Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Ochutnali sme dva dezerty z kuchyne Yamaha: Tracer 900 GT 2018 a MT-10 SP 2018
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Hodne ľutujem že som tú MT-10 neskúsil... Čo som počul je to pecka... Tracera 900 si viem ako tak predstaviť z toho čo som jazdil... |
Hodnotenie: mohol som vam doniest pozicat povodneho tracera |
Hodnotenie: Takže nie sú ideálne? |
Na novom Tracerovi 900 som sa vozil a vobec mi nepripadal maly. Necitil som sa na nom nejak obmedzovany, jedine co by som mu vytkol, su tie nestastne stupacky. Mam 46 boty, spicku na prednej a patu na zadnej stupacke. WTF? Ale inak fajn zvezenie, trochu citit vibracie v riaditkach, ale inak ma uz nic nenapada co by mi vadilo. A pre ten motor by som mu vedel vela odpustit. |
Hodnotenie: Toho Tracera 900GT som chcel buduci rok brat. Zial ked som zistil ze max. dodatocne zatazenie je len 176kg , tak teraz neviem. Rozhodujem sa znova medzi hondou vfr800x a tracerom 900gt. |
Dlho som mal v merku tracera ale celkove spracovanie mi pride akesi odflaknute , nedomyslene a take akesi poskladane na poslednu chvilu. Jedine pozitivum je cena a relativne nizka hmotnost. Poloha stupaciek mi tiez nevyhovuje a jazdit len cesty ... |
Re: mendo: ked mne sa ten dizajn triumphov strasne nepaci. Neviem skusim este raz pozriet co sa da zadovazit do 12tis. |
Ak Triumph, tak 100% konkurencia je Tiger Sport 1050. No nemá takú výbavu, len tempomat. Ceny sa hýba tak za 11000 eur. |
Re: nevo: gt uz je v predaji. Teda aspon v de. A moto chcem brat buduci rok. |
motorku treba vidiet na zivo a hlavne si skusit posed . v tej cenovke este multistrada 950 |
Tak medzi Tracerom GT a Triumphom Tiger 800 je mega priepastný rozdiel... |
Re: Herghott: môžeš prosím ten rozdiel popísať,kým si toho Tigra poziciam na otestovanie?Vzhladom na moje ambície mi je bližšia verzia XR-X,čo by mohol byt ekvivalent Tracera GT.Ten Tracer ako vieš ma moc neohuril..Dik Upravené 1 krát. Naposledy upravil bodusTE410 (28.08.2018 1:38) |
Mam par otazok, neskor chcem zalozit aj nove vlakno na fore. Skoncil som zatial vyberom medzi: Tracer 900GT, Tiger 800 XRt, Multistrada950 a honda crossrunner. Snazim sa laicky pozbierat pre a proti... zial viezol som.sa len na tom tracerovi. |
Re: adams1983: pripájam sa aj k tomu novo založenému vláknu,keďže ma zaujíma prakticky to iste |
O 3 tyzdne ma caka velky servis po 24K (vratane ventilov) v Honde, tak potom ti poviem co to stalo, ale nerob si ziadne iluzie o nizkej cene Navyse mi bolo povedane, ze na ventily maju len jedneho mechanika! A to prosim pekne nemam VTEC motor ako ma Crossrunner, na VTEC ventily neviem ci vobec na SK mechanik existuje. Idem tam, lebo moto je este 8 mesiacov v zaruke, inak by som si to robil sam. Triumph ma na SK len jeden jediny autorizovany servis v BA. Ak chces mat bezproblemovu zaruku tak sa mu nevyhnes (ak nechces chodit este dalej, napr. do Ciech, na Triumph v Olomouci pocuvam same chvaly) a kolkokrat tam pojdes zavisi od toho kolko najazdis. Podla info od majitelov je servis na Tigra riesitelny aj doma v garazi, vratane diagnostiky, soft sa da kupit za cca 100€ (nie origo od Triumphu samozrejme, ale legalne) a funguje aj na Androide. Vies s tym vyriesit kopec veci, ale aj napr. robit synchro podtlakov. Cize po zaruke sa Tiger servisuje relativne easy, na webe je kopec how-to videi, len ceny origo nahradnych dielov budu trochu vyssie ako u japoncov, ale k tomu nech sa vyjadria majitelia. Inak, posledne rocniky od 2015 boli aj celkom spolahlive, predtym boli nejake drobne problemy s elektronikou (obcas nechceli startovat) a so servom pre volnobezne otacky, ktore sa po case zasekavalo, kvoli nanosom spiny, po vycisteni OK. O inych vaznejsich problemoch som nepocul. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (29.08.2018 19:57) |
dnes v autosalone na Prime Srsen osedlal osu XRx |
Hodnotenie: dreamer, jedna vec je servisovat doma, druha vec ak sa nieco poserie napriklad v Albansku. Preto som nechcel triumph a bola to jedna z moznosti na mojich 196cm |
Re: hipi: jfyi kamos streho siel na tigrovi 800 XC do mongolska este tam je zatial sa mu nic nepokazilo, ja mam tigra 1050 '14 blizim sa k 40 000 a okrem oleja, pneu, platniciek som nic neservisoval, momentalne sa chystam ci vola ventilov je v norme... dalsi kamos ma tiez okolo 190cm tigra 1050 '08 nestazuje si co presiel z rsv1000 ... |
@hipi: A co myslis, ze ked sa ti dojekazi BMW, tak ti Merkelova posle vladny special? Ked budes niekde v prdeli panubohu za chrbtom, tak je uplne jedno aka moto sa posere. |
Tu je test Tiger XRT, chalanisko bude testovať aj Tracer GT v polke mesiaca. |
Bol som sa previezť v Styxe na klasike Tracer, v kľude sám. Postrehy: Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (19.10.2018 18:04) |
Dreamer, písal si:".... Idem tam, lebo moto je este 8 mesiacov v zaruke..." |
A!e ano, Apriliu si od zaciatku servisujem sam, bol som len na prvej po 1000 km. Uz je davno po zaruke a 25000 km slape ako hodinky. Hondu si planujem servisovat tiez sam, ale az po skonceni zaruky, rozhodol som sa nekomplikovat si situaciu, keby sa predsa len nieco ukazalo. Ale musim povedat, ze som bol so servisom velmi spokojny, cize ktovie, ak u mna zvitazi lenivost, mozno tam budem chodit aj po zaruke. |
Tak už vyšiel aj test GT vo videu: |
Dnes som skúsil MT10SP 2023, tak prikladám postrehy: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 114135 | Včera: 186963