac verím nitovaním spojkám čas všetko ukáže ale ak je to už od vyrobcu reťaze tak dané tak by nemal byť problém všetko je dané silou ťahu motora v KN ak je slabší tak stačí slabšia reťaz ,taká 100koňova Kawa má 530ku režaz a 1100ka až 630ku reťaz. |
ja som kupoval retazovu sadu did a na retazy je spojka..viem ze nemam 100 koni ale ak je tam ta spojka od vyrobcu tak by to nemalo vadit. Upravené 2 krát. Naposledy upravil wert (16.02.2006 16:10) |
ja som kupoval ret.sadu aká má byt od výrobcu a je tam nitovaná spojka a moja moto ma niečo oklol95 koní, neviem presne. tiež to bola did. |
www.retezy.info/index.php?menu=40&stranka=0... Upravené 1 krát. Naposledy upravil OTIS (18.01.2006 20:14) |
Myslim si, že to nevadi. Sila, ktora posoby pri ťahu reťaze predsa nesposoby "otvorenie" spojky. Ked je CELA spojka vyrobena z rovnakeho materialu ako retaz, tak je to 100% clanok retaze (podla mna) |
Wrabec to co si napisal je pravda ale riziko pouzitia spojky je asi v tom ze ak sa ti do retaze dostane blato alebo kamen tak ti z nej moze vyrazit poistku spojky a v momente je spojka tym najslabsim clankom...Ale ti co jazdia v terene s tym asi pocitaju a na cestaku zas retaz nieje tak znecistovana takze ak nenahodis na moto poddimenzovanu retaz tak by si nemal mat problem. |
Ja som kupil D.I.D. a tam pre zmenu neni vobec nic retaz je v celku a teraz mam zivotny problem ako ju nahodit na moto.... |
JURO>to je neprijemne... |
500Ohc: kup si sadu retazovu s nitovacou spojkou, tu tu v akomkolvek moto servise zanituju. Rozoberaciu spojku so zavlackou by som na moto nedaval. |
Ja som mal na XJR spojku so zavlackou a nemal som nikdy ziadny problem |
Nazdar Juro. |
Z vlastnej skúsenosti by som to neriskoval so závlačkovou spojkou. Problém nevidím v ťahovej sile, ale v odstredivej sile, ktorá vzniká, keď sa reťaz zalamuje na reťazovom kolese a dochádza k roztváraniu závlačky. Samozrejme prejavuje sa to pri vyšších rýchlostiach a pri bežných závlačkách, ktoré sú z nekvalitného málo pružného materiálu. Enduráci si to niekedy zabezpečujú tenkým plieškom, ktorý vložia pod závlačku a vyhnutím pliešok obopne závlačku a zabráni jej rozťahovaniu. Toto sa však nedá aplikovať pri každej spojke. Ja si reťaze zásadne nitujem. |
Maco, Wrabec: no asi to uz tak budem muset spravit ale po pravde moc sa mi do toho rozoberania nechce V Louise som to videl na tych ich strankach ale urcite to nebude take jednoduche ako rozoberem vidlu-dole retaz-nova retaz-nasadim vidlu |
Já si myslím, že ani když rozebereš kyvku, tak řetěz nenavlečeš. Ale nevím to určitě. Ale i v případě , že to jde, bych viděl jako jednodušší, zavézt moto do servízu a tam ho rozloží, navlečou a složí. |
aj ja mam spojku na 350, je to normalne? |
mam podobny problem ako JuroCBR, |
Ak máte nekonečnú reťaz nerozoberajte ju. Výrobca vie prečo to tak urobil, treba rozobrať kyvky a reťaz nahodiť. Vie to síce viac roboty, ale oplatí sa. |
Awia: Nie je to ani tak vec výrobcu, ako distribútora. Je jednoduchšie položiť zákazníkovi na pult krabicu s nekonečnou reťazou - a staraj sa sám, ako mu z metráže pripraviť reťaz na mieru a nanitovať mu ju. Pokiaľ viem, tak každý výrobca ponúka obidve alternatívy, plus ešte možnosť spojky so závlačkou (vidličkou). |
Spojka je vždy naslabším člankom reťaze, či už nitovaná alebo alebo so závlačkou. Preto je nekonečná reťaz podľa mňa kvalitnejšia. Ak sa nemýlim výrobcoivia odporúčajú nekonečne reťaze na moto nad 100 koní. |
Awia: Či u výrobcu, alebo v servise - tie články sa musia rovnako nitovať. |
Ale proč je nejslabším článkem ?? Je ze stejného materiálu, stejné kroužky, čepy, mazivo, placky, tak proč ?? Pokud se řetězu věnuje někdy kontrola, nevidím důvod proč by měla být spojka nejslabším článkem. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144450 | Včera: 239438