Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Diskusia k článku: Pre tých čo sa rozhodujú o kúpe číňana...
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
ešte k tej spotrebe tých 3.5l je solo, v tandeme to vyskočí aj na 4 litre. Solo sa mi podarilo už aj 2,6l/100km! ( väčšinou jazdím od 90 do 100km/h) teraz som nahodil turistické plexi, tak počítam že to ešte o nejaké deci stúpne. (Inak váha skútra - 165kg) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jano147 (16.04.2006 22:28) |
Všimol som si ako tu všetci odcudzujú číňanou a chvália japoncou. Tak som sa rozhodol, že ja trošku pochválim moju talianku! Mám ARPILIU ATLANTIC 250 kúpenú 5/2005. teraz mám najazdené niečo cez 12000Km ( 80% vo dvojici, ja80kg priatelka60kg) a ešte som nemenil ani žiarovku! Spotreba okolo 3.5 litra. Olej 2krát po 500sk a 2krát olejový filter po 250 sk.V servise si vypýtali raz 900 a raz 1200sk. Zaviezla ma do chorvátska aj talianska (naložená nahovado) uplne bez problémou! PS poznám ludí ktorí majú týchto čínanou a viem aké nervy s nimi majú (i ked poznám aj takých, ktorým šlapú jak hodinky). |
Chcel by som sa opýtať na Váš názor na Yuki Speedy 50, či to niekto má a ako je s tým spokojný. Uvažujem o nejakej 50-tke, skútri pre dvoch na výlety po okolí. |
Em Neregistrovaný |
Ja mám Adamsa 50-ku a som sňou spokojný.Po rovnej ceste 70 a do kopca okolo 40Km/hod. Keď som ho kúpil mal obmedzovač šiel horšie ako babeta ale po 300Km a prvej servisnej sa to vyriešilo. V sedle som zatiaľ vydržal max 120km na jeden záťah no v lete plánujem cestu okolo SR. Servisná ma stála zatiaľ 2x 300Sk a tretia bude zadarmo lebo z tých dvoch mám dosť oleja na tretiu(0,6dl). |
www.keewaymotor.sk |
Ale veď to tblokovanie motora pri vyklopenom stojane tam máš namotnované nachvál. |
Ja mam toho \"TAJFUNA\" a za tie peniaze som zatial spokojny. Mam ho len na prepravu do prace. Trocha my leze na nervy , ze po zaparkovany na bocak skape. Inak v pohode. |
Ja si idem kupit Peugeot Jetforce 125 ABS |
Alebo urob kuk na |
DVL Neregistrovaný |
PS www.KTM.sk nieje importer Keeway |
DVL Neregistrovaný |
preco podla skusenosti najvecsej sracky na trhu odcuzujes vsetky masiny s tej krajny kebyze si kupis Keewa? Focus tak mas motor minareli podvozkove casti vymenitelne za zacingove diely, dokonca sa da dat kotuc dozadu a motor tuning na 70 a pripadne 100ccm a stale dvojtakt. |
a co poradite moj priatel chce KIMI 50 skutrika pre svojho otca,je to jeho sen ale po precitani tychto riadkov neviem neviem ci mu to nemam vhovorit .Moc casu nema na rozmyslanie ponevac ma to but darcek dvojtakt alebo stvortakt.. |
www.spotrebitel.cz/forum/message/1953 |
PipkE o_O Neregistrovaný |
Na, presne mal som skuter KIMI! Bolo to presne 6x v servise, presne tieto vady, tachometer, nakopavacka a samozrejme mi 4x udajne menili starter, nekupujte to! Totalka smejd, hruuuuza. Som potom presedlal na Runner-a, to sa neda porovnat :p |
Všimol som si príspevok o usadeninách, treba si kúpiť od STP prípravok Complete fuel system cleaner 500ml, používam, je to drahšie ale tutovka, či do moto alebo auta. Kontakt: top@topspol.sk, |
