Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ja ju mam,aj ked nie v profile |
Dual-Clutch Transmission (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission v Alpách |
najazdil som na nej zopar tisic km. radi sa do kategorie sport turista, ja by som ju skor nazval sportovcom ako turistom |
Keď sa oteplí rád by som sa previezol na predvádzačke, ale určite s rešpektom. |
milovin radsej jeden den 2-3 dc u Sulana a druhy den vyjazd na Tvojom TA niekde do okolia! Co sa chces zabit? |
Je to domaaaaa do pici.. : ) Nemozem sa na nu vynadivat . Este v pondelok pridu kufre , pridavny deflektor , technicky a uz aby sa oteplilo nech ju skusim . Na zivo vyzera este hustejsie ako na obrazkoch . |
kaper nezavidim Ti tie tazke dni kym sa otepli! |
Gratulujem, super motorka, uži si ju |
Raptor ? ... No sak plakat preto isto nebude . Od BMW ma odradilo mnoho veci ( relevantne iba pre mna osobne , ktore tu nebudem rozpisovat lebo by sa to zvrhlo zas na nekonecne diskusie o nicom ) |
Ale udajne som na Slovensku hrdym tretim majitelom . Z toho dve VFR1200F sa predali v Honde v TN . Prvy majitel neviem kto je , druhy majitel je v Novom meste nad Vahom ,tretiu mam ja . Ale ja tak kurevsky malo za rok existencie ( alebo kolko to je ) . Cena hra rolu to je jasne . |
papi - raptor je rad, ..myslim ze kaper spravil mudre rozhodnutie a VFR mu bude pasovat ovela viac |
tak vela vela stastnych kilometrov, uzi si ju a potom sa podel o zazitky, hlavne som zvedavy na vfr vs. hayabusa |
a rozprávka sa skončila dobre |
Nooo mozem potvrdit spravnost rozhodnutia. Mal som ju sice iba kratko (par dni), sice s Dual Clutch, ale i tak to bol vrcholny zazitok minulej sezony... neskutocne namakana motorka |
|
papi, nie som si isty, ci riadny prievan.. takych fajnsmekrov ako si ty (ktori by boli ochotny dat 'dost' evri za taku moto), vela na SK neni Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (08.01.2011 20:13) |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (08.01.2011 20:28) |
neverím, že sa predali iba 3 ks, veď niekde musí byť nejaká oficiálna štatistika Hondy |
tato moto rychle straca zaujem o kupu,zapadne prachom ako dn01,zle jazyky to tvrdia |
komu by se bíla nelíbila ale na tej moto je fakt o ničom...možno je to tým že som to na živo nevidel ale iba foto |
kupil som tu vinovu metalizu. moto je nadherna . Fotka bude este cakam na kufre ktore maju zajtra prist . No moja prachom nezapadne , taky cumel treba len lestit . |
Baskam . Ano predali sa iba 3 kusy . 2 jazdia v TN ( aj s mojou ) a jedna v NM. |
masinka je to velmi pekna, zaujimava, ale mne sa na nej nesedelo dobre, vela km prajem... |
Velia strasiakov tuna narozpravalo o bolestiach zapesti a pod. Ked som sa pri mojich 178 cm posadil na moto , uz teraz viem zodpovedne povedat ze pohodlnejsie sa mi na moto asi nesedelo s vinimkou VZR . Posed ani sportovy ani turisticky . Ten predklon je naozaj iba mierny . Skor budu mozno boliet trosiiicka kolena , lebo su mierne pokrcene . Ale zapestie naozaj nie . Ked to porovnam s Busou , ktora sa quasi tvarila ako turista je to nebe a dudy ,Na buse som urobil 200km a mal som dost na cely den , narobeny jak keby som burgynu okopaval . Takze na VFR to bude ale uplne o inom . Skutocne tato motorky si moze pravom hovorit " velmi rychly turista . |
pitaz: sak samozrejme sam som zvedavy co ukaze hlavne prax , co na tom ked sedim na nej v garazi , nutne to nemusi znamenat jazdu .. Ale myslim uz len ked to porovnam s Busou ze to bude uplne ine pocitovo . |
na bielej som sedel ešte v lete v Honde PO,vyzerá perfektne a aj posed je dosť pohodlný-aspoň na mieste.Ak by som mal nato,hneď mením,len sa bojím väčšej hmotnosti. |
hej hmotnost sa mi nezda , je to dost no . Sam som bol prekvapeny ked som sa na dvore tocil a daval ju do garaze ... ale udajne ako sa rozbehnes , hmotnost je hned fuc .... |
ja preferujem radsej tazsie ako laksie moto,vacsia stabilita,neviem preco sa kazdy boji ked ma moto nad 200 kil.ked chce niekto lakchku moto nech kupi nejaku 125ku. |
kaper, ja som zvyknuty na mojho Goldasa 1200, a VFR 1200 sa mi zdalal taka akurat sikovna do mesta na manevrovanie. |
