Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Prvé kusy na Slovensku - BMW G 310 GS a R 1200 GS s novou farebnou prístrojovkou
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: mne sa to paci... i ked stale neviem, ci je lepsie klasicke tacho + nav VI alebo toto nove TFT + telefon... lebo cenovo to vyjde na rovnako. |
Hodnotenie: tak mobil nema sancu vydrzat to co by mala vydrzat ta pristrojovka - tam bude uplne ina odolnost voci otrasom a aj napr co sa tyka fungovania v extremnom teple ci zime. |
Hlavne aby sa s tym dalo pracovat intuitivne a bez toho aby clovek musel zastavovat. Bo zas vela info, ktore ma budu nutit ich na TFT hladat a tym padom nesledovat cestu?! |
Re: matus: good point s tou hodnotou pri predaji motorky. Mas pravdu, neni o com. Maju tieto masiny nejaky priestor na odkladanie/nabijanie telefonu (mam na mysli cosi podobne ako ma KTM na svojich 1290 adv, ten suflik v predu) ? |
Re: passiv: tomuto sa povenujeme v teste. GS odkladaci priestor sice ma, ale nevojde sa don telefon. A okolo je pritom tak vela miesta a moznosti... |
To mi as bude "kuríť" mobil vo vačku, počas tej navigácie, či ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (23.10.2017 13:33) |
Re: Herghott: Adventure viem ze ma taky kaslik hore na nadrzi, ale je tam aj moznost nabijania? |
Re: passiv: nabijanie by bol ten najmensi problem, keby sa do toho priestoru ten mobil zmestil... Ale nezmesti, to je priekak. |
Bude možné isť s týmito novodobými motorkami na veteránsky zraz v roku 2050? |
vyrobit o 30 rokov repliku displeja bude omnoho jednoduchsie ako najst dnes klampiara, ktory vie vyrobit hentaky blatnik a lakyrnika, ktory to nalakuje a rukou tam nakresli linku. |
Pokial ten veteransky zraz bude v meste tak smola, ani s teraz novodobou, ani s tymi na obrazku |
Re: passiv: "Maju tieto masiny nejaky priestor na odkladanie/nabijanie telefonu (mam na mysli cosi podobne ako ma KTM na svojich 1290 adv, ten suflik v predu) ?" |
Hodnotenie: aftor: "Dlhoočakávané G 310 GS" |
ak si niekto mysli, ze dnesne motorky, alebo auta budu za 20 - 30 rokov zaujimave, tak je podla mna na velkom omyle Upravené 2 krát. Naposledy upravil duggo (23.10.2017 21:38) |
Re: duggo: neviem ci si cital aj clanok, lebo v nom pisem: |
Jo az po prispevku mojom, najprv iba video. Ale zmazal som otazku po naplneni podstaty vedomia svojho |
Duggo> co bude o 20-30 rokov som sam zvedavy, ale skor si myslim, ze na omyle si ty. Resp. - ono sa to neda pausalizovat. |
Niektore rarity mozu byt zberatelske to ano, ako napr spominana panigale, ale som to podotkol pri tejto gs, ktorej sa preda 500 000 ks a aj ked je to mozno Top v endure, z inej strany nieje nicim zberatelsky odlisna, zaujimava. Uz len z toho, ze budu ako je zvykom, vsade. Podla mna. Neberiem nazor nikomu. |
mozno o XY rokov bude zberatelsky kus hocico so spalovacim motorom, a boxer mozno duplom |
Hodnotenie: Obavam sa, ze 200.000km je riadena zivotnost. |
Hodnotenie: Super je , že si budúci majtel môže vybrat medz klasikou a displayom. |
Ukazuje to aj nejaku diagnostiku ? Alebo nadalej sa ku GS da prikupit ta krabička na káblik? |
Re: alexa7: myslis servisnu diagnostiku? Mozno v nejakom specialnom servisnom mode, ale pre bezneho uzivatela nie. |
Re: Herghott: Ano , napr. do mojho byvaleho Stelvia ked si natukal servisný kod tak to vyhodilo |
Re: alexa7: tak to neviem, ale pocas testu mrknem |
Re: Herghott: Inak neviem ci to niektora moto okrem MG zobrazuje. |
Samozrejme, Ducati uz XX rokov |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54693 | Včera: 249434