Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Caute, |
Ja by som do tej VFRky isiel s kludnym svedomim..od r.v.03, ale posledne sa mi zapacil jeden kraasny kusok, tiez to ma kardancek,pekne valceky..no pastva pre oci www.maxmoto.co.uk/images/Moto%20Guzzi%20Norge%201200.jp... guzzinka je nadherna |
ako kamosi maju aj fjr 1300 aj bmw GT 1200, aj fazerov, ale ako treba vediet co presne vyzadujes od masiny, pretoze co sa tyka komfortu a luxusu, tak jednoznacne bmw, ma aj skvely podvozok, popitchi vybavu a mozes s nim cestovat aj 1000 km za den, budes uplne v pohode... Fjr 1300 je taky chudobnejsi pribuzny toho bmw, vykon ma najlepsi, jedina vyhoda proti bmw je ze je lacnejsia... A VFR 800 je krasny cestovny superbike ten zvuk, zatah tak odspodu, casovanie v-tec... Len na to casovanie je treba davat pozor, lebo ma pri 7000 ot. dost prudky nabeh... takze v zatacke ked sa dostane na 7000 ot. nasleduje trh a zadne koleso ide spanom bohom... Ale je to len sila zvyku, ta masina je inak nezmar... Jednu servisujem a ta ma uz cez 50tkm a ide jak hodinky... Ja by som jednoznacne siel do vfr 800.. tu kupis uz do 200 tsk... Ale najlepsie je vyskusat si vsetky a rozhodnut sa... Prajem stastnu ruku vo vybere |
ak chces VFR tak mamluza ma jednu cukrikovu na predaj |
marcello: honda robi dobru akurat tak zahradnu techniku vsak raptor |
harly, tak tak, zahradna technika je dobra ale ostatne vyrobky honda su to najlepsie co existuje Upravené 1 krát. Naposledy upravil matvej (09.10.2006 22:10) |
Turistika = BMW , abk by si neveril pozri si ako si chlapci vypisujú aké plexi aby na nich nefúkalo na fazeroch a podobných mestkých vozítkach ... |
widow pan neni moc sportovec aj ked potencial na to ma... |
A co hovorite na toto? |
Triumf aj ta Guzzina su zaujimave stroje, ale v SK dost malo sa vyskytujuce. Preto neviem, ako to je s ND a servisom... |
akoze milan az mas dost love, tak to bmw je masinka fakt vynikajuca... ma to dokonca snimac teploty vozovky prepojeny cez brzdny asistent a abs s kontrolou naklonu a podla toho pocitac aj nastavuje tvrdost podvozku a pod... Skratka je to masina, na ktorej sa uz normalne ani neda padnut |
Nech ta nemyli vaha pana. Kamos ho ma a ked sa to rozbehne Upravené 1 krát. Naposledy upravil MalyMirec (09.10.2006 22:47) |
milan3232 : pan žere 10 litrov a niekedy aj viac ., neviem neviem spýtaj sa stepa |
hm no GS moc sportova turiestika nie je ;) nieco podobne to bude aj s varaderom to je turistika do nepohody |
no tak ked uz kazdy chvali to svoje tak mi neda nepridat uuuplne nezaujaty nazor ...skus pokukat aj po nejskych ducatkach, napr. ST4 alebo nova ST3, a samozrejme aj MTS1000 ...podotykam ale ze doraz je viac na sportova ako turistika. |
TiST aby si nebol prekvapkany aky utajeny sportovec sa skryva v GS |
cau milan, |
Hohda CBR 1100 XX Upravené 1 krát. Naposledy upravil hrac (09.10.2006 23:35) |
Cau |
Tiež som mal po tohtoročnom výjazde s malým Hornetom do Álp a následnom rozhodnutí, že chcem silnejšiu moto pre cestovanie v dvojici veľkú dilemu - akú moto? Uvažoval som medzi jazdenkami FJR, VFR, litrovým Fazerom alebo novou litrovou CBF - kou, kedže jazdenky CBF sa ešte moc nepredávajú. Silne som inklinoval k FJR- ke, avšak z nejakého subjektívneho pocitu sa mi po zhlidnutí "na živo" nepáčila. Inak po technickej stránke a pohodlí jej nie je moc čo vytknúť. VFR- ku som akosi nemohol zohnať podľa svojich predstáv, za novú CBF- ku sa mi zdalo dosť peňazí, tak som sa nakoniec rozhodol pre jazdeného Fazera, už aj z toho dôvodu, že inklinujem skôr k naháčom. Mám ho zopár dní a najazdil som na ňom ešte len asi 150 km, ale zatiaľ myslím, že to bola dobrá voľba a spľňa to, čo som od toho čakal. Takže to bol môj výber i keď ovplyvnený mnohými skutočnosťami |
