Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ja mám TA 1998 a som s ním spokojný. Po 4 sezónach som dospel k záveru, že chýba mu tak 15 koníkov, aby na dialnici môhol ísť 140 bez zadýchania sa. Ten nový tento požiadavok spĺňa, okrem toho je to íčko a je viac na asfalt. Keby som mal na to, bez zaváhania by som si ho kúpil. |
Ja mám Ta 2008...najazdil som asi len 300km, ale v celku fajn. |
to whiteboss: tvojmu new TA si pri cca 300 km nalozil 150 km/h a 7000 ot/min? Ak ano, tak nie moc dobre... |
kanko...ej veru, že by sme hneď na začiatku navštívili servis? Ale nie...tá 6tka chýba ako soľ. Už pri 80km/h by sa dala v kľude hodiť... |
whiteboss Este ju mas v zabehu. Zabehni ju poriadne (ako svoju ) a potom nakladaj tomu TAcku taku palbu. To som myslel... |
Ja som nepostrehol, že nový TA nemá 6-ku. Je to veeeeľká chyba. Tie koníky naviac sa vlastne nedajú racionálne využiť. Nechápem Japoncov. Priblížili ju na asfalt a nedali 6-ku! |
whiteboss: v tomto smere sa nepovažujem za odborníka, ale ak by sa tá šesťka používala rozumne, tak tá spotreba by nevzrástla. Ak pôjdem po dialnici 150 proti vetru, tak ju tam nedám. Asi všetko závisí od citu pre otáčky a chod motora. Môhla by sa dokonca s úsporou používať pri jazde s mierným klesaním alebo po vetre. To je môj názor. |
bohusact:whiteboss to prave myslel tak ze nevzrastie. Bola by na ekonomicku jazdu. |
whiteboss - no neviem, keď idem 80tkou na 5tke tak tam má nový Transalp okolo 3000 otáčok a vieš že z pod tejto hranice sa mu ťahať v pred veľmi nechce. 6 tka by sa zišla ale niekde ďaleko na 100km rýchlosťou a len ako zotrvačník. Na severnej D1, kde sú celkom slušné stúpania si dovolím povedať, že by to do kopca plne naložený na 6tke nevydal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (13.04.2008 10:43) |
si pozri hlavne testovačku Transalpa Motoridom.sk. S 90% názorov sa dá súhlasiť. |
bohusact...a hovorím, len to svojich skúseností...dnes som si spravil ďalších asi 200km a teraz som sa ozaj sústredil na chod toho motora... |
pri 70-80 km/h - sestku? to tak dokafrali prevodovku? na 650 clovek akurat zacne rozmyslat ci uz kopne 5tku |
Asi cez týždeň skočím do servisu...sa informovať, či je to O.K. |
80km/h?? to premýšlam že už by sa zišla 3ka ale nie je to zasa také hrozné.....vozil som sa aj na Africe a tiež dost točila ale ten motor určite netrpí ked tam má 6000ot/min |
Whiteboss - To nemyslíš vážne. Nový Transalp si pri 70tke pýta 6 stupeň? Keď pri tejto rýchlosti zabudnem päťku tak som pod 3000 otáčkami!!! Ešte pár stoviek otáčok dole a hrozí že ti začne cukať motorečkou!!! Ja sa nahrasčej motám okolo 4500 otáčok na každom stupni viem že stačí trošku otočiť plynom a TA doslova vystrelí. Inak pri 130 na 5 tke má TA slušnú výkonovú rezervu a na 160 pri predbiehaní to po zábehu oceníš. 6tku ozaj len na dialnici ale tým sa snažím maximálne vyhnúť. Vytáčajú ma dokonaca dlhšie rovinky na normálnych cestách. Radosť klopiť. Inak, so spotrebou som sa zatial dostal na 5,3. Ja si ho ale maximálne vychutnávam a nedám mu vydýchnuť. keď sa ukludním bude aj 5!! |
na "starom" TA to rezonuje pri 5000-5500. Viete co pomohlo aby sa vibracie stratili? |
superflanker...neviem, ale myslím si, že povieš, že to bol vysoký blatník, je tak? |
nesedel som na tom,ale k dizajnu .hlavne ten predok .neviem cim to je,ale moj pocit -cim novsie,tym skaredsie.v kazdej kategorii skoro bez rozdielu.stary TA bol ovela krajsi a podobnejsi svojmu predurceniu. |
