Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMoto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (6 hodnotení)

Diskusia k článku: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
22.11.2019 10:46

Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

dodoKE
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

U niekoho prirodzene, u mna vekom...adrenalínové výkonové naháňačky stále bavia. No je tu aj nový rozmer. Len tak sa voziť na krutiaku, na motorke plnej emocii, kde sa to trasie, vybruje, brmbla si to krajinou. Iná jazda, iný deň, iná moto. Iný zážitok. Nový rozmer. Guzzna je škaredá kraska. A o tom to je. Palce hore.


22.11.2019 15:35

Re: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

Merlin00
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Moj tajny sen, ako nahrada starsich BMW R850R, upravovanych na moj styl.
V85TT uz som pooblizoval, pomojkal, ale nova mi pride este velmi draha, podla mna neadekvatne tomu, od kial to pochadza, naco to je urcene a ako to vyzera..
Robim si srandu.
Este to nieje pre mna. Musim pockat, az to nebude IN.
Ale na rozdiel od R9T urban GS, je to naozajstne moto, nie tvariace sa, ako retro, nie do terenu, alebo allroad, ale je to take aj na cestovanie, aj kusok horsej cesty to zvladne, aspon na zahradu a pod. Aj ked je to urcene viac na cestu.
Ale ked sa na to navalia kufre, alebo koberec, stale to bude vyzerat ako cestovna moto. Aj spolujazdec sa tam vleze.
Vykonovo ok, tak akurat, ze este nenaserie, ale viac uz by to bolo zas nieco ine. 60kW, je tak akorat, na povozenie aj pre dvoch, aby to cestou do kopca, alebo pri predbiehani, nebolo nejake mrtve.
Dik za recenziu, zase dalsi pohlad na vec, ktoru malokto potrebuje, ale zarucene niekto chce.


24.11.2019 5:55

Re: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

BranoVFR
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Aké sú guzzi motorky? Myslím spoľahlivosť. Lebo strašne veľa ich vidím na predaj, ale relatívne málo stretnem v premávke. Nikdy som nemal skúsenosť. Vďaka


24.11.2019 9:34

Re: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

svisto
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Mám Brevu 850. Zatiaľ spoko.

2x som riešil tesnenie pod ventildeklom. Prvý krát som dal nové tesnenie a druhý krát som to dal na motorársky silikón. Odvtedy pokoj a olej už nekapčí.

Mechanicky pomerne odolná motorka náročná na olej. Výrobca predpisuje 10w-60 kvôli vačke.

Pohodlná je. Dojazd parádny. Rumunsko dala so cťou a so mnou v stupačkách [dobre] :-D
Taktiež zvládala cesty do Nemecka. 800km v kuse s prestávkami na tankovanie.
Na to, že to je naháč, tak je super pohodlná.

Raz mi odišla RJ. Dostala druhú jazdenú z Ducati, ktorá je taká istá, len sa prehral software.

Už som ju chcel 100x predať a kúpiť niečo silnejšie, aby som stíhal chalanom na GS a 101x som si povedal, že mi ostane. Mám ju rád a ak to niekedy príde, tak ju predám s ťažkým srdcom.

Za mňa Guzzi [dobre]


24.11.2019 10:31

Re: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Neda sa to zovseobecnovat.
Podla mna, napisem, co si myslim a co citim.
MG je cosi, ako lepsie Talianske topanky a Talianska moda.
Ked si to kupis nove, vyzeras velmi dobre, ked to vyjde z mody, vyzeras, ze si vyzeral dobre a stale sa budes citit dobre. Ked sa ti tie Talianske mokasiny zacnu rozlepovat, alebo obleku povolia stehy, nie kazdy vseobecny krajcir, alebo suster, bude ochotny to davat dokopy, ak sam nema rad taliansku modu.

Ako motorky, su viac vyrabane srdcom, ako hlavou, vyrabaju ich najma ako stylove moto, pekne moto a netradicne moto. Nejake velke technicke novinky, alebo prevratne riesenia necakaj, spolahlivost je priemerne dobra, ak sa vcas riesia prehliadky a servis, ktory je ale problem, chce to niekoho, co ma okrem srdca, aj hlavu a nieje prilis opity Talianskym vinom.

