Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Motozem

Honda NT1100 získava dve nové výrazné farby pre rok 2024 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda NT1100 získava dve nové výrazné farby pre rok 2024 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Diskusia k článku: Honda NT1100 získava dve nové výrazné farby pre rok 2024

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
14.05.2024 18:09

Honda NT1100 získava dve nové výrazné farby pre rok 2024

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Tak som sa dostal k testovačke, modrá matná Denim. Zhodnotenie po 45 minútach jazdy.
Model s DCT. Rýchlo si človek odvykne od radičky a spojkovej páčky. Na D to v dedine dá 5ťku, podtáča to motor, pridáš a len sa to zatrasie a nič sa rýchlostne nedeje. Treba používať S, ktorý sa dá nastaviť vo viacerých úrovniach /na testovačke mal tri paličky a to zas v dedine vytáčal dvojku a netuším, ako sa to prenastavuje, majiteľ sa pohrá/.
Posed fajn, široká sedačka /širšia ako na ATASe/, nohy trošku viacej zalomené /viacej ako na ATASe/, riaditka až moc zalomené k jazdcovi. Zle sa držali v rukavicovej časti. Dal by som rovnejšie. Dĺžka sedačky nie je veľká, malý posun dopredu a dozadu. Kapotáž chránila aj kolená od vzduchu. Chválim nastavenie plexi asi v 15 cm, ale za jazdy to nenastavíš, to je celé zle. Do polovice fungovalo pekne /fajn je šírka/, pod vrchom už robilo turbulencie do helmy. Plexi sa za každého prejazdu klepe, najmä ak sleduješ často displej, vždy si to všimneš. Na päty na oboch stranách mi zavadzali asi tak na dĺžke 0,7cm stupačky /ale mám 49 nohu/, čiže v podstate nič, v tomto je to fajn /určite lepšie ako na ATASe, kde zavadzal výfuk/. V späťákoch 50% plochy nepoužiteľnej, videl som si len ruky. Aj tvar zornej plochy je divný, majiteľ si musí zvyknúť. Motor sa zobúdza až od 4000 ot.. Ten istý pocit ako na ATASe, ak máš viacej ako 100vku na tachometri, uvedomíš si, že ideš rýchlejšie, dovtedy je to také aby to nevydesilo /z tohto ohľadu sa mi to správanie motora neľúbilo, ale mohla to robiť aj tá kapotáž/. Pruženie fajn, nemal som výhrady, predná brzda tiež fajn, zadná nebrzdila /moto mala 210km/, ale či si to sadne, ťažko povedať.
Vibrácie žiadne na R2, ani som nemal pocit takých mechanických vibrácii ako mi do nadmotorovej časti a stupačiek dával ATAS /tam som mal asi podozrenie na nečistenú, či zle napnutú reťaz/.
Motorka ma prekvapila. Je ľahká, strašne obratná, od predného kolesa poslúcha na slovo, vieš to lomiť ako 200kg naháč /ATAS úplny opak/. Ak niekto má záujem o tento 1100vkový motor, iste treba NT vyskúšať, sklamanie by nemalo byť. ;-)


15.05.2024 17:51

Re: Honda NT1100 získava dve nové výrazné farby pre rok 2024

JakubJ
 Kávičkár 

Ikona

Zhodou okolností som tú istú motorku jazdil asi o hodinu skôr ako nevo, dal som 60 km, z toho cca. 20 km po diaľnici, zvyšok okresky. Ešte uvediem že mám 178 cm a 65kg v plnej poľnej.

Ohľadom DCT plný súhlas s Nevom. V D móde mi to hodilo 6tku už asi pri 60 km/h, a celková práca DCT bola ako skrinka na želanie. Otočíš plynom a DCT letargicky zváži či ti podradí, alebo tam nechá najvyšší kvalt. Mód S bol už lepší, ale aj tak sa mi naladenie DCT oveľa viac páčilo v Rebelovi 1100, ktorého som testoval minulý rok. Keby NT kupujem ja, beriem si manuál + quickshifter.

Čo sa týka pohodlia, k tomu som nemal výhrady, až na štít. V najnižšej polohe mi na diaľnici šli turbulencie rovno na prilbu, v najvyššej mu pár centi chýbalo aby som bol v úplnom zákryte. Keď som sa mierne prikrčil, bol som v úplnom kľude, takže verím že nejaké vyššie aftermarket plexi by tento problém vyriešilo. A keď sme teda už pri plexi, takáto motorka by si ho zaslúžila elektricky ovládané. A tým sa vlastne nepriamo dostávam k ovládačom ktoré považujem za druhé mínus. Je ich veľa a bez manuálu nemáš šancu zistiť ako sa k niektorým funkciám alebo nastaveniam dostaneš, príp. sa tam dostaneš/nastavíš si to náhodou, ale nebudeš vedieť ako si to spravil. A čo je veľký fail je, že nie sú podsvietené. Ak by som šiel za tmy, do toho ešte prší, a ja si potrebujem niečo nastaviť, tak asi by som radšej zastavil. A to je zas otravné. V dnešnej dobe, kedy to majú čínske motorky za polovicu ceny NT, mi toto príde od Hondy ako zbytočný prešľap.

Inak prevažovali pozitíva. NT má vďaka rozmernej kapotáži pomerne masívny výraz a to s dokopy cca. 250 kg pohotovostnej hmotnosti vo mne vyvolávalo otázniky ako to bude s manipuláciou na mieste. Obavy sa rýchlo rozplynuli, s motorkou som sa pri malej rýchlosti otočil okolo vlastnej osi bez nohy na zemi na malom parkovisku pred predajňou úplne v pohode, na zakrútenej okreske pri svižnej jazde, ale v stále rozumných rýchlostiach bola ovládateľnosť parádna. Pred NT som mal na hoďku Hornet 750 a výrazný rozdiel v ovládateľnosti som medzi nimi nezaregistroval. Navyše, NT má naozaj dobré brzdy, a na moje prekvapenie účinnejšie ako Hornet.

NT1100 by vlastne úplne vyhovovala mojim potrebám na nárokom na motorku. V poslednej dobe bola veľká porcia mojich najazdených km do/z roboty po diaľnici medzi TN a BA. NT pri diaľničnom limite točí asi 4tis. otáčok pri spotrebe asi 4,7 l/100 km, má tempomat, vyhrievané rukoväte, a s vyšším štítom by mi vytvorila absolútne pohodlie. Jediný problém je, že 14 litrov za motorku by som si momentálne neobhájil ani sám pred sebou, ani pred polovičkou...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

tuareg-09-side

stelvio-09-side

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 138456 | Včera: 142761