Ide to od motora - predné plexi a trochu kapotáž okolo nádrže. |
Dajte tam chlapci menšiu rozetu ako je sériová a budte aj pri päťke spokojnejší. Ale ak chcete extázu tak kúpte STROMA |
AMIS...mohol by si to povedať v takom jazyku, aby to pochopil aj človek ako ja, ktorý sa na motorke len vozí? |
whiteboss:ty mas blatnik dole a rezonujes tak isto. |
Amis: dík za tip. Ja som po 1000km s TA spokojný. Kupoval som ho podľa toho čo Honda deklarovala a splnila to. Aj keď som kúpil to najlepšie z kategórie časom duša po lepšom novšom zavolá. |
Ja som po instalovani kn plus arrow kitu tiez motor nespoznaval ale teraz neviem ci to nebolo tym ako bol cely rozladeni . Po nastaveni karburatorov sa chod zjemnil a teraz neviem ci je tam vobec niaky rozdiel oproti serii, kazdopadne planujem ist v najblizsej dobe s moto na brzdu a zistit ako na tom motor v skutocnosti je. A este mam jednu otazku len tak mimochodom, kolko vam vydrzi baterka na vasom TA? Mne teraz po 3 rokoch uplne odchadza ale je pravda ze som ju strasne zanedbaval... |
Superflanker: Kedy si začal po kúpe TA so všetkými úpravami . Keby som amputoval tu bradavicu tak sa pripravim o dvojročnú záruku bez obmedzenia km. A tých km plánujem za dva roky pekne veľa. |
Mne tá jednotka teraz na ten terén vyhovuje. Ide to príjemne aj bez plynu na vstrek a pri jazde od brány k domu sa mi po hlbokom štrku tých 120 metrov ide pohodovejšie a na stupačkách sa venujem už len riadeniu . Ten štrk prejde v pohode u mňa len Slon na svojom mini čopríku . Ostatní ideme pri prvej chybe do kolien |
amis rozumiem dobre dal si sekundar a zaroven aj rozetu mensiu ako je original? |
lotus: ja mam bateriu este povodnu...rok vyroby mojho TA je 2001 |
Nie sekundár je o zub či dva väčšý. Tam som to zle formuloval. Keby bol menší nič by sa nezmenilo To vám asi došlo. |
locksley:zacal som skoro hned. Ale mas pravdu, do veci ktorych zmena by viedla k strate zaruky som šahol presne v den ked zaruka pominula. A som rad ze som uz dufam u konce,lebo mojej drahej sa kazdy mesiac ked vidi postara s balikom a nejakym lacnym doplnkom pretacaju ocicka. |
Ja toho lesa na strome moc nedávam na to mám ATV a prašáky a štrkové cesty sa mi s tým ide lepšie lebo sa mi zdá byť kľudnejšia a na stupačkách . Radšej počujem to dan dan dan ako vŕŕŕŕ a koleso v šmyku |
Dnes som bol s novým TAčkom v servise po 1200km. Celková dôkladná kontrola, výmena oleja, doladenie vôle na lankách atď. Všetko OK, výborný prístup, na všetky otázky som dostal slušnú odpoveď. Honda je Honda Pozoornosť predajne: servis aj materiál zadara!!! |
locksley:pri prvej garancke to tak byva...oci sa ti zacnu pretacat a penazenka svrbiet pri tych dalsich...aspon kym ti nepadne zaruka. Potom si dost veci urobis sam. |
Superflanker: Očakávam to, ale psychicky sa na to nepripravujem Je to tak asi so všetkým, ale väčšinou cashujem pekne krásne hneď od začiatku až do konca a predajca hondy mi dal aspoň na začiatok dobré ružové okuliare, čím mňa vážneho pragmatika od rána dosť pozitívne naladil. Rovnako servisman, potuloval som bez problémov okolo motorky, dával kopec blbých otázok, na ktoré ale ochotne hľadal normálne odpovede. |
No, vy Transalpáci...tento týždeň by mi mali prísť plecháče od SW-Motech...to ešte len bude svezeníčko |
Tak tá teda klesá na novom TA celkom slušne. |
