Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdá sa, že KTM sa už konečne podarilo vyrobiť SuperDuka, ktorý pôsobí ako dohotovený výrobok: Ročník 2021. Trvalo im to nejakých 7 rokov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kamilko (09.05.2021 17:18) |
Fuu tak tohto noveho supervojvodu som vyskusal aj ja a musim napísat ze to je super bombovo navykove vozenicko. Motor neklepe, ziadne pazvuky, proste nic. Krasne jemne sa prebudza od spodu, proste jedna basen. A ked otocis heftom ako sa patri tak prichadza nekonecny cirkus a usmev pod prilbou. Toto bola motorka kde som si povedal ze uz viac vykonu ani netreba na nahaca. Takto je dokonala ako ju vyrobili. A pritom som odjakziva japan moto fans, proste oranzovi ma nikdy nechytili za srdce. Ale toto sa im kurevsky povedlo |
Kamilko - nemá vpredu o zub menšie kolečko? |
To by bolo jedno vysvetlenie, tiež mi to napadlo. Prečo to neurobili už pred piatimi rokmi... ? |
neviem...ale to je story aj 990 aj 690 - obe sa neskôr začali robiť s o zub menším kolečkom. |
Re: Kamilko: ale netrep kamarat! Ja som na tvojej videl iba nebo a predne koleso s blatnikom. Podla toho, ci som pridal, alebo brzdil |
|
Opatrne s prirovnaniami, Lambo je aj znacka traktorov |
Ba veru mala táto skúšobná performance blbosti, aha: |
Mimochodom, tie zatekajúce kufre som o rok neskôr pozriakošikovne vyriešil: |
Sikovny si ty majster |
Jáj, lebo teraz už bývaš inde pozerám v profile, to zato! |
Super napisane pripomienky k novemu SD. |
Hehe, díky. Trochu som to prehnane, ale keď človek opisuje pocity... |
Re: Kamilko: "CB1000R nikdy nevynikala kvalitou podvozku ani pruženia." - kámo, to si sa vozil na čom? Na padnutej a skríženej - kvalitny dovoz? Ja som na mojej byvalej, rocnik 2012 dal v r. 2014 kolo na Slovakiaringu za 2:20:080. V uplne seriovom nastaveni a na cestnych Dunlopoch Sportsmart II. Podvozok je uuuplne v poriadku. |
2010, kupovaná nová. Na okruhu som s ňou bol len v Montmeló, ale neviem, za koľko minút. |
Už nie sú White Power...už sú WP. Dnes by to s tým menom asi ozaj nešlo |
tak tak, ja WP silou zvyku hovorim starym menom a ludia na mna divne pozeraju... |
Re: Kamilko: S Triplom R som na okruhu bol relaxacne v ramci Kawasaki days 2018. Zvysnych 26000km s nim som zazil na ceste a nemal jedinu chybu. Nadržanosť z KTM s Tebou nemôžem zdielať, pretože stratená matica krku riadenia,ulomené oba úchyty chladiča pri jedinom 450 km vyjazde a následne pád motorky zo servisného stojanu kvoli vylomeniu rolny z kyvky (chyba odlievania-dutina v materiáli) na Duke R je na mňa skrátka priveľa aby som o KTM čo i len uvažoval. Sorry |
Mal som si pozrieť do tvojho profilu, že ty si predsa mal Speedy až dve. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kamilko (11.05.2021 13:18) |
matus, to som nevedel, vdaka za poznamku |
Re: raptor: tak tak, ja WP silou zvyku hovorim starym menom a ludia na mna divne pozeraju... |
Odzadu: |
No... zrejme to s tým plynom myslíme každý inak, resp. preferujeme iné. Práveže ten ON-OFF efekt je to, čomu ja hovorím priama a neoneskorená reakcia na plyn Nie je nič horšie, ako vletieť do pomalej zákruty so zavretým plynom, položiť ju do náklonu a v momente, kedy mi dochádza rýchlosť a motorka by už-už išla spadnúť, potrebujem pridať plyn, aby sa začala zrovnávať. 1290 SuperAdventure S aj v režime Sport urobí presne to, že aby necukla, tak to pridanie trvá o niečo dlhšie, ako by som si prial. Rallye režim je TOP s okamžitou reakciou na plyn. Vie to byť aj nepríjemné, ale o tom to je, vedieť a stále byť k tomu plynu citlivý... toto je na Adventure iba v režime Rally, som rád, že SuperDuke R to má vo viacerých režimoch |
Tak potom hovoríme o tom istom. U MY2021 je to trochu lepšie, ale je to stále tam. |
Re: Kamilko: kym neboli ekoobmedzenia, aj auta boli zivsie, dokonca aj bez turba. Dnes tam je vacsinou pretlakovany maly motorcek jak z kosacky, plus automat ma tiez oneskorenie a na konci dna to vacsine nevadi, aj tak prdis do sedacky v zapche. Mne ta oneskorena reakcia na plyn vadila na 1190, nebodaj v otackach pod 4 to bolo hluche, slepe. Bez Sport modu nepouzitelne... |
Sľúbil som tu kedysi v tejto diskusii (RE: coffeeracer), že ak raz poskúšam Triumph Speed Triple, dám sem skúsenosti a porovnanie so SuperDuke. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Kamilko (30.06.2023 22:02) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 156591 | Včera: 201058