No ja mám hondu skúter, pekný 4-takt, prečipovaný, radím naozaj pošetriť alebo spotrebný úver od VÚB a kúpiť niečo poriadnejšie. Mal som predtím SIM - 50cm3, išlo to taky 60km/h, brzdy menej účinné, na mokrej ceste do šmyku, riaditka vytrasené. V Chorvátsku som si požičal Gilleru 50, riadenie vytrasené, brzdy poslabšie... |
cyberslave Neregistrovaný |
Chlapi kua! Tej motorke nič nechýba!!!! |
Precitaj si tento prispevok: |
cyberslave Neregistrovaný |
Včera som kúpil KEEWAY EXCEED 200 a po prečítaní tejto diskusie mám úplne pokazený deň normálne mám strach sa na tom voziť, aj keď to nie je skúter samozrejme. Je tu niekto kto vlastní túto motorku dlhšie? |
MOKUSH Neregistrovaný |
Hhe ale uver treba aj splacat |
campa: |
Len BA! starec. A ja to robím ako osvetu, lebo nemá každej na 200litrovu masinu, vies bratu. |
MOKUSH Neregistrovaný |
CAMPA to vyrabas ty ze si to beres tak k srdcu? Ja som iba skrtol o to ze je tu nejako vela neznamych firiem ci co to je YUKI. Nenasiel som na stranke vyrobcu... Ale na jazdu pojdem |
No MOKUSHU. Osobne ti teraz zariadujem skusobnu jazdu na kompletnej palete yuki nech ti zmením názor. A endurko ide pekne na zadne. Haníš ,a nevieš o tom ani hovno. Honda to neni. Ale prd to nie je. |
MOKUSH Neregistrovaný |
Tak aby ti to tak drzalo aj dalej |
No ja si zatiaľ na jedno-mesiačného Sokolíka od YUKI nesťažujem. Po1500km zatiaľvôbec nie na čo. |
MOKUSH Neregistrovaný |
YUKI hahaha dalsie JBWcko. Ten dizajn 125 endura sa velmi napadne podoba na HONDU... ci je aj motor taky silne pochybujem |
Links Update: |
- len tak mimochodom, pre posúdenie kvality materiálu motora skútra |
Ďakujem moto bratia že ma nik nespomenul. |
Tu sú dáke linky na importérov čínskych skútrov: |
tommas Neregistrovaný |
Tak čo páni? Rozmýšlal som o kúpe skútru keeway huricane 50, lebo mám obmedzené finančné možnosti, a chcem na leto niečo na vozenie, ale po prečítani týchto príspevkov fakt neviem mám sa radšej obzerať po ojazdených, ale značkových skútroch??? |
MOKUSH Neregistrovaný |
dajte mi link na toho TAJFUNA nech viem jak vyzera |
Tak tie Tajfuny vyraba: Jiangsu Xinling Motorcycle Manufacturing Co.,Ltd. Viac na www. google.com/ |
Ja mam cinsky skuda, stvortakt a predstavte si funguje uz dva mesiace, asi preto ze je zima... |
trošku tu uvediem niečo na pravú mieru. Mám sice hondu ale napr. Yuki má záruku 2r. bez obmedzenie km. Sklad má asi na 8.000.000.kč a kráčal som po nom. Sú tu 2r. a fungujú. Ja neobhajujem že je to super, napr. honda je honda ale páni, za tie peniaze čo chceme viac? Treba vedieť u koho kupovať. Pričítaj si tu článok na Gold Wing. A po druhé, daj dole šactvo, kukni okolo seba, choď do siete ikea a ja neviem kde, otoč paplón a utrhaj to čo je tam a všade bude made in china. Aspon viac ako polovica. Prečo to obhajujem takto? Lebo ma sere že niekto na zraze sa hrdí já mám kawu a podobne a henten chudák na hyosungu alebo na číne je sráč. Ne ne. Všetci sme na tom rovnako. Ten má na to a ten nie. Snívejme o HD ale pochopme toho čo má na "čínu". PS: PF 2005, na krásu našich koni a rýchlosť našich žien! |
