Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Da sa prerobit Simson S50 na S70 tim ze by som vymenil len valec hlavu a komplet piest ? alebo treba robit aj nieco z rychlostami ? |
s rychlostami nic ale musis vyfrezovat bloky motora aby sa ti tam 70tkovy valec vosiel Upravené 1 krát. Naposledy upravil ducklin (28.03.2010 23:34) |
takze ked objednam zo simbi novi valec hlavu na 70 a este k tomu aj piestnu sadu tak ni to slo ? o tom clanku viem ale preistout sa pitam skor nez bude neskoro |
najlepsie bude ked si to das na 60 ccm, tam ty netreba frezovat a objednas si to zo simby a das urobit vybrus nic viac, ani hlavu ti netreba novu |
v tvojich rokoch aj mna napadali tieto tinedzerske prestavby... ale radsej sa dalej voz na 50tke simsone.. a dobre spravis.. |
tiez mam pocit ze to kedysi davno robil kamarat bez frezovania..len zohnal piest a valec s vacsim vrtanim a vymenil to... a potom sa veeelmi vytesoval ,pretoze to uz zacalo konecne ist.. |
takze bude stacit ked obiednam zo symby piestnu sadu valec a hlavu na S70 a nahodim to normalne ? |
StuntBiker: Čítaj Prestavba Simson S51 Enduro na 70 ccm |
precital som pekny clanok aj na simbe je ale neviem ci bude treba dat vysustruzit tie bloky ci co to lebo sak visie pisu ze nieje treba dalej ci treba upravit aj spojku + rychlosti nie ze odide spojka a prevody |
ja som musel frezovat... a ked uz bol motor vonku tak isla dnu aj 70ccm kluka... bola ina ako originalna.. diely tiez zo simba... fakt skvely pristup |
Ak chces 70-ku musis frezovat...a ako pise Rogid vymen aj kluku lebo ta povodna ti sice chvilu pojde ale nevydrzi to dlhodobo... |
oki dakujem za odpovede a ako to treba vyfrezovat? len po okraji ? dalo bi sa to doma zbrusit alebo len sustruhom ? |
ked davaš 70 treba upravit bloky,radšej tam daj 60 4kanal pojde to lepšie a nič netreba upravovat..ale k tomu by sa hodil lepsi karbik aj vyfuk |
no ale zase musel by som davat robit kanaliky racej tam dam 70 2 kanakl ani spotreba mozno nebude taka ako u 4 kanala a tie bloky viete mi vysvetlit ze ako to upravit? Ci sa tam len kusok vybrusi alebo ako ? |
omg ten rozdiel v spotrebe nepocitiš,ale vykon ano Upravené 1 krát. Naposledy upravil buber (03.04.2010 19:39) |
tie bloky musis dat vyfrezovat, to doma nezrobis a rozmer podla valca |
cawte ja sa chcem len neco spitat ja mam 70 4 a sa mi furt rosipa ihlickove lozisko na kluke neviem preco a mam tam klasicky karburator |
karburator treba lepši (19 alebo 21) a treba aj 70 kluku, lebo ta klasicka pravdepodobne neje stavana na taku zataž |
ja som tam dal aj 70 kluku aj spojkovy kos a rosipa sa to stale us ma ide klepnut piestni cap je nejaky slaby lebo ked to rozeberem tak normalne ty ihlicky su otlacene v cape botreboval by som kvalitnejsi cap a ked dam tu 21 karbec tak to neni moc velky karburator sak to zezere aj mna.... |
a olej aky použivaš? a akom pomere riediš? vzduch. filter je OK? Upravené 1 krát. Naposledy upravil buber (05.11.2010 17:40) |
no je benzin 95 olovnati olej stihl 1:40 filter original |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 88328 | Včera: 223559