Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
A young man truly in love with his girlfriend decided to have her name tattooed on his penis. Her name was Wendy, and the tattoo was done while the penis was erect, so when it was not erect all you could see was W Y. Shortly after the couple was married they were honeymooning in Jamaica the man was in a bathroom in Jamaica, and standing next to him was a Jamaican man who also had a W Y on his penis. The American said to him "Oh is your girl named Wendy too?" The Jamaican replied, "No, Mr. that says Welcome to Jamaica Have a Nice Day". |
tetovane cikule : ako to vzniklo, vyhody, nevyhody - pokec Upravené 2 krát. Naposledy upravil duggo (10.01.2016 11:31) |
Raptak, to je len mimikri aby som zamaskoval to "stvorcentimetrove hovado" lebo ked maciatka zistia, aka je pravda, tak si uz do konca zivota nevrznem |
som z vás sklamaný |
Re: elefant: tak ja si ponechat svoju prvú lásku, tiež si na svoju dlhú, hrubú a peknú!! cikulu môžem nechat vytetovat "Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen" |
je mi ľúto majiteľov MZ... ale keď sa naštartujú tak "Motorradwerke Zschopau" tiež nie je dôvod nenavštíviť nuda pláž... |
Nenašiel som odvahu prispieť, keď som zistil, že vačšina má viac odcúvané ( podľa nickov a príspevkov ) ako ja dopredu. Ale keď ste si začali dávať kerky na [b][/b]ftákov a manželka čítajúc poza plece prehlásila, že mne sa tam nezmestí to BMW ani malými písmenami, a aby som predal RT -čko a nerobil hanbu übermensch, to ma zlomilo Mám zničený motorkársky aj osobný život Ostala mi už len Plzeň. |
chalani. riešil sa tu v tejto téme desmo rozvod. zachvílu vec do múzea. teda podla toho, čo bude Christian chcet za patent |
A ja tam mám vytetované "Bayerischen Motoren Werke A.G. - Munnich, Germany".... |
Trochu off topic ale k teme : nedavno som sa vratil zo Sanghaja a bol som prijemne prekvapeny, ako krasne vedia mlade cinanky vykrikovat po slovensky . len mi bolo trosku divne, ze vsetky kricia to iste....napisem co kricali po slovensky len foneticky, inac neviem : Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (08.01.2016 21:01) |
Raptak - ta kerka mala byt po dlzke ? sak mne tvrdili, ze po obvode ...kua, to som sa nechal dobehnut nevadi, na dlzku este zmesti honda aj ze sajdku a logo s vrtulkami za nu ako bodka aj s AG Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (08.01.2016 20:54) |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil hroch (08.01.2016 20:47) |
aapa - azapád... a ty tu ležíš? Já reku že si v robote (.. pardon to už som zas v inom dzivalle) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.01.2016 20:49) |
heh ... aj tak sme Borgove ... veskery odpor je marny . .budete asimilovany ! :P Upravené 1 krát. Naposledy upravil Thorien (08.01.2016 20:23) |
raptor: heheh tak si predstavujem iróniu . Ja mám na vtákovi len KTM, ale po komplet rozbalení sa mi tam zjaví iba Mattighofen. Ja viem, že to nie je tak dlhé ako Bayerische Motor Werken. Ale možno aj preto nikdy nebudem hoden toho nadstroja. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dustof (08.01.2016 20:08) |
Raptak - mne sa tam uz AG nezmestilo mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa |
aapa: no veru, ten pán vľavo (myslím tú televíznu hviezdu) už aj zabudol , že nejakú krumpľu mal |
Re: raptor: Janči potvrdzujem a pridávam fotku neznámych skromných majiteľov bejemve , bývalých aj terajších |
Re: raptor: ej bistu dade, tak mne to beemvecko teda nikto nepreda... |