tak Rockefeller? |
kaper, takze na SK sa za rok 2010 predalo 8 ks VFR 1200, z toho 2 ks s dvojspojkovou prevodovkou.. pre porovnanie DN-01 - 10 ks Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (10.01.2011 10:03) |
strašný trh to Slovensko, ale na to, že kedy sa začala predávať a cenu myslím, že celkom |
kaper: mala inspiracia pre vyletik na VFR |
Pitaz : mozno mas pravdu , toto mi povedali chalani v Honde. dalej som to neskumal . Kua 8 kusov , no to je uz na hromadny vyjazd |
Pitaz : na tu DN01 musi byt fakt clovek nejaky fajnsmeker alebo co , ja som na tom sedel v honde v TN ked ju tam mali , posed velmi pohodlny noz ale , to je taka motorka ... ja neviem . Ani skuter ani moto .... ja by som to mozno kupil do mesta ale len do mesta ale len ak by ina motorka neexistovala . Ale su to mozno iba predsudky . Mozno ak by som sa odviezol vravel by som inak .... |
kaper - to uz je aj na VFR12 Rockefeller highsociety VIP exclusive club, ne? |
motofan : |
To video je uplne ze |
bubocbr : tak uz potom neviem ale bolo by iste fajn stretnut na cestach dalsiu VFR na cigaretku a pokec : ) |
raptor : furt sarkazmus ze ta to bavi .. hned sa vsetkeho chytis kazdej sprostosti |
Kaper....ehmmm pice :D ...gratulujem k strojovni. |
v Taliansku za r. 2010 550 zaregistrovaných moto Honda VFR 1200F, umiestnená na 43 mieste. |
devill63 : videl si ake motorky boli pred VFR ? Prevazne lacnejsie tak je to myslim logicke , cim je motorka / auto drahsie tym ma mensi odbyt . |
presne tak, a ak všetko pôjde ako si predstavujem stanem sa čoskoro novým majiteľom bielej vfr-ky |
Na tom prvom mieste je už takpovediac ľudová motorka |
..navyse ma zivotu nebezpecny a zakerny podvozok ... |
No pridam to sem. |
Nevo: mne absolutne vyhovuje . Upravené 1 krát. Naposledy upravil kaper (19.02.2011 0:13) |
Insomnia: No nepomozem si. Nepaci. 800 mala krajsi, jedinecny zvuk. |
aj ten leo vince ma pekny zvuk. nezabudni, ze je to tocene mobilom rep nejakou kamerou so vstavanym mikrofonom (ktory stoji VZDY za hovno), takze v reali to znie uplne inak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (19.02.2011 12:16) |
vsetky tie ladaky su lepsie ako seria.. a chcel by som to este pocut za jazdy, v zabere, od tych 6.000 ot vyssie..(otvori sa vyfukova privera) - tam totizto VFRka 1200 chyta vazne dobry zvuk |
v Zivote by som na tak nadhernu motorku nedal taky designovy paskvil ako ladeny vyfuk . NA..CO ? To vam tak zalezi na zvuku ? Koho chcete ohurovat na cestach , kazdy serie na to ci mate ladak alebo seriu . Ahaaa... ja som kurva zabudol ... ide o bezpecnost Upravené 2 krát. Naposledy upravil kaper (19.02.2011 12:50) |
kaper, nemas uplne pravdu, pretoze prave na vfr 1200 otvoreny vyfuk pomoze odstranit prepad v krutiacom momente medzi 2500-3500 ot.. - a to je vec, ktoru by som urcite chcel odstranit. a nadovazok dobry ladak nemusi vobec revat, len ma mat peknu farbu zvuku |
kaper, chces aby sme chapali tvoj nazor a pritom ty nas urazas. Ja sa necudujem, ze nechces iny ako seriovy vyfuk, urcite to ma svoje opodstatnenie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (19.02.2011 12:53) |
pitaz : pravdepodobne mas na nej odjazdene hafo km .. inak mas pravdu na to som nepomyslel . Kde by som mohol kupit ten najvacsi a najdrahsi ladak ?? Hned ho objednavam . |
matus : nikoho nemam v umysle urazat , to ma zas nepoznas . Iba sa v duchu usmievam , ako vacsina lpi na zvuku , pretoze primarne 99% chlapcov si da ladak iba a iba koli zvuku . Ale kua kseft s tymi ladakmi nie je zly napad , pouvazujem .... |
matus : zabudol som dodat . Ja by som si dal ladak na VFR iba , len ak by vyzeral tak ako Origo vyfuk ... trochu pritiahnute za vlasy ale nepomozem si , som proste zatazeny na design , auta , motorky , dom , interier atd . Ladak je v pripade VFR pre mna ... absolutne rusivy designovy element . Niekomu sa nemusi pacit origo , mne sa vsak prave origo neskutocne paci . No a co sa tyka "akehosi vykonostneho prepadu " ja som nic nezaznamenal , mozno sa az tak na to nesustredim , a len si vychutnavam jazdu . Nekupoval som motorku na okruh . Upravené 1 krát. Naposledy upravil kaper (19.02.2011 13:17) |