raptor: |
pokial nechces ist do cestneho endura (menej sportove) ani do nahaca (kapotaz slabsie chrani) a chces 100% spolahlivy stroj aj po 50 000 km, tak mas len dve moznosti: VFR alebo K1200S. Na tu druhu mozes kvoli jej cene rovno zabudnut. Jo, este XX-a, ale to je otazka vkusu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (10.10.2006 8:46) |
ja ma rad Vecka, takze ked sport a turistiku tak : |
milan - jazdil si uz na VFR800? Ja na duggovej som zakrutky nad Bojnicami opacil a musim uznat, ze to je paradna masinka. Kultivovany chod, krasne zabera a pocas jazdy vobec necitit jej vahu. Pohodlie a striekacka - nemas problem. A daju sa kupit uz od takych 175 do 200. Upravené 1 krát. Naposledy upravil agressor (10.10.2006 10:15) |
milan 3232:ja ti poradim,chces sice turistu so sportovym duchom,ale ani by ti nenapadlo,ze by to mohla byt Suza TL1000S,vidis?!Ja som ti to uz ulahcil,uz nemusis hladat a rozmyslat,a keby si velmi chcel,tak ti naservirujem rovno domov tuto nadheru,mm,aano,cierna sa ti bude hodit najlepsie,ide k tvojim mihalniciam! |
myslel si agre , VFR bez VTECu a 2001 a starsie? |
riki1 |
mamaloosa: |
Na rady Honda je Honda sa každopádne vykašli |
beal: |
Tino: |
beal ladak som mal na varane a viaceri sme sa zhodli ze motorka taha od nizsich otacok (nielen moja) ale ladaky a turistika nejdu dokopy |
marcello: ano, honda je honda, suzuki je suzuki, kawasaki je kawasaki a yamaha je yamaha... :D Mozno u europskych znaciek je to inak... :D Fakt taketo vyjadrenia su plne pravdy... :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pepi (10.10.2006 12:55) |
Tino Upravené 1 krát. Naposledy upravil mamaloosa (10.10.2006 12:57) |
Beal |
mamaloosa: ved pohoda! ja som nepovedal, ze na VFR na nedaju dat ladaky. Pocul som zvuk z ladakov na VFR je dobry nevravim. Len ostava otazka ked vyvalis prachy (nie malo) za ladaky a potom tam napchas DBkiller či to ma vôbec zmysel Asi taký ako ked vyberieš vajce z chladnici, rozbijes ho, vyleješ do pohara a vložíš nazad do chladnicky Upravené 1 krát. Naposledy upravil beal (10.10.2006 13:09) |
pred par tyzdnami som presedlal z Horneta 600F na VFR800FI 2001 - este bez Vtec.toho vtecu som sa trochu obaval z vyssie uvedenych dovodov a takisto tam bol parameter aj kupa. |
beal: Upravené 1 krát. Naposledy upravil mamaloosa (10.10.2006 13:33) |
Prid sa povozit a zistis co je dobra sportova turistika. Ducati ST Upravené 1 krát. Naposledy upravil DucatiST4s (10.10.2006 13:41) |
mamaloosa ma pravdu, na hornete som daval ladak a uz sa neviem dockat kedy ho nahodim aj na vfr... |
chlapci, on ma chut jazdit turistiku, takze chce bezporuchovu motorku s dlhou zivotnostou, berte to do uvahy, ked mu radite |
Re: Vidicon |
cavan: |
Tino: ano len sa obávam, že pri hodinovom posuvani sa krok sun krok niekde v meste to spolujazdec nemusi brat ako "pôžitok zo zvuku" |
beal: |