wochomurka Neregistrovaný |
Pánové tak si to tady čtu a musím říct, že v čechách je to to samý. Je tu záplava skurv....ch skůtrů z číny a je to hrůza. Sám sem si jednoho kdysi koupil(prozože nebyly chechtáky) a po 1300 najetejch kilometrech 3 reklamacích a 2 měsícu neježdění protože sem čekal na díly sem jí prodal a koupil sem Gileru Runnera kterýho teďka budu kitovat. U tý čínský sr..ky na to zapomeňte. Kvalita hrozná a pokud to jednou rozeberete tak už to nedáte dohromady. Jinak nedejte na importéra když vám řekne, že s dílama nebude problém. Kécá. Bude a velkej. Zdravim a řiť ať jedeš líp.ů |
Táto 50ka je asi v 60 verziách. V Čr to rieša tak že kupujú ND v Yuki ČR lebo tá ich zatiaľ jazdí. ND sú rovnaké u každého tohoto modelu. Cena u importéra Yuki Čr/Sr je dobrá. |
Lubo, napis o tom clanok na motoride a pridaj fotky. |
Lubo, mal by si pisat recenzie do casakov. :o) |
Čaute, prave včera som si kúpil skúter Kimi 50 a poviem Vám, že to je super vec. Max rýchlosť som dosiahol 213 Km/hod a poviem Vám, že vlasy mi skoro vytrhalo. Skúter je fakt dravý, na semafore mi naskočila zelená ja som pridal a poviem Vám, že asfalt lietal, autá čo boli za mnou môžu meniť okná. Môj osobný rekord je: na zadnom som išiel od tržnice do petržalky a poviem Vám baby kukali!!!! Tak čo mi na to poviete? |
ferdomravec Neregistrovaný |
Ak chces zlepsit parametre vykonu pri tak malom motore musis nieco obetovat, inac zistovanie nastavenia nie je az take zlozite. Ale mas pravdu ty sa nechces hrat, ale vozit. Lenze 2 KW sa nedaju ocakavat ziadne zazraky, a preto kazde kilo navyse a defenzivne nastavenie variatora sposobuju nedostatok vykonu, a este k tomu vyfuku...V Europe, najma v Taliansku je bezne ze si mladi, neviem kolko mas rokov, tunuju svoje miniskutriky aby tahali co najlepsie, je k tomu dostat specialne kity a mozem Ti povedat ze za par litrov dokazu divy.....po takychto upravach sa vsak odporuca pouzivat iba 100 oktanovy benzin a to podciarkujem, ktory SVOJIMI VLASTNOSTAMI CHRANI MOTOR PRED PRETAZENIM, POPRIPADE PREHRIATIM................ Je to moja vlastna skusenost z viacerymi skutrami a nedam na ne dopustit. Mne osobne staci moto ktore netreba nikde prihlasit a takmer zadarmo ma dovezie od bodu a do bodu B samo ze iba v meste......Tury na motorsajkli to nie je nic pre mna, mal som asi pol roka nejaku hondu sestovku, super pocit jazda perfektne, ale za 5 litrov na stovku to uz moja fabia combi 1,4tdi zerie menej, preto nie dakujem....najma ak jazdim do vzdialenosti max. 40km od domu.......O.K. a teraz ma vsetci co mate big motorsajkle zruste............. |
V-Max Neregistrovaný |
Chalani neviem co na to pixujete, mozno ste si len zle precitali navod a je tam "NA JEDNO POUZITIE" proste sa odvezies a zahodis do kosa. Mohli by to predavat na vlakovyx staniciach namiesto taxikov za sto korun. Odvezies a hodis do jarku hehehe. |
Slave, pekne pises o tom skutri, ale v tom benzine sa mylis, 100 oktanovy nema vacsiu vybusnost. |
fero: |