tiez dakedy dumam preco sa niektory spravaju ze jazdia na drahych motorkach a pozeraju sa na svet z hora, ked tie gs motorky su v konecnom dosledku najlacnejsie |
Re: raptor: Hondaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! |
dustof no jasne ze vsetci majitelia BMW su ubermenschi si zabil |
Na asfalte naopak: musel som sa zas naučiť, že pri prudšom brzdení sa predok ponára a na tejto pekne hĺĺĺboko. |
Skromná skúsenosť začínajúceho: bol som s GS spokojný aj v teréne, až kým som si nesadol na 950ku. Zrazu som cítil každý jemný posun pri prednom kolese a vedel som to parádne korigovať. |
Re: FOGY: na meranie pipíkov moc nie som. Na Ukrajine som bol veľa krát a asi najviac hardcore boli Hajného trasy na Motoraj maraton... Neboj nič dal som tých hrebeňoviek tam dosť. GS prejde všetko čo ktorékoľvek cestovné enduro. Čo prejde XT660 to i GS. F800 ani nespomínam lebo tam je to úplne jasné... |
Re: Awia: pod hrebeňom koločavy som myslel cestu navrchu poloniny a nie oficiálnu cestu T0728 spodkom , zakreslenú aj na mape medzi koločavou a komsomolskom vedúcu potokom a sedlom Príslop, ktorú zvládnu s pomocou možno aj GS. |
Re: tonoaaa: ano v tom priklade co si uviedol s tebou suhlasim, ale napriklad motorkar, ako ja, ktory ma sice uz daco odjazdene na vselicom, ale navzdory tomu je moja motorkarska zrucnost na priemernej urovni, kedze jazdim pohodovo a len tak pre radost a neda sa zrovnavat s dakym borcom, co derie slajdre na babe, pripadne na okruhu, no pri necakanom prejazde vytlku podla mna na tom budeme rovnako... |
tele para usd všetko jedno, keď vieš tak vieš keď nie tak čumíš ako ja čo zvláda 1200 gs na motokrosovej trati v správnych rukách, a podvozkovo vhodnejšie moto na mx trati za ním nestíhajú. |
Ale s F800vkou je viac zabavy : |
Keď sa vrátite k technike a teleleveru a pod poslite mi SS, rád si prečítam a zapojim sa. A GS i telelevero zvlada hrebeň Kolocavy s prstom v nose, F800 nema navrch ani prd |
Tento server by mal byt prioritne tematickym serverom motorkarov a pre motorkarov. Pre uchylov, co si sem chodia honit ego a fakuju si tu vymyslene motorkarske identity su pokeci a podobne hovadiny, tam si mozu o sebe veselo vypisovat, ze su trebars aj potomkovia Astara Serana, Volodu Uljanova alebo hoci aj barona Prasila, tam to nikoho netankuje. Nevidim rozumny dovod nechat tu zasierat temu schyzoidnymi dusevnymi mrzakmi , co sa ukryvaju za anonymne identity a pisu same picoviny. Svetu mier a sykorkam loj a vtaci zob Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (06.01.2016 23:57) |
Re: Romanka:no neverím že máš 50 rokov... |
Ale ved ja to cele beriem ako zabavu.. ziadne vrasky na cele mi to nerobi. |
Carlos - uprimne ? Cudujem sa, ze ty ako skuseny chlap, co uz ma dost odjazdene a podla prispevkov aj rozhladeny a inteligentny s normalnym triezvym nazorom na zivot sa zavzdusnujes nad dristami platonickych teoretikov "megamotorkarov" typu sinky, co tu len idiotsky zasieraju vlakno svojimi vyplodmi, na ktore je uplne nezmyselne reagovat. Poznas predsa prislovie o perlach a sviniach, ci nie ? take it easy, motoonanisti nech si honia slintaju, normalni nech si jazdia, kazdy na com sa mu paci. Forum by malo byt aj o vymene skusenosti. |
Re: hroch: no veď to, idem si ukrajinou , rumunskom atď a vidím pekný hrebeň a nemôžem tam ísť, lebo na to nemám motorku? To by bola veľká škoda. Takže, keď sa raz pridám k BMW-čkarom, tak jedine na F800GS a s tým dojdem vari až do Gruzínska, Omalo už čaká... |