co tak Honda Deauville Upravené 1 krát. Naposledy upravil xyzed (10.10.2006 15:42) |
ten kto napisal ze vfr ma zvuk elektromotoru nech ide na usne... Mozno do 7000 otacok to neni bohvie co, ale ked zmeni casovanie pri spominanych otackach, tak uplne zmeni zvuk a krajsi zvuk som vzivote nepocul nez ma vfr v-tec... spotreba je cca 5-8 litrov, a ten spominany trh vas vyplasi len ked pojdete prvy krat, potom to uz zmaknete uplne v pohode... |
Tino: |
matvej - tak po prve - myslim, ze vacsina ludi hovori o starsej verzii VFR (bez Vtec) (okrem Cavana). Myslim, ze by bolo dobre uviest k typu motorky aj model. |
Som zarytý Kawasakista, takže ja ti odporúčam Kawasaki GTR 1400 |
agresor, sak ja som hovoril o vfr z vtec.. a to kazdy vie ze je to 800 Fi z roku tusim 2002... |
aj na cbr 600 f sa da pocestovat v pohode...ale ja idem do fazera ´04 na ktorom sa da aj cestovat aj vybrazdnit... |
ja chcem vfr! dovody nedokazem sformulovat, skratka je v tom asi laska ;) |
Matvej: V-tec funguje na VFR tak, ze v nizsich otackach sa otvaraju len 2 ventili a pri 7000 otackach natecie olej do takej dutinky a tym sa zapoja do funkcie dalsie 2 ventili. Ziadny vplyv na vacku to nema. |
matvej ako sa prepoji normalna vacka na sportovu? |
yamaha fjr 1300,kawasaki zzr1200,honda pan europan 1300, alebo goldwing.. |
Chalani Ti uz asi vymenovali vsetko co ma turisticko-sportoveho ducha. |
diky za rady a nazory. Vysiel mi z toho jasny napis na moto VFR. |
milan ake budu tvoje prispevky smerovane na jogurtakov,ked budes mat sportovu turistiku? apropo vidim ze vela z vas ma prehlad o tom co je to sportova turistika... Upravené 1 krát. Naposledy upravil majoBA (10.10.2006 20:37) |
raptor, vidicon: Bezny dohc motor ma dve vacky a kazda vacka ma svoje vahadlo... ale v-tec ma medzi vackami dalsiu tretiu vacku so svojim vlastnym vahadlom, ktora ma sportovy profil... Tato vacka bezi v normalnom rezime naprazdno, ale po dosiahnuti nastavenych otacok sa hydraulicky pripoji a zacne ovladat ventily a otvatra ich takmer dvojnasobne... takze volaky olejcek volade v komore su len zvasty, toto je v- tec... Mozno je to na vfr nejak zariadene aj s tym otvaranim ventilov co si spominal ty vidicon, ale v-tec pracuje vyhradne takto |
matvejko na VFR to funguje presne tak ako to popisal Vidicon, pri 6800 rpm (na mojej 2003ke) sa zapoja dalsie 2 ventily na valec , ziadna dalsia vacka tam nie je. To co si popisal funguje pri aute ale nie pri VFR. Proste pri 6800 otackach sa z osemventiloveho motora stane 16 ventil. Basta |
matvej: trochu si to mylis s vtec na automobiloch... na motocykloch je to tak ako napisal vidicon...do urcitych otacok ide 1 saci a 1 vyfukovy ventil. dalsie 1+1 su necinne. od danych otacok sa posobenim tlaku oleja vedeneho v hriadeli vahadiel vysunie kolik ktory spoji druhe vahadielko a odteraz nam funguje 2+2 ventily na valec...ziadna sportova vacka tam nie je... Upravené 2 krát. Naposledy upravil cavan (11.10.2006 8:49) |
cavan |
ale aspon je to stale variabilne casovanie cavan, nemas toho viac o tom motore??? mooooc by ma to potesilo |
nech ta to trhne v zakrute a pretoci ti zadne koleso tak zazijes adrenalin v priekope alebo vo zvodidlach |
a co som ty??? raptor, nie je to zas taky trh, pokial nemas fest otoceny plyn... po tyzdni to prestanes vnimat a jazdis uplne v pohode... |