ferdomravec Neregistrovaný |
Podla internetu vsetky tieto skutre vyrabaju cinania. A teraz si polozme otazku, ak chcem na domov kopirku, kupim si malu za devat litrov a budem na nej fotit 10 000 kopii mesacne co sa snou stane?< Pokazi sa......Ak si kupim taku co stoji dvesto litrov tak ta vydrzi... Tieto cinske motorky sa neodlisuju ani tak kvalitou, ako starostlivostou majitelov. Ja si myslim ze ak sa pozrieme na takuto motorku kritickymi ocami, tak nam je hned vela veci jasnejsich... Maly motorcek ale drzi, vela plastov, nedrzia. Vysoky kilometricky vzkon nemozu mat, pretoze su myslene na prevazanie sa po meste. A ak chceme "tazku svinu" ako autor v clanku spomina odmontujeme co sa da. Pocul som ze tento stroj ma aj centralny stojan, hned mame minus 8 kil. A najdu sa aj ine veci...alebo staci trosku zostrit nastavenie variatora....plus novy vyfuk a hned mame ostrejsiu motorku...Ak sa to tak da povedat..... |
TURANY Neregistrovaný |
Páni, každý z Vás má svoju pravdu. Ľutujem autora článku, ktorý si kúpil skúter popisovanej kvality. Ale nemôžme túto skúsenosť zovšeobecňovať. Pri skútri testovanom pánom Lackom sa počas testu tieto nedostatky neprejavili, možno aj preto že ide o iný skúter. Bol testovaný celý mesiac a výsledok bol po pravde zverejnený na stránkach SVETA MOTOCYKLOV. Pán Lacko je teraz v Austrálii, ale verím, že sa k uvedámu článku tiež vyjadrí od protinožcov. Pozdravujem Vás. P.S. Vašawww. je veľmi dobrá. |
Precitajte si Svet Motocyklov - aktualne novembrove cislo. Najdete tam skuter Kimi FD 50 QT, identicky s pretriasanym tajfunom. Redaktor Miro Lacko ho vychvalil do neba. Mimochodom, clanok sa zacina "Sila Kimimu v ziadnom pripade nechyba. Krizovatku opustate vzdy na prvom mieste,...". ...nemam slov. :o)= ) |
Opytam sa Ta naspat, Slave. Ako moze uskodit motoru kvalitnejsi benzin. Jedine comu to moze uskodit je moja penazenka. Ak tankujes kvalitnejsi viacoktanovy benzin, v ziadnom pripade nemozes uskodit motoru. Tento benzin ma rovnaku teplotu horenia, akurat je cistejsi a odolnejsi voci nechcenym detonaciam, tym chranis vyfukove potrubie od usadenin. Je pravda ze takyto motor nevyuzije vsetky dobre vlastnosti takehoto benzinu, ale v ZIADNOM PRIPADE NEUSKODI MOTORU A TOBOZ MU NESKRATI ZIVOTNOST. A ten servis_? Az budes mat rozobratych tolko skutrovych motorov ako ja tak TA neprekvapi ani nastavenie ventilov, ved ten motor to je stvortaktna babeta. Na jeho servis a udrzbu netreba ziadne specialne naradie, akurat skusenosti. Inak davam Ti za pravdu, ze Honda alebo iny znackovy skuter je lepsi, ale za tuto cenu ako Taifun dnes fakt zozenies iba Babetu a povedz co by si si vybral_?Babetu alebo skuter?_Ja som s nim celkom spokojny, uz ma skoro 8 tisic km. Ozaj a este k tomu srandistovi co si na KEEWAY skutri prederavil chladic....ty kokos ved si kup enduro, ked chces jazdit po strkovisku...... |
Pýtal sa to Gaizka. Ja som len urobil výber toho, čo malo na Motoride najväčšiu sledovanosť. Ja som taký píplmeter :o) |
Frodo Neregistrovaný |
Vadim ty si sa pytal kam smeruje motoride ??? |