vies je kapanek rozdiel kuknut na cifru na display-i a nejako ratat spotrebu podla tankovani. Takze onejakych strasnych presnostiach na desatinne miesta velmi rec byt nemoze. Vzdy som hovoril (a mal aj overene) ze mam spotrebu do 6,5. Ci to uz bolo 5,5l,6l ma to netrapilo. Vzdy som vedel ze ked pojdem x hodin v lese na 1tke,2ke, plne nalozeny aj so spolujazdcom,kdekolvek, zmestim sa do 6,5l. Dojaz mi vzdy vysiel nieco nad 330km. Zatial mi to stale vyslo az na jeden pripad. |
Nový Transalp neukazuje spotrebu na multifinkčnom displayi . Len orientačný stav benzínu v nádrži. Ten je celkom presný . Spotrebu meriam teda len podľa tankovaní. |
Aha..takze ti len ukazuje policka. Nezaujimal som sa detailnejsie o novy TA takze som nevjedel. Aspon nieco. Narozdiel od "stareho" TA, ktory ma palivomer sice analog, ale s digitalnou funkciou. Tzn. ze ti je uplne naprd. a ukazuje len dva stavy,plna-prazdna. (no aby som mu nekrivdil, ukaze aj nieco medzi tym). Na orientaciu o dojazde alebo zvysku paliva je vsak absolutne nevhodny. Preto to riesime tak, ze ked vieme priblizny dojazd na zaklade skusenosti tak nulujeme denne pocitadlo km a tankujeme podla toho. V tvojom pripade by som sa zameral (po skusenosti s nasimi palivomermi) na to, ako presne digitalny ukazuje hladinu paliva. Ak klame alebo ukazuje skokovo tiez ti bude na dve veci. |
No čo som ja naposledy postrehol, že rezerva mi začala blikať pri 265tich najazdených kilákoch. Rezerva by mala byť asi 3 litre...z toho logicky vyplýva, že ešte nejakých 50km by to dalo...to je niečo málo nad 300km...a to neviem povedať čo je dobré a či zlé...a to ešte nie je ani zabehnutá poriadne |
Tak to ju naozaj "šanuješ". Len ju "nedus" len na tých 3000 otáčkach. Podľa tvojej spotreby mi to tak vychádza že sa držíš v tomto pásme. Pri zábehu som chodil do 5500 otáčok a vyberal som si trasy kde som len kvaltoval a kvaltoval. Tak mi to odporúčali v servise + príručka k moto. Permanentnú jazdu na jednom stupni počas zábehu neodporúčajú |
gratulujem k novej mašine, a len to neprežeň , to nie je 250- ka |
ešte otázka koľko km je potrebné na zábeh a ako jazdiť- radšej od vás praktické skúsenosti |
Podla mňa je dobrý zábeh do tých 1000km, kedy je prvá kontrola. |
Whiteboss, tak som kedysi zabehával firemné autá a keďže všetky prežili slušné tisíce km a boli rôznych značiek, na vlastných to už neskúšam a peken si ich šetrím. Veď aj tak dostanú zabrať na výjazdoch v teréne . |
WhiteBoss, Leonardo a spol, ktorí máte nového Transalpa: Aké sú Vaše dojmy z ďalších kilometrov??? Kde sa ustálila Vaša spotreba??? Nakúpili ste už nejaké doplnky??? Prekvapilo niečo??? |
Locksley...dojmy z mašinky sú veľmi pozitívne. Viac sa dočítaš v mojom článku Cesta okolo Slovenska 18.-20.7.2008, ktorý čoskoro víde. Mašinka ide krásne, zžil som sa s ňou. |
Teším sa! a buď detailista . Ja som bol s TA v servise po 6000km, dal som vymeniť olej a odporúčali aj pozrieť nastavenie ventilov. Nový TA dostal kultivovanejší chod, ale taký pocit mám vždy keď opustím servis s hocičím. Inak opät chválim HONDA RP Moto v Prešove, výborný prístup. |
Locksley: akurát idem na výmenu po 6000 a doteraz nebol žiadny problém- je to výborná motorka. čo sa týka hondy v PO tak JEDNA OBROVSKÁ POCHVALA! |
Leonardo, pendlujem medzi BA - PO, keď bude priestor pošlem ss. Vychutnám si nové TAčko aj z bočných pohľadov a in drive. |