Ked sa pozrem na V85TT, vdim tradiciu, tazkych endur od MG. Malo kto to pozna, /MG Armada/ lebo v dobe ked sa vyrabali, som este ja vrtel chvostom, no a ked sa predavali olajbane, este u nas bola nainstalovana ohrada. /MG ambasador, edorado, armada V7/ Silove zlozky, tie tazke endura a cestne krizniky, pouzivali tak nejak subezne z motorkami BMW, od rady R80RT, cez dobu lietajucich tehal, K75 a K100. Keby vtedy Taliani nechrapali, nemali siestu, mozno by BMW uz boxery moderne oilhead, nemalo tak uspesne.
Pretoze z dovodu eurobuzeracie, /uz vtedy v rokoch 80tych/ zacali riesit ekologiu a bezpecnost a tato morova rana ekologicka, zavinila "hrozu" v podobe radovych 3 a 4 valcov u BMW, ktore mali vstrekovanie, ABS, katalyzator, ale zas oproti japoncom, to nebolo az tak uzasne. Samozrejme v tej konkretnej dobe.
Potom sa stalo nieco nedobre, USA zaviedli nejake dovozne obmedzenia a tak velky trh, sa pre MG, prakticky uzavrel.
V europe vtedy ale nebola taka velka cestovatelska nalada, orientovana na velke moto, alebo tazke cestovne endura.
Koli USA dovoznym obmedzeniam, zacali vznikat v takej velkej krajine, ako USA, vseliake fuzie a domace lepenice, KTM-Rotax-HD, na sposob Harley Davidson MT350E pre armadu, ako ciste endura, no a potom klasika HD v podobe, policajnych kriznikov v akej ju pozname dodnes. /electra gide/

Na juhu Svajciarska, gandenmarie, ale aj ich slavna "domoobrana", pouzivali dlho MG, ale ten trh je velmi maly a okrem par krajin v EU, ten trh vlastne MG, sa musela a dodnes musi delit z ostatnymi znackami. Ja si pamatam dobu, ale nemal som na to, aby som si to vtedy kupil, ked sa v drazbach, vyskytovala MG california, niekedy v 90tych rokoch, na nase vtedajsie platy to bol aj tak masaker. Ani v dnesnej dobe, keby sa to predavalo, za 1500-3000chf, neviem ci by si to niekto olietane a olajbane, kupil. Navyse macku vo vreci.
Lebo vtedy sa uz predavali lietajuce tehly, od BMW olajbane a ojazdene, modernejsie a konstrukcne kvalitnejsie, za cca 800-1200chf a vyskytovali sa take mnamky, ktore sa robili este vtedy aj ako nove, R80GS, R80RT, R100RT, /robili sa snad az do roku 96/ a to bola uz vtedy legenda, od modrej vrtule, ktora sa dala uz vtedy prestavat na vsetko mozne, alebo len udrzovat a pouzivat, jazdit a neriesit, pricom nahradne diely boli dostupne a to bez problemov, lebo ako pisem, tie zastarale modely, sa este stale vyrabali, aj ked mali karburator, koli emisiam, boli uz vybavovane neriadenym katalyzatorom.

Teda v tej dobe, MG vyrabala motorky tiez, ale stale to bolo prilis malo, aby mali tak silnu servisnu podporu a siet, ako BMW.

Podla mna, cisto subjektivny nazor je, ze tak ako v triede supersportov, ktora krajina a firma vedie, mal by byt dobry aj stroj pre civilneho mamlasa, vyrobeny supersport cestovny.
Tento segment v lacnej triede, maju asi Japonci..

Rovnako teda aj to, co vedie v pouzivanosti u silovych zloziek, by malo dobre sluzit v civile, pre cestovanie a turistiku na jednej stope.

Ked sa jedna o novu moto, dnes je to smiesne, je to asi teda Honda deauville, pan europan, alebo yamaha FJR, az potom je to BMW.

Ale ak vychadzam z dostupnosti velmi lacnych a olajbanych vrakov, vyrabanych a masovo pouzivanych v europe, vychadza mi z 90tych rokov BMW. Lebo ma z onych dob, vela zamenitelnych dielov a dodnes sa v podstate vyrabaju diely, na aspon tie legendarne a masovo zastupene produkcne typy a stale ich je vela medzi ludmi.
To sa o MG povedat asi neda.

Moto guzzi toto vsetko nema, ale je krasna. Teoreticky si dovolim napisat, je technologicky zastarala.
Dnes sa uz takto klasicke moto nerobia, teda v triede enduro na isto nie. Technicky to nieje ziadna prevratna vec, ta V85TT, nieje technicky zazrak, je to ale stale vzducho-olejom chladeny motor, ktory ani nema 4 ventily na valec, ziaden paraleveler v zadu, len klasicky liearny kardan, takze nic pre co, by sa mal clovek posrat z technickeho hladiska.
Podla mna, to ale dava predpoklad, ze pri domacej opatere, beznom servise, az po ten zlozitejsi, ako je vymedzenie voli uhloveho prevodu a pripadne vymeny rozvodov, to musi byt stale mozne opravovat doma, alebo zavesene na strome. U dnesnych modernych moto, sa moznost doamceho servisu, prakticky straca, narocnost na vybavenie, prekracuje moznosti domaservisu.
Otazka je dostupnost dielov, ale to ukaze cas.