Slave, a ako moze 100-vka uskodit motoru??? |
co sa tyka toho benzinu tak tym ze tam davas 100-ku tak znizujes jeho zivotnost, a co sa tyka toho tvojho servisovania tak by som ta chcel vidiet ako si nastavujes ventilceky |
Ferdomravec Neregistrovaný |
Tak som tu zas. Ale vidim ze sa nikto nic nepyta ani nechce nic vediet tak zasa odchadzam......... |
Ferdomravec Neregistrovaný |
Ved hej, ale pri tej stovke ostanem aj ked sa to niekomu bude zdat zbytocne, z dlhodobeho pohladu ide aj o usadeniny vo vyfuku, tento benzin ich ma fakt extremne male a vsetci dobre viete co to robi s vykonom takeho maleho motorceka ak je zasraty vyfuk......... |
1) netankuj na Jurki, ma najhorsie preferencie, lacna a dobra je Jet |
Ferdomravec Neregistrovaný |
Nemusim ale ak chcem zatazit taky maly motorcek tak je lepsie chraneny ako s tymi patokmi za 35 korun z pumpy Jurki, kde to nie je najcistejsie, uz som tak parkrat zdochol kvoli necistote v benzine. U tych najmensich motorov to vrele odporucam, nestoji to mnoho, jeho vlastnosti sice nevyuzijete, ale mozete sa spolahnut, ze 100 oktan je super cisty, a nezasere cely system.... |
preco musis pouzivat 100 oktanovy benzin??? |
Ferdomravec Neregistrovaný |
Ja sa Vam divim, ze sa rozculujete. Boli ste na stranke manetu PB, viete kolko stoji korado? A vy sa rozculujete ze take volaco, ved ono je to jasne je to system dorob si doma. Ja mam doma Taifun, v zivote som nebol v servise vsetko si robim sam a slape ako hodinky. Upravit variator,vyfuk ina sviecka to robi na takychto motorcekoch divy...u mna je to 2,2 l spotreba olej ako keby to ani nezralo, ale musite do toho davat 100 oktanovy benzin. Mal som babetu, vsetci susedia ju mali uz dvakrat zadretu a ja na najdrahsom benzine som si jachal dedinou...Inac u nas pri Bystrici stal Taifun v marci 2004 37 litrov... |
tak tak ... rozne velkosti kontisov ... |
Podla vyrobcu zalezi na tom aky velky kontis myslite existuju styri typy..................... |
Takze v kontisi je ic bud 15 alebo 20. Este upresnim v kazdom pripade uz potrebujeme len 19 kusov (mozno len 14) |
vCera vecer mi volal kamarat a povedal ze sa informoval co by ho to stalo, pri odbere jedneho kontajnera cena za jeden kus okolo 16000 takze uz sa musime len nazbierat, objedname jeden kontis a budeme jezdit po meste za par fufnakov ... |
demo: podla mna, clovek ktory chce krmit narod clankami a hlavne TESTAMI motocyklov, by mal motocykel (aj automobil) dostat do ruk v priebehu jedneho dna. Ked uz chcem testovat, tak by som mal mat qvasi uz nieco najazdene. To ze chalan vystuduje zurnalistiku z neho nerobi DOBREHO novinara. Nieto motoristickeho novinara. Napriklad, motoristicke casopisy, by mali vo svojom vlastnom zaujme spravit TEST 50-tok skutrov. Najlepsie by bol dlhodoby, ja neviem na 12-15 000 km. Ze Vam ho importer neda na taky dlhy test? Tak ho zakupte. Nie je to az taka velka investicia. A skutre do 50 ccm su asi najpredavanejsia kategoria na slovensku. |
Ako mi povedal jeden moj znamy - byvaly novinar ... na tyzden dostali auto na testovanie jeden ho mal dva dni aba sa povozil druhy tiez treti tiez a stvrty narychlo v jeden den vsetko otestovat a vratit. a samozrejme nacmarat z toho clanok ... |
