Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Rozmyslam nad kupou skutra Kymco people s200i. Mate niekto skusenosti s tymto skutrom? |
Tu mas test na S125, ta s200i bude silnejsia ale principialne asi rovnaka akurat ze ma vstrekovanie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bald (03.09.2007 15:44) |
Ja mám Kymco S 200, chodím s ním na pivo, na nákupy a na kupko a nemám problém. Údržba zatiaľ žiadna, nakoĺko je to vzducháč, má trošku menší výkon ( v skutočnosti je to len 160 a nie 200, to je taký marketingový ťah) ja som ho kúpil potom, ako som mal Hondu Foresight 250, od nej je Kymco o poznanie výkonovo, slabšie ale na jazdenie mám ďaľšie motorky. Kymco People S 200 je pohodový, nenáročný, ľahký skúter, vhodný aj pre babu maximálka tak okolo 100, na trvalejšie jazdenie napr. cesty BA Šamorín a späť tak medzi 80-90 ( moja 10 ročná dcéra ho zvládne celkom v pohode). Ak ti taký vyhovuje, doporučujem.Avšem , ja som si naňho dal veľké plexi, kôli pohodliu, bez plexi je to dosť nepríjemné. malé originál plexi je o ničom.A ak chceš jazdiť svižnejšie, zober si radšej 250 vodníka |
Bald: Vdaka za odkaz na test. Ako jazdi tvoje xciting 250? V porovnani s ostatnymi 250kami je |
Ja som s mojim Xcitingom spokojny, na semaforoch trhnem kazdeho, maximalku na rovinke to da 135km/h, do kopca (napr. Brezno - Sihla) v pohode 90~100km/h, je to uz ale trochu velky scoot rozmerovo, hmotnost skoro 200kg takze u to neni moc do mesta na prepletanie medzi auta. Vo dvojke som to este moc neskusal (nemam druhu prilbu ) Ochrana pred vetrom a dazdom vyborna, miesta pod sedlom dostatocne, ale dokupil som 47l Givi kufor. |
No ja som tvoju dilemu riesil dlho. |
pripadne si pozri recenziu a diskusiu, co som pisal... |
william, ako z 80 na 100, tak aj zo 70 na 90 to skôr nešlape, ako šlape, povedal by som, že tak dýchavične, apriori tento skúter nie je žiadny pretekár, takže na nejaké predbiehanie kamiónov mimo mesta zabudni. Ja som si ho kúpil preto, lebo do mesta je pohodový hlavne vďaka veľkým kolesám a príliš ďalej ako do Blavy s ním nechodím, niežeby sa nedalo, ale na to je lepšia riadna moto. Ale oproti poldecovým skútrikom je aj tento skútrik iný jazz, z toho nemaj obavy. A pokiaľ viem, karbecový Kymco People S 200 ( reálne 163 či tak nejako ) je za cenu karbecovéh Kymco People S 125, takže s cenou to nebude až také tragické , tuším, že to je okolo 80 litrov, ale nie som si úplne istý. Ovšem neviem, či to platí aj pre striekačkový S 200i, to naozaj ani len netuším. Ale na webe to nebude problém zistiť |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 20113 | Včera: 247685