f 800 je super mašinka. Najprv som veru uvažoval o nej.... (žiadne tele lele mi nehovoril nič a teraz by som ho nemenil). Mal som 600XL bez papierov a na tej sa po lesoch super jazdilo. |
Re: hroch: dik, si zlaty, idem na to... |
Re: sinky: Neskuseny motorkar nemusi jazdit uvolnene a to sposobi ten rozdiel: Video: Twist of the Wrist II - Biblia jazdy - Ako jazdiť (CZ titulky)?t=38m38s ] |
za mňa jediné BMW, ktorá má význam kúpiť je F800GS. Ostatné modely už dobehla alebo aj predbehla konkurencia. |
Sinky : takým ako ty by sa zišlo toto: Upravené 1 krát. Naposledy upravil hroch (06.01.2016 21:14) |
to len aby debata nestala a mohli vyniknut superjazdci na supermotorkach...dakovat nemusite |
Sinky: aj to s tou jamou si si vymyslel ? a čo ešte? |
Re: hroch: na ziadnej, to som si vymyslel |
Zaujimava tema. Aj som sa nieco priucil (najma na tych "ukradnutych" obrazkoch). |
Sinky: na akej turistickej moto si odjazdil niekoľko 10.000km s teleleverom? |
Meinl: písal som že všetci čo vlastnia BMW? Ja zas pevne verím, že práve tu na fóre takí nie sú a každý sa nad to vie povzniesť. Späť k téme: Tele a para lever som nejazdil, skúsenosti mám len s klasickou a USD vidlou. Osobne si ale myslím, že ani jedna technológia neponúka prevratné riešenie danej problematiky. Všetci sa len opakujeme a potvrdzujeme status quo: Tele/para lepšie na turistiku, USD má navrch v off. |
zaujimala by ma jedna vec...ides si na motorke po okreske dakych kludnych 70-80 km/h, povedzme, ze sa tak trosku kochas a zrazu vytlk, alebo diera, alebo jama, ved vieme co tym myslim...prebehnes cez to, cele prejdenie trva tipujem niekolko desatin sekundy a je to za tebou...a otazka...ako to prejde majster motorkar a ako menej skuseny? kde je ta chyba toho neskuseneho motorkara pri takejto situacii a ako inak a lepsie to da bajker par excelans??? ako sa daju v tomto okamihu zuzitkovat skusenosti??? podla mna ani ten najsamlepsi guru si nestaci ani prdnut, rovnako ako zaciatocnik a prehucia cez to, ani nevedia ako...hadam len nespanikarit a dalej drzat priamy smer...ci? |
Mili priatelia, nechapem, co sa tu riesi. Od teleleveru ku kultu bmw? Od teleleveru k curakom, co vlastnia bmw len preto, aby ukazali svoj status? To hadam nie!? |
ja napriklad nemam pocit, ze by sa to absolutne neponaralo...ponaralo sa to podstatne menej, ako klasika, ale ponaralo sa to... |
Tak konkretne... telelever som vlastnil niekolko rokov na vlastnom R1100S boxer cup...a zaroven som ho aj niekolkokrat testoval s roznymi tlmicny..(aj ESA) v tyzdnovych testoch.. uz tu motorku nevlastnim, teda uz nie som v kategorii ubermensen, a tak tu su moje poznatky... Upravené 1 krát. Naposledy upravil ddemo (06.01.2016 19:02) |
Čo mám hovoriť ja, HD pozitiv diagnóza, všimnite si, že majitelia HD radšej ani nikam nepíšu. |
ano s tym suhlasim .. a co sa tyka prekonavania .. ja nechavam kazdeho nech si mysli co chce ak ma presviedca ze som debil ze som si kupil predrazeny stroj s usmevom mu prikyvnem a idem prec ... presviedcat niekoho kto nepocuva je zbytocne |
Ja si zase nemyslím že BMW je šmejd. A podľa mňa väčšina ľudí ktorí BMW nevlastnia ,vrátane mňa ho považujú za top triedu. Zase nebuďme naivní, tá moto svetu svoje kvality ukázala. Ja len neviem prekonať to známe postsocialistické budovanie kultu. |
klub Ubermensch robia prave odporcovia BMW .. pretoze cokolvek povies na obhajobu bmw tak si okamzite za debila ktory nicomu nerozumie a obhajuje uplne sroty .. to ze asi to uplny smejd nebude ked to ma tolko spokojnych majitelov sa za argument nepovazuje lebo klub Ubermensch ... takze skoda to riesit |