TTom: Test ma prijemne prekvapil ... ; ) |
Musim sa pridat k tejto debate, pretoze patrím k novinárom (len externym). Testujem práve skútre. Pokiaľ si spomínam, tak posledna 50 bola u mna v teste niekedy pred 8 rokmi este od firmy SUN. Odvtedy nemal nikto odvahu dat tuto triedu do testu. Nedavno som mal cinana 125, a za tyzden som najazdil 450 km bez akychkolvek problemov. Aj tak ma sefredaktor "doj...bal" ze ten test nebol dobry. Importerovi stacil...Bola to vybehova Yamaha vyrabana v cine. Test bol uverejneny v SMN. Myslim si ze to bolo minimum, co sa da este ako motorka doporucit. Nejake 50 z Tesca nie su motocykle, ale len spuchnute imitácie. To uz radsej kupit elektro skutra za 4 litre. A rozhocene reakcie na novinarov?? Kritizuje sa dobre, ale ty si kupis masinku, zzijes sa s nou, a za pol roka si frajer. dokazes s nou neuveritelne veci. Ja dostanem vzdy inu, s inymi vlastnostami a predtym nez si na nu zvyknem ju musim vratit. Ak ju chcem naozaj odskusat, musim vzdy trochu riskovat. Predstav si test: " nevieme ako sa motocykel sprava v zakrutach, pretoze bol novy a bali sme sa s nim ist rychlejsie aby sa neposkodil...?!? V cechach bol jeden sukromny casopis plny invektiv a kvazi vtipnych poznamok na ucet importera a motorky, a velmi rychlo skrachovali lebo nemali o com pisat. A este tretia strana veci...hlavne mensi importeri na nas novinarov pozeraju ako na parazitov, ktori nechcu nic ine len sa povozit a vyblaznit sa na ich strojoch. Ak sa objavi co len slovo opravnenej kritiky, hned intervenuju a ziadaju text zmenit. Este nie sme v stave ako v Nemecku, kde sa dovozcovia predbiehaju komu a na kolko daju stroj na testovanie... |
dakujem vsetkym za Vase postrehy |
crmko Neregistrovaný |
CAT ja som v ZA v car care videl Cb 1300 po teste novinarov. Bola odvaha sa na to pozret, novinari dojebu co mozu, dokonca bola polozena a potom chcu nieco reprodukovat verejnosti. Ten prtedavac sa unadaval cosi na novinarov... Cinske motorky??? Ze motorky- ja by som to nazval komercny produkt. |
gaizka myslis stre tatrany (jazveciky)? |
Je mi smutno, keď vidím, čo nahrádza na našich cestách niekdajšie skútre Tatran z PB. Neboli to bezchybné stroje ako japonci, ale naše je naše. Som lokálpatriot. Aj keď výroba motoriek v PB je už len súčasťou histórie. Starší pamätajú. Mladší neveria. |
TTom buahahahahahaha ty vole takto som sa dlho nerehotal. Mas u mna nejaku kofolu, pripadne aj pivo heheheheheh |
Fero Krokodyl Neregistrovaný |
to viete, skusenosti z baziny |
... Upravené 1 krát. Naposledy upravil TTom (25.01.2007 13:01) |
Fero, pekne si to vystihol ten kapitalizmus ani Marx by sa za teba nemusel hanbit . Ale podla postrehov "stastnych" majitelov tu ide skor o zivot ako o kratku zivotnost. |
CAT Neregistrovaný |