Kaper,dosť to prežívaš,ale viem to pochopiť,to bude ešte tá euforia z kúpy.K tým ladákom len tolko,že ja som mal ten istý názor na hlučné výfuky,ale našiel som výfuk,ktorý mi sadol a nevadí mi a možem ho počúvať celý deň.Mal som tam predtým LEO VINCE a po hodine jazdy som myslel ,že mi hlavu roztrhne.Ale hovor si čo chceš,tak ako je dobre ked si na moto viditelný,tak je dobre aj ked si počutelný.A to nemám 18 rokov a prišiel som na to ,že na Slovenských cestách je potrebné mať na sebe nejakú výraznú farbu a ladený výfuk,a ešte treba byť paranoikom a potom možno prežiješ sezonu bez toho aby ťa niekto zostrelil.Samozrejme pokial máš moto na jazdenie a nie aby si si na nej vyšiel v nedelu na kávu a ako vyzerá tankvak,alebo top case vieš len z počutia.Tým samozrejme nemyslím teba,len chcem povedať,že na 1500km za sezonu ladak nepotrebuješ,ale na 10000 už áno.No a ešte taká vec,ktorá teba až tak netrápi,po 2-3 hodinách jazdy je origo výfuk horúci ako sviňa,kdežto ladák je tiež teplý ale nespáliš sa na ňom.Pri turistike dosť dôležitá vec. Upravené 1 krát. Naposledy upravil patrik411 (19.02.2011 13:20) |
kaper: mal som možnosť skúšať obidve varianty VFR 1200F a mám ju v zameriavači aj ja. A preto Ti musím pogratulovať k hociktorej, ktorú si si zádovážil |
patrik411: mas kus pravdy .. to bez debaty . Uprimne ja za sezonu urobim ca 10 -15 000 km ale ako kedy. No nikdy , opakujem nikdy som nemal potrebu mat ladak , vzdy ma kazdy videl a aj pocul uz v serii . To ze som ho mal na Buse ... kupil som ho s motorkou v cene , reku skusim . No mozno preto teraz pisem tieto riadky ze som bol aj videny aj pocuty . A mam uz "zopar " sezon odjazdenych . Vies aku ja mam skusenost na cestach ? Ono netreba o bezpecnosti , rozpravat .... bezpecne treba jazdit . Neboj nikomu na ceste nebudem ukazovat chrbat ... nech kazdy kto ma obehne valiii . Iba som chcel povedat , ze kone pod ritou su , takze ak by som sa chcel velmi pretekat , ver mi ze ten chrbat by vacsina bikov videla a pri takom toceni VFR iste aj pocula . |
Oldman : vdaka . Ja som na automate nejazdil ale ani som ho nechcel , cize mam manual . Ak budem chciet automat , kupim si skuter |
Kaper:Každý máme kúsok pravdy,mne osobne sa ten výfuk na tej Vfr-e tiež páči,dokonca si tam asi ani iný neviem predstaviť.Ked som ju vlani na jar prvý krát videl,tak sa mi čo sa týka designu velmi páčila,ale ked som sa na nej previezol cca 20 km,tak som mal presilené zápästia ako svina,takže podla mna si na to budeš musieť zvyknúť.A to je dôvod,prečo nemám doma ani VFR ani XX,aj napriek tomu ,že sú to nepochybne krásne stroje.Je to v podstate len môj názor,ale pre mňa je dôležité aby som sa na tom stroji dobre cítil a to vieš hned ked si na tú moto sadneš,či si na nu musíš zvyknúť,alebo ti proste sadne ako riť na šerbel.A to myslím aj po stránke designu aj posedu.Preto je na trhu tolko moto,aby si každý našiel tú svoju,ale málokto ju nájde na prvý krát.Ja som ju našiel až na piaty. |
patrik411: ja som presadol z Busy na VFR a citil som sa pocitovo aj polohovo ako v nebi . Hayabusa je udajne turisticka motorka ....... |
vfr-ka je nadherny high tech stroj, takze gratulujem k vlastnictvu tohoto umeleckeho diela. skoro som ju aj ja mal v garazi, ale nekoniec je to velke cbf-ko |
caute, len potvrdzujem co uz sa pisalo a pridavam moj nazor. jazdil som cca 7 rokov na fireblade predposlednom modeli, pred rokom som kupil VFR1200F a nelutujem. nejazdim pravidelne ale ak uz sadnem tak cca 800km za vikend, na CBR bol trocha problem s chrbticou a presilenym zapastim, taktiez batozina bol problem. na VFR na to vsetko moze clovek zabudnut. nevyhody vidim len v relativne vysokej spotrebe a castejsich pokutach kedze rychlost 200km/h clovek na VFR vnima menej ako v porovnani s CBR kde to uz trocha hadze. ale to je vec nazoru samozrejme, ja som chcel nieco bezpecnejsie a ak niekto uvazuje o zmene z jogurta na VFR1200, tak mozem odporucit. Sila, vykon ostava, pribudne pohodlie a ak ma clovek aj kufre tak nie je co riesit. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 74897 | Včera: 127772