Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
22.09.2017 8:07

Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

OravaTeam
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Prosim skús to porovnať s kawasaki 300x, nakoľko to je jedna z mala podobných moto a potencionálny záujemca sa bude rozhodovať medzi týmito dvoma.


22.09.2017 8:24

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

robart
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Už treba len malého DUKA Adventure... Myslím, že motory - všetky jednovalce - BMW robilo v továrňach v ázii. A nejaké modely aj v Brazílii pre juhoameričanov. Nevie niekto, či to ešte platí ?


22.09.2017 8:48

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kolko stoji taka sranda? Dal by som za to tak 4500E, viac nie. Aj to len preto, ze je to BeMeWe. Ale aj ta Kawa stoji o dobry liter viac. Za 25kw, resp 29 je to celkom dost.

Re: robart: KTM masti malorazky v Indii. V Indii som nejaky cas pobudol, tak viem, ze oni vedia robit spolahlive a usporne motorecky. Vobec by som sa nedivil, keby tie indicke prskolety boli spolahlivejsie ako Rakuske rakety :-D Len ta uroven spracovania asi bude zodpovedat cene. Cene tej v Rupiach, nie tej v Eurach :-D

Pre BMW kedysi robilo nejake motory Kymco na Taiwane, ci to este plati, neviem. Jeden taky mam vo svojej huske, slape viac-menej bez problemov. Tiez by som sa toho nebal.


22.09.2017 15:38

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

SimsonRiderS51
 Turista 

Ikona

Bude aj nejaká Adventure verzia? Aspoň s väčšou nádržou, padákmi a prídavnými svetlometmi by mohli spraviť, myslím, že by to bolo zaujímavé celkom, aj odlišné od konkurencie


22.09.2017 16:23

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mňa by zaujímalo či si myslia že výkon bude stačiť, mám na mysli hlavne v porovnaní s KTM

Awia


22.09.2017 20:05

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

datadive
 Kávičkár 

Re: Awia: co KTM ... cina