Mne sa preto ta V85TT paci, ze je to prave tak nemoderne, ako aj nevykonne, az je to vlastne krasne. Uzitocnost a prakticka hodnota, ma ale stale odradzaju, lebo ak by som to bral do detailu, tak sa dodnes vozim na cagive elephant, alebo na aprilii touareg.



24.11.2019 14:08

Re: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

BranoVFR
 Turista 

Ikona

Re: Merlin00:
Vo Švajčiarsku ich je aspoň na inzerátoch veľmi veľa. Rovnako ako fiaty, alfy, ferarka a pod. Rovnako aprilky a panigale, ozaj veľa. Ale to kľudne môže byť tým, že Talianska menšina je druhá najväčšia menšina vo Švajčiarsku, okolo 400tisic ľudí oficiálne. To je zo sedem miliónovej krajiny asi dosť. A taliani sú dosť na tradíciu.
Dizajnovo sú to fakt zaujímavé kusky, tak preto som sa pýtal.
Je pravda, že BMW sa predáva najviac a aj servis je najlepšie zastúpený. Naposledy som čítal niekde v časopise o predajných číslach v CH za prvý polrok 2019, kde viedla mt07 s počtom predaných kusov okolo 900, druhá gs1250 s nejak 750kusmi a niekde na štvrtom bola gs1250 adventure s počtom nejak cez 400, čiže GS reálne valcuje predaj.
V posledných rokoch predajcovia motoriek v CH priberajú BMW k značkám, ktoré obchodujú. Marketing bavorakov je taký tiež dosť agresívny oproti ostatným. Napríklad dopravný inšpektorát, čo sa týka skusajucich je komplet oblečený v BMW handrach s logom najväčšieho predajcu v regióne. Čo mi príde vo vyspelej demokracii dosť divné, že je štátna správa verejne sponzorovana súkromnou firmou.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoVFR (24.11.2019 14:08)


24.11.2019 15:26

Re: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Merlin00: MG nikdy nebola znacka ktora by chcela zaplavovat svet motorkami. Po tejto TT je vraj taky dopyt, ze im prevysuje rocnu produkciu vsetkych modelov dohromady.
To ze "su vyrabane viac srdcom a nie hlavou" by som urcite netvrdil, to tvrdim ako byvalý majitel Stelvia.
Fungovala fantasticky a vo viacerých veciach mala od "ikony" GS navrch.
A ze co zo servisom, ked sa casom daco pokazi ? Osobna skusenost je ta, ze som spoznal par "srdciarov" ktorí nadstandartne vyriesia vsetko. Ako terajsi majitel tuctoveho GS, som na tom neni o moc lepsie.Musim si velmi dobre rozmysliet kde zaklopem na dvere, aby sa my v tom kde kdo novopecený nevrtal.
Zastarale? Co je prevratne napr. v novej Tenere 700 ? ci v malom Strome ? ci Versyse ?
Re: BranoVFR: Ked si pozries talianske forumy o MG tak to je ako cez kopirak kdekolvek inde vo svete, vôbec su neni automaticky vsetci hotoví z vlastnej znacky.Aj oni su statocne masírovaní hlavným prúdom :-) V Taliansku som na vylete stretol az jedneho kolegu na NTX1200 :-)




24.11.2019 15:30

Re: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

Nozdormu
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pre mna je ta motorka jeden z kandidatov na jar na kupenie prvej cestovnej moto ku hornetu :-) aj ked potom co triumph ohlasil ze tiger bude po novom 900ka tak aj sledujem ci neulovim z niektoreho showroomu "Vypredajovu" tohtorocnu 800ku :-)


24.11.2019 17:01

Re: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ale alexa7 , prosím ťa . :-)

Vraj "MG nikdy nebola znacka ktora by chcela zaplavovat svet motorkami" Jasné , že by chcela ... ako každá značka .

A "Po tejto TT je vraj taky dopyt, ze im prevysuje rocnu produkciu vsetkych modelov dohromady."
Tak to je už totálny ... optimizmus . Koľko ich chceš okamžite a bez čakania ?


