Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdar chlapci. Musim sa podelit o novu skusenost |
Tak tlakom to nebude, to si zase pravidelne kontrolujem a nove mam samozrejme nafukane na taky tlak ako stare |
mam rovnaku skusenost.. je to podla mna sposobene tym ze starsie gumy mas uz zjazdene viac v strede a nie je to obluk ako pri novej pneu.. nemusis teda prekonavat ziadne prechody z roviny do obluka a tym sa zataca lahsie.. len na nove gumy bacha.. na vrchu je myslim nejaky bordel co tu gumu "konzervuje" takze zacinaj s citom.. mozno sa mylim ale je lepsie neriskovat |
presne tak, je to o obluku na gume - zjazdený stret, ťažko zatočíš |
ja som dal dozadu novu gumu.. a mam problem.. zadok je krasne pokojny, ale predok nie |
stiki2> konecne si ukazal realny dovod preco sa odporuca menit sadu a nie len zadnu pneu |
rovnaka skusenost,obul som sadu novych gum a moto zatacala skoro sama,az som bol z toho prekvapeny a musel som si na to par km zvykat ... |
zahri: ano , nech sa poucia ludia.. aj ta predna je zrela na dekoraciu do zahrady |
zahri: Máš pravdu, veď všetci vieme, že aj Rossi ide prvé dve kolá po výmene pneumatík maximálne 80. |
Vadim dobre vieš, že to čo dávajú v motoGP sa nedá porovnať s tým v obchodoch. Sa ti čudujem, že toto píšeš |
najvacsi rozdiel je medzi zle a dobre nafukanou pneu...aspon moj postreh...stalo sa mi, ze som sadol na moto po dlhsom case a bol som zhrozeny, co sa deje...nezatacalo to, no total zle... |
maTooB: Aha, tak tie ktoré sa budú predávať v obchodoch natierajú čímsi šmykľavým a tie, ktoré sa budú predávať na okruhoch sa tým nenatierajú... |
Hovoril si o Rossim, nie všeobecne o okruhoch, neprekrúcaj |
vadim> bolo mi odporucane na zaciatku to nehnat.. a porovnavat gumy jazdene na motogp wsbk a podobne s bezne predajnymi gumami mi pride byt na hlavu.. tvoju poznamku budem ignorovat nech tu nevznikne zbytocna ostrejsia vymena nazorov ktorej sa chcem vyhnut |
Takze pneu sa natieraju sajraitom aj normalne tie ktore su skladom? Ja som si myslel ze len tie co su v showroomoch aby sa leskly a drzali tvar ci co ... |
Ja mám podobnú skúsenosť, obul som nové Conti RoadAttack 2 a bol som udivený, že motorka môže s inými gumami až tak radikálne zmeniť správanie.. |
Vadim : Mimochodom Zahri ma pravdu , uplne nove pneumatiky nemaju hned taky ''grip'' ako tie co uz trocha zjazdene.. |
Žiadne pneumatiky sa ničím nenatierajú. Ďalšia diskusia je o hovne! |
Trewor nechaj tak.. ja som zasran a Vadim s tym robi uz dlho |
VADIM,VADIM,VADIM-že na teba dolahla ta televizia ktora sa na teba asi vykašlala a si s toho na nervy.Ono neboj,"to se časem podda,vyš hochu?".Nehaj chalanov nech si pokecaju a ty šup šup do OffTopicu,tam maš hodne temy |
Dik Vadim za ''duchaplny prispevok''... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Trewor (29.05.2010 13:56) |
to, cim sa natiera forma sa nazyva separator, |
vadim to "kluckovanie" v motogp v zavadzacom kole je kvoli comu? myslis ze kvoli zahievanie gumy? |
chlapi, Vadim si len srandu robi,on o tychto veciach velmi dobre vie. |
No tak nie som sam |
tak či tak, je to pravda... |
Práve som telefonoval s technológom (to je človek, ktorý je zodpovedný za správny výrobný postup) firmy Matador - Continental. |
vadim: ked si ty taky sikovny a vsetko hned ochotne zistis, brnkni prosim ta aj tecnologovi do tiposu (tomu, co je zodpovedny za vyzrebovane cisla) a daj mu len jednu otazku...ake cisla vytiahnu v stredu...a hod mi to do ss...dik... |
prdlafka: Jeden z najvyššie postavených ľudí v Tipose je jeden z členov motoride. Tieto informácie si však dozaista nechá pre seba. |
Už mám aj písomnú odpoveď: |
Vadim, nenatahuj to tu tolko. Mas pravdu v tom, ze gumy sa nicim nenatieraju. V kazdom pripade ale potrebuju na svoje OPTIMALNE (rozumej idealne) vlastnosti odstranit vrchnu cast teda "strhnut vrchnu vrstvu" ktora ostala po forme. Zaroven sa tym da dolu ta hladka cast a pripadne nerovnosti na hranach formy. |
Myslím, že nasledujúce video hovorí za všetko.. |
1. Separačné postreky používané pri výrobe plášťov nemajú nepriaznivý vplyv na užitkové vlastnosti nových plášťov. Re: Nove gumy = nova moto! Ďalšia diskusia je o hovne! |
kolac: To, že nejaký idiot čímsi natrie pneumatiky, aby boli krajšie, alebo aby "dlhšie vydržali čerstvé", to je úplne iná téma. |