Chlapi, hlavne nasaďte na TA plecháče...sakra dobre to vypadá:D |
whiteboss, každý mi ich doporučuje, ale ja som rád že som si vôbec vyžehlil investíciu do samotnej motorky a pár drobností k nej. Plecháče sú v nedohľadne, Giwi kufrík slúži, aj keď si viem predstaviť inú formu balenia... |
No kluci, takže, včera som bol vyskúšať jazdu s plne naloženým Trandíkom. |
. No pekne |
Hej hej...je to super motorka do hôr, ľahká a svižná...s dobrou technikou sa dá na 5ke vyšplhať aj tam, kde má Varan zaradenú 2ku...presvedčil som sa |
Dopĺňam prevádzkové info: Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (23.09.2008 21:11) |
Zrýchlenie z 0-180km |
v ľahšom teréne |
presne dnes som pozeral v CZ Transalpa noveho.. zlata metaliza.. pekna motorka, vsetko sa mi na nej pacilo, len jedno nie.. ta sialene uzka zadna guma |
Veru aj ja som mal dilemu, či novšiu 08čku, alebo staršiu 07čku....aaa zvíťazila 07čka (nie kvôli peniazom) ... keby neboli dali dopredu to gulaté svetlo, tak bych aj...... |
Lubo628: Ja som sa tiež orientoval na predchodcu, ale akosi sa mi už neušiel. S novým TA som sa ale viac než rýchlo stotožnil, a nelutujem. |
Sedel som na TA 700 a drzal v rukach tie rajdy. (v predajni) Gripy a rajdy na mna posobia moc lacno aj v porovnani s konkurenciou, ci dokonca s mojou terajsom moto. |
U mna maximálna spokojnost.Je to skvelá motorečka ako na asfalt tak aj do terénu.Skvelá ovladatelnost,pohodlie a jazdné vlastnosti. |
superflanker raz som sa na to odviezol aj so spolujazdcom a je to dost tesne a chybaju tam pre dvoch koniky,mal som dve africy a tiez to nebolo bohvieco so spolujazdcom.jedine co ma uspokojilo to bolo varadero 1000 ,tam bolo miesta na rozdavanie aj pre spolujazdca,aj konikov to malo celkom dost. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (29.12.2009 22:27) |
Ale kdeže. Miesta je na ňom dosť. |
Mam Transalpa uz skoro rok na tachaci 10 000 moto slape ako svicary.Mne ta sestka vobec nechyba.Ja myslim,ze sa im vydarila.Miesta je na nej dost aj pre dvoch.Kupil som na nu hlinikace su super.ALU TRAX |
wiese:zalezi na tom, aka je tvoja predstava spolujazdca. |
Sorry za OT, ale musim... |
Presne tak, zalezi na tom co povazujes za spolujazdca. Co sa miesta tyka, V-Strom sa da porovnavat s Varanom o tom bez debaty. Ked sa vozim s mojou +- 50 kg zienkou, tak nie je co riesit, miesta je habadej a ani vykon mi nechyba. Ale ked som raz viezol mojho starsieho syna (190 cm 90 kg) tak toho miesta uz tak vela nebolo |
kankoXF:nehovorim, ze ho mas vozit. Podla mna taku "batozinu" musi viest ten kto povie, ze enduro objemu 650+ so spolujazdcom nevladze. |
lockley: ak vyrobca namontuje, o kvalt viac, cize napr 6tku, je to inak odstupnovane, cize po tej severnej D1, by si aj nalozeny na 6tke zrejme presiel, na Africe som zmenil zadnu rozetu len o zub menej a znizili sa otacky o 500, nestratil sa krutak, pohode sa da ist ted po dialn, asi to bych aj odporucil na TA, |
Uf. Dnes som sa rozhodol meniť chladiacu kvapalinu. Že pohoda, nie však max. za hoďku hotové....hovno, hovno zlatá rybka. Tie plasty sú ako puzzle. Priznám sa, že bočné sa mi nepodarilo sundať, nemal som viac odvahy. Zdalo sa, že keď ich ešte viac potiahnem, urvem ich aj s nádržou. Ako na ne? |
Motorka 2V s motorom 600 - 700 ccm uplne staci pre "normalne" jazdenie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 227370 | Včera: 217709