24.11.2019 17:03

Re: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Re: alexa7:
Kazda znacka, sa snazi byt najlepsia, to snad len Jawa a CZ nesmela byt, no a mozno par nejakych znaciek v byvalom ZSSR a vychodnom bloku.

Aj MG este koncom 60tych a zaciatkom 70tych rokov chrlila motorky, ked nie aj, tak najma do silovych a statnych sektorov, policie, armady zandarov, mestskych policii atp.
A vyvazala moto do USA a neboli to male objemy vyroby. Aj ich endurovite tazke stroje, aj cestne policajne.
Nebolo to BMW, veru nie..
Ale potom sa rozsypali neiktore trhy, to je normalne. Zaviedli v USA za R. Regana ochranne cla na dovoz, pre podporu domacej vyroby a bolo.

Na grise, nevidim nic zle, keby to malo vpredu tele, /nieje to kam zavesit, valce zavadzaju :-))) /
tak je to mozno tak dobra moto, ako R850R, alebo R1100R. Ked sa vymenia tlmice origo, za hyperpro, alebo set od Wilbersu, je to potom celkom dobre jazdenie. Ked sa to nove aj nastavi, dokonca lepsie, ako nove.
Stelvio, je zravejsia GSa, akorat ten servis..
No skratka je to na domarobenie a otazka je, kolko stravi clovek servisom doma, kolko stravi jazdenim. Teda kazdodennym jazdenim.
Na kochacku fajn. Ale podla mna je skoda, aby to hnilo len v garazi.
Ak by stym mal ist niekto dalej, po RF, musi byt kurva dobry mechanik, musi to poznat do sroubu a taky moc nejazdia. Ked tak na BMW...


24.11.2019 18:51

Re: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

svisto
 Kávičkár 

Ten, kto opraví GSo, tak Guzzi dá so zavretými očami.

Mechanicky sú to veľmi jednoduché motorky.

Jediná vec, čo by v RF mohol byť problém by mohla byť elektrika. To veru BMW bude mať na ďalekom východe lepšie zastúpenie.

Guzzi je pre toho, kto Guzzi chce. Keď som začínal na mojej, všetci kamoši jazdili ja malých V-Stromoch a Transalpe. Všetci časom menili viac krát motorky cez rôzne ročníky GS a ja sa už niekoľko rokov držím mojej Guzzi.

Došlo na dve veci:
1. Ja im už výkonovo nestíham
2. Oni stále rozmýšľajú aké iné GS po tých mnohých by si ešte kúpili.

Mne táto Talianska vyhovuje a zatiaľ jediné damodomo bol silikón namiesto tesnenia.

Ten, kto Guzzi nechce, tak nech kúpi inú. Výber je bohatý. Ale som si istý, že tí taliani to robia najlepšie ako vedia, teda v rámci ich rozpočtových možností. Guzzi nie je Honda.

A s tými ND je to pomerne v pohode. Práve Guzzi je jeden z mála výrobcov, ktorý toto ešte zastrešuje. Na SK je to horšie, ale od CZ na západ je to úplne v pohode. Kolegyňa z DE mala dve staré NTX 750 a v pohode zohnala veci ...


24.11.2019 20:12

Re: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Merlin00: :-O Griso s tele ? to by vyzeralo. To akoze akoze tele vylepsi jazdne vlastnosti?
Mam ho teraz a rozmyslam na inymi tlmicmi aby som sa priblizil klasike co som mal pred tym.
Stelvio zozrallo / 2012+/ len o malo viac ako gs. A neviem o akom servise hovoris. Vymena oleja?
alebo ze polozis samlik a natavis si ventily a vymenis sviecku a nemusis ani nadrz dat dole? Ci si so servis kodom prestavis servisnym interval a nemusis ani niekam do ineho mesta na servis zabit den?alebo ze vzduchovy filter vymenis skor ako ostrom endure?
Predal som to so 40tkm jedine co som riesil ,ze mi par spicov povolilo a aj to boli kolesa made in germany
:-) Mozno ten isty vyrobca co vyraba teraz pre gs :-) a maju s tym slusne problemy.









Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (24.11.2019 20:17)


24.11.2019 22:58

Re: Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Re: alexa7:
Napriklad vymena spojky..
Ale nieje to zas nic tak hrozne, pohonna jednotka von a dnu..

Ja neviem, ci tele zlepsuje vlastnosti, ale mam ten sposob tlmenia rad, zehli to cestu, vzpiera sa to pri brzdeni, oblubil som si ten sposob zavesenia, jeden tlmic, jedna pruzina, par lozisiek, klzaky a trocha oleja, gulovy cap do daewoo tico a kopa srandy. :-)))



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 254119 | Včera: 145430