Testy a články v motočasopisoch vyzerajú ako keby ich písali pre výrobcov (za prachy) a nie pravdivo pre motoristov. Dúfam, že motoride čítajú aj redaktori z časopisov. Týmto Vás pozdravujem a polepšite sa!!! Možno sú radi ak im niekto vôbec požičia moto, lebo videl som v Blave v Suzuki SV 1000 S po teste novinárov , bola vyslovene do..baná viac ako v autoškole. Keď nevedia jazdiť ako môžu testovať ? Potom takíto kŕmia verejnosť informáciami. Vydavateľ by sa tiež mohol pozrieť akú kvalitu vlastne produkuje. Asi je malá konkurencia alebo žiadna. |
... Upravené 1 krát. Naposledy upravil TTom (25.01.2007 13:01) |
Fero Krokodyl Neregistrovaný |
Uz aj v komunistickej cine pochopili, to co slovaci este stale nemozu pochopit. Hlavnym cielom kapitalizmu je SPOTREBA. Vyrobit motorku, ktora by vydrzala veky by dokazal kazdy. Ale o to sa tu nehra. Hra sa predsa o to ako ZAROBIT a zbohatnut. Tak si z tych mototriek nerobte srandu, ved oni len na 100% plnia ucel, na ktory boli vyrobene. A slovenske motocasopisy si tiez len na 100% plnia svoj ucel, na co boli zalozene. |
TTom - prijemne prekvapil ten tvoj super test Taifuna. Davam 1* |
....Kedy sa to konecne v tej tovarni tie 8-rocne deti naucia poriadne robit.... |
Anonym: veď si to lepšie prečítaj a pochopíš, že píšem to isté čo ty. |
motorhead - necuduj sa, ked to skladali cigani. :o) |
xy Neregistrovaný |
2 roky sa budeš na tom voziť(pokiaľ trvá záruka),zatiaľ to čína prstane robiť,slovenský dovozca zanikne,nebudú náhr.diely,skútra môžeš zahodiť a kúpiť si druhého,najlepšie znova čínskeho.A takto sa to bude stále opakovať .Všetci budú spokojní.Číňan,novovzniknutý predajca a samozrejme ty,čo budeš mať každé 2 roky nového skútra.Ktovie aké krásavice nám Tesco ponúkne za 2 roky... |
mm Neregistrovaný |
Bol som na Intermote v Mnichove.Tohto skútra tam ponúkalo minimálne 10 čínskych výrobcov,samozrejme každý mal iné meno a sfarbenie,aby sa odlišoval od iných.Keď som sa pýtal číňana na parametre,tak mykol plecom.Vedel mi iba povedať cenu v EURO a koľko kusov sa zmestí do kontajnera(minimálny odber 1 kontajner). |
Ešte že mám japonca vyrobeného vo Francúczku. Len neviem prečo mi to nechce štartovať ato už bol v štyroch servisoch v dvoch mestách,a žiadni mechanik to nevie spraviť. Načo tam dali elektrický štarér, ked to má dynamo a to mi baterku nedobie, takže ju musím dobíjať každý týžden. Isť v noci- hotová sebevražda. Svieti to na vrcholce značiek a nik to nižšie nenastaví. Zadná bubnová brzda- s nohami na zemi to ubrzdím aj ja. Otačkomer po 5 000 Km nefunkčný- neviem načo tam je. Sedadlo doska drevená obtiahnutá kožou. A že YAMAHA-ha ha ha za 100 000 Sk. Ked chytim prvého japonca tak mu ju nasrkám do kufra a kopnem do riti. tot vse. svine šikmookéééé. |
duggoxt Neregistrovaný |
ttom som prekvapkany |
Je to výfuk od tradičného a renomovaného výrobcu Tesco. |
Prepáčte, že sa pýtam, ale dobre som nepochopil. Značka Tajfun, to je stolový ventilátor, vysoko rýchlostný internet alebo kvalitná miešačka? |
TTom: Klobúk dolu, príjemné a prekvapujúce čítanie |
inac pre zmenu mne tu v diskusii chyba prispevok o vlneni ramu pri prejazde pozdlznych nerovnosti pri porovnani s varaderom. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 119374 | Včera: 215773