tak to tam mas v ss (for carlos) Upravené 1 krát. Naposledy upravil sinky (06.01.2016 16:55) |
Presne kvôli tejto aure dokonalosti BMW či už v motorkách alebo autách ma odradilo od jeho kúpy keď som sa rozhodoval. Ak aj by to bolo to naj na svete, tak si to nekúpim. Proste nerád sa radím do klubu übermensch. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dustof (06.01.2016 16:54) |
Lebo zo skúsenosti viem, že najvačší odborníci (a to nielen na BMW) sú takí, čo ho nikdy nemali... |
OK, budme teda objektívni a konkrétni.. Aký model BMW si vlastnil Ty sám, na ktorom si nabehal tých pár desiatok tisíc km? Aký to bol ročník? Koľko mala tá motorka km? (prešiel si ten výtlk iba jeden, alebo ich bolo viac?).. |
Polovica slovakov voli Fica. |
Sinky: Fakt si myslis, ze polovica Europy, co jazdi na BMW, by mala zacat fetovat, aby videla veci jasnejsie .. tak ako ty?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Carlos (06.01.2016 13:26) |
posledné roky jazdím väčšinou BMW, vyhovuje mi hlavne koli mojej postavicke. Jazdil som aj iné motorky, terénu neholdujem, prevažne jazdím po cestách. Párkrát som sa dostal do situácie, že som musel zaflekovať a na motorke s tele sa pritom cítim istejšie - je stabilnejšia pri prudkom brzdení. U mňa je to možno zvyk, ak si raz zvyknem na niečo, čo spoĺahlivo funguje, necítim intenzívnu potrebu meniť. |
ona ti nam ta trava akosi dodava na objektivite a vidime veci ako naozaj su a neidealizujeme si ich len kvoli tomu, ze ich prave vlastnime a to co mame v garazi je to naj, bez ohladu na to, ci to tak naozaj je...ako aj ta liska, ktora svoj ocas chvali, keby si dala zo dva sluky, mozno objektivne pochvali aj daky krajsi, ktory sa urcite niekde na svete najde...ale vsetci vieme, ze lisky vlastne nevedia rozpravat a ani nic pochvalit... |
Zaujímavé čítanie na 6.01.2016... |
neviete kde to nájdem na mojej motorke?? Honda VT750C2 ACE??? myslím to desmo aj to tele aj duoleve??? nevidím to nikde... sa čudujem že sa to vôbec približuje bez toho... |
Re: Woozie: veď to je ten marketing, kto by chcel ducati bez desma ? Srať na to , či to má aj nejaký praktický význam alebo super prínos oproti bežným rozvodom. |
FOGY: Nemyslím že by Ducati používalo nejakú marketingovú hystériu okolo desma. Je to jednoducho ich tradícia, niečo čím sa diferencujú na trhu a nemusia to ani masívne pripomínať... |
tiež si myslím, že desmo a levery sú len marketingové ťahy výrobcov a masírujú nám s tým mozgy , aké je to super, ale po praktickej /užívateľskej/ stránke to žiaden zázrak nie je. A hlavne pri tom desme si ducna nechce priznať, že je to drahšie a komplikovanejšie. Je to proste ješitnosť výrobcov. |
vyhoda teleleveru je ta ze mate na vyber |
Re: raptor: OSCA, Mercedes, a BMG (kit na Velocette) |
A keď sa spomínal Duolever... Je to pre zmenu zavesenie Hossack/Fior, ktoré BMW predáva pod názvom Duolever. Vynašiel ho Norman Hossack a používal Claude Fior a John Britten na pretekárskych moto (zdroj) Video: Aurora Hellfire OZ26 - Ultra Bike s motorm V8- takže mohli to použiť.Re: raptor: Nik okrem Ducati nepoužíva Desmo lebo na to nie je dôvod. Načo? Ducati si na tom robí selling point ale to nikomu inému nepôjde, lebo by tvrdili že Duc kopíruje... A klasika pružiny stačia aj na moto čo točia 14-15000 ot... tak načo? No a v pretekárskom použití v extréme ako F1 používajú pneumatické zatváranie ventilov čo je lepšie ako Desmo... Dôvod úpravy: preklep Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (05.01.2016 15:44) |
