Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdar, |
Regulátor na alternátore! |
no neviem, ci je problem zrovna v regleri, lebo ten by mal byt v inej vetve elektrosustavy, a to ciste dobijacej, tak keby bol ten naprd, nanajvys ti nedobija, resp. perbija baterku - co by ju vyhulilo. Svetlo i smerovky ti napaja baterka a az nasledne je dobijana. Tym prebijanim by to tym padom teoreticky bolo mozne, ale to by si narazil aj na problem s baterkou. |
z elektrotechnickeho hladiska je to sice uplna blbost co teraz napisem ale vazne sa mi to stalo... |
ja len toľko snipe je to normálne veľká predná žiarovka to dokázala stiahnúť preto ti zadnú nevyhodilo až potom, a k tým okruhom, podla mna je to blbosť, pretože baterka ti nepohltí volty, ked dáš na baterku sto voltov tak tam bude sto a nie dvanásť, takže pozri ten reglér máš ho asi pod sedlom, nie nie som si istý tuareg som ešte zblízka nevidel. |
Áno, regler to má pod sedlom, idú do neho 4 káble (2 x žltý, červený a čierny). Ale neviem čo mám urobiť aby som zistil, či je ten reglér zlý. |
Riesil som podobny problem s dobijanim resp. s prebijanim. Bol zly regulator. kobe ma upozornil na takyto navod, ktory sa tu povaluje a snad ti pomoze identifikovat tvoj problem Testovací diagram kontroly dobíjania motocyklových batérií. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 11428 | Včera: 175789