No ved prave,ze ked nemas fest otoceny plyn.... Ani si nepamatam kedy som tak isiel mne sa paci ten nastup vykonu ale ten sklbanec fakt nemusim. |
maly mirec: |
Ale vazne, nebol by to zly napad... lepsie ako nejake trhanie |
ani ja nerozumiem preco to tak nerobia, ale inak si urcite pozvany ak na tom zbohatnem |
Vsak oni vedia len opakovat... potrebovali by slovenske hlavy, co by im ake nieco vymysleli Skus ist na pohovor. Potom rad pridem |
matvej: |
Uz iba jedina dilema - aky rocnik vyroby VFRky. 00-01, alebo 02-03? |
Ja ti dam kludne odviest, bez ohladu na to ci mas o nu zaujem alebo nie, iba mi zavolaj dohodneme sa (lebo som ju uz strcil do garaze na zimny odpocinok) , ja sa odvezem na tvojom prdkaci |
Milan, mozeme ist zajtra doobeda k Majovy, jednu VFR tam ma, ma malo najazdene, moj model, prevezies sa na nej a ja ti ukazem vytlacene grafy, kde uvidis, ze novy model nema zmysel kupovat, pokial nie si zatazeny na dizajn, pretoze v istych otackach vedie novy model, v inych zase moj model ( a to v tych najcastejsie vyuzivanych) a ten trh je v skutocnosti sposobeny prepadom vykonu a jeho nasledovnym narastom na normalnu hodnotu, takze ziadny vystrel do neba. Ked som videl tieto grafy, pochopil som, ze prechod na novy model ma zmysel len ked chces novsiu a krajsiu motorku. No a potom sa pojdeme previest. |
Matvej, jeden obrazok Vtecu je aj tu: |
myslim ze vidikon to napisal uplne dobre, ak nie si zatazeny na dizajn tak fakn nevidim dovod si kupovat interceptora, dokonca ja osobne by som volil model bez V-Tec ak by som si musel vybrat s tych dvoch modelov |
matvej: |
Sport Touring = Honda CBR 1100 XX Ale to je len moj názor, nemusite ma pocuvat. Je pravda ze trosku zastaralý stroj, no ked si kupis rocnik 99 a hore (má vstrekovanie), podla mna to más vyhraté.. Ani VFR 800i neni zlé riesenie, ale ako zákon hovorí "objem nicím nenahradis." |
cavan mooc ti dakujem za info kofola na havrane to isti |
AK MOZEM DOPORUCIT TAK DL1000,DOBRA SPOTREBA,SILNY MOTOR,SUPER JAZDENIE SOM VELMI SPOKOJNY |
fjr , pan , gs ...to su vsetko pohodlne moto , ale necitite na nich jazdu ako na" normalnej " moto . Ani na sportove rezane zakrut to neni moc orechove , takze slovo sportove pri nich troska odpada , kolko Pan , fjr , GS aaaa VFR riek beha na Babe ? Upravené 3 krát. Naposledy upravil duggo (14.10.2006 11:39) |
duggo: alebo ten znak znamená REZANCOVÁ POLIEVKA . Imidž je nanič! |
duggo |
a potom na kopci vypil liter vody ,vymenil spotene tricko , dotankoval nadrz a po zadnom odfrcal niekam 1000km daleko |
Ahojte bikeri, |
mam odjazdene na VFRke 750 RC 36 dve sezony a cca 25tis km a musim povedat, ze som s nou bol velmi spokojny, treba dat ale pozor na konkretny kus, hlavne pri tychto starsich rocnikoch, ich stav je velmi rozny podla majitela. Rozvod ventilov ozubenym sukolim = nezamenitelny piskavy zvuk a ziadna rozvodova retaz ak chces viac skusenosti, tak sukromna posta... |
btw len chcem povedat, ze aj ja dakujem vsetkym, lebo som sa prave zamiloval. |
divine , co ma nepoznas ? ...sedel som o 2 lavice dalej na strednej skole |
divine ... neviem kto nadaval na ten v-tec, ale ludia, ktori na nej jazdia viac ako 20 minut pozicanej od kamosa si toto sklbnutie ani nevsimnnu ... proste tam je, ale nie je problem |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 27055 | Včera: 159847