DDD452 - a kto teda este okrem Duc pouziva Desmo rozvod? |
Telelever nie je dokonalý, je to jeden z mnoha systémov zavesenia predku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (05.01.2016 14:58) |
Awia: tu je zakon |
Nie je na nom nič, prečo by som motorku podla toho uprednostnil. A vyzerá to hrozne, preto to neni na novej |
brazel... zase neprehanaj... ake kradnutie... gugel vyhladal tak som to sem pripol... a ten isty obrazok je na viacerých serveroch... Upravené 1 krát. Naposledy upravil ddemo (05.01.2016 13:50) |
Desmo je dobré, ale asi drahšie a komplikovanejšie a preto to na 99% moto ani nieje treba, klasika pružina vačka to zvláda. Tak načo by to tam dávali. Ducati si z toho spravili obchodný artikel - akože ich výhodu a tradíciu tak sa toho nepustia. |
preco nikto nepouziva Desmo, hoci od patentu uplynulo tiez viac ako 20 rokov Upravené 1 krát. Naposledy upravil DDD452 (05.01.2016 11:57) |
O.T. ddemo , keď už kradneš obrázky zo stránky , kde si to chlap vyslovene neželá (!!!) , aspoň si mu za jeho vedomosti prispel na fungovanie stránky ??? |
Hodnotenie: FJR 1300 je pekna... k teme |
matus - v pohode stava sa podla mna na to prideme vtedy, ked prideme na to, preco nikto nepouziva Desmo, hoci od patentu uplynulo tiez viac ako 20 rokov Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.01.2016 11:11) |
...ja viem, ale nemozem povedat, lebo ma raptak dodrbe... |
raptor> mas pravdu, som sa sekol.. neviem preco som mal ten vodojem. Predsa len tie bmw nemam zmaknute. |
A čo majú K 1200R/S, K1300R/S TELE? DUO? Podotýkam trúfalo že sú to radové štvorvalce. No som veľmi zvedavý keď sa na tom prvý krát odveziem, aký budem mať ten oný fíííling s teleparaduo podvozku. |
matus - clovece neviem na com ficis ale .. dobra kvalita |
K1200LT - ma telelever, ale je to 6 valec boxer |
K1200LT Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.01.2016 9:27) |
ked som pozeral na obrazky, snazil sa pochopit princip fungovania, zlozitost a priestorove usporiadanie tychto systemov... moj nazor: duolever zrejme je evoluciou teleleveru, ale ja osobne ho chapem ako ine pruzenie, jednoducho je to iny system, mozno na podobnom principe ale je to iny system. |
matus preco tento system nepouziva samotne bmw u svojich modelov s valcami v rade. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.01.2016 9:11) |
Jednoducho telelever ma tak ako kazda konstrukcia nielen vyhody, ale aj nevyhody. Glorifikovat jeden system nad ostatnymi je teda nezmysel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (05.01.2016 7:59) |
raptor , mňa patent a ani vaše výpočty ochrannej doby nezaujímajú , reagoval som len na nesprávny údaj o roku prvého použitia teleleveru u BMW , svoje tvrdenie som dostatočne podložil a to , či sa nejakí občania budú súdne je.ať o to , kto komu má platiť peniaze za patent , je mne hlboko v pi.i . |
brazel - ak teba nezaujima patent tak naco sa potom miešaš (ako stará varecha) do debaty a reaguješ na moj príspevok o patente a ideš ho spochybňovať že wikipedia dobre nepíše |
no...a zas som na vine...serem na to... |
Mňa patent nezaujíma , to ste si vy vymysleli ako akýsi argument a ... aj tak ho nevymysleli . |
brazel - este raz, to ze bola v 92 vyrobenych 123 kusov R 1200 RS pre cely svet s teleleverom NEZNAMENÁ že k aktu uznania patentu u na telelever nemohlo prísť až v 1993 roku |
raptor , ja som vedel , že som to (link nižšie) pred rokmi niekde videl a (sláva) nejako som sa rozpamätal , že na BMWBAYER : |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 97726 | Včera: 151583