to Vadim: Neverim, ze by pracovnik nejakej firmy poukazoval na potencionalne riziko ich produktu. Tak isto ako neverim, ze matador je lepsi ako bridgestone a svoje pneu pred predajom na rozdiel od druheho spominaneho vyrobcu 'zabehne'. Preto nepovazujem tvoju argumentaciu za dostatocne doveryhodnu. Ak zavolas do nejakej potravinarskej firmy tiez sa budu dusovat, ze ich E-cka su absolutne bezpecne. A v autobazare su vsetky vozidla zarucene s pravymi kilometrami a Ficova kampan stala 12 milionov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil meloking (31.05.2010 12:52) |
Vadim...je to o hovne, pravda. Stale si trepes svoje a nie a nie sa nad tym aspon trosku zamysliet. |
Nove pneu nie je nutne specialne zabehavat,ale hlavne motopneu v prvych km nemaju este max prilnavost.U osobnych plastov to nie je az take zrejme,ale motoplaste,hlavne na moderne hyper- a supersportove motorky patria do inej kategorie.Je uplne jasne ze matadorkam MP 12 na Fabii 1,2 HTP mozes vytat plny kotol ihned za branou pneuservisu. |
zivot.lesk.cas.sk/clanok/5855/ako-sa-to-vyraba-pneumati... |
zase ten odbornik na vsetko ... |
Vadim.. prepac.. ale si naozaj pelo... a zavolaj prosim ta Dipl. Ing. Peterovi Židekovi ze nech si aj opravia web (www.matador.sk/index.cfm?Module=Tyres&Page=Search) lebo som tam nenasiel pneumatiky na svoju CBR 600 RR pod Hondou. Diky moc. |
Vadim rad sa pridem pozriet na tvoj ostry najazd do prvej zakruty po tom ako zahrejes fungel nove pneu len v nahrievakoch. Daj vediet ked budes prezuvat, bo v tejto diskusii je hned zopar ludi co by sa na teba prisli kuknut |
blackman25: A navrhujem, nech si za seba vezme dipl. ing. technologa z Matadoru. |
Na Slovensku má každý Jánošík pravdu - a niekto dvojitú. Ale v hlavnom meste je tých Jánošíkov viac - napadajú mi hneď dvaja súperi |
vadim, postavil si otazku dost vseobecne - nepytal si sa na moto gumy. |
Sú "ludia", ktorý tvrdia že predné koleso netreba vyvažovať. Ja som ich neposlúchol, a dobre som urobil Upravené 1 krát. Naposledy upravil chabrobrus (31.05.2010 17:44) |
a ja som daval od nerda novu road attack2 a drzi od prveho metra |
ChesterTT road 2 su vraj specialne upravene, aby sa mohlo jazdit hned od prveho metra. Bolo to citit aj na dotyk, aj pri jazde |
Palo Silárd jazdil majstrovstvá ČSSR aj ZÓNU STREDNEJ EURÓPY tiež bez "zábehu" podľa miestnych odborníkov by už mal byť asi po smrti... |
Pises o race pneumatikach, tie sa do beznych ruk tak casto nedostavaju a pravdepodobne pouzivaju troska lespie materialy |
lepsie materialy? hlavne potrebuju ovela vyssiu teplotu na to, aby fugovali, takze tam by mal byt ten problem este markantnejsi.. Inak niekde som cital, ze z pohladu konstrukcie je narocnejsia turisticka pneu.. musi sa rychlo zohriat na pracovnu teplotu, musi fungovat v roznych teplotach, v dazdi, a pod. |
vadim tiez som par gum zodral a hlavne tych okruhovych a tvrdim ze okruhova guma sa dostane do kondicii po par zakrutach, rozhodne nemozes ist plne gule hned Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (31.05.2010 19:55) |
NERD nehádaj sa - lebo Ťa tu rýchlo niekto obviní - že si tu riešiš vlasný biznis a neraď Vadimovi - lebo on má vo Fšetkom jasno |
nerd: A toto som práve nechcel! |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil mlhos (07.06.2010 9:51) |
Stal by si ten vyspekulovany mudrlant z matadoru (ak myslel moto pneu) za svojim nazorom, ak by som ho poziadal hned v pneuservise, nech si za mna sadne na motorku a prvu zakrutu dame "standardne" bez zabehu??? |
Aha |
ja zabehavam tak 20 000 km zadnu. potom je uz ok. alebo KO? teraz neviem |
Bezdusova pneumatika BRIDGESTONE BATLAX BT 45 kupena asi pre 14 dnami: |
Ja napíšem: |
o natierani pneumatik si zacal ty! |
offtopic Upravené 1 krát. Naposledy upravil palciatko (08.06.2010 23:10) |
|
palciatko, vetu: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (08.06.2010 23:58) |
www.motorkari.cz/clanky/clanky-reportaze... |
a co na svojich pneu pise continental? |
Je pravda, že tie Road Attack 2-ky sú zdrsnené, ale aj tak im treba pár km, aby bol grip optimálny.. Po prezutí síce držali slušne, ale pri plnom brzdení predná guma normálne kvílila a ABS sa zapotilo.. Prešiel som nejakých 50-60km a potom som skúšal brzdiť na tom istom úseku.. guma už len mierne pískla a moto sa dvíhala na predné.. |
Road Attack 2: Nová sada, pekne drží. Osobne si nemyslím, že je nutných 100 míľ, ale dávať to na koleno hneď zo začiatku tiež nie je super nápad. |
temny: Vďaka tebe mi napadlo, že zabiehanie gumy je asi z toho súdka múdrostí, ako liatie oleja do valcov, handier do výfukov, morenie dreva vyjazdeným olejom, zateplovanie bundy novinami atp... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 226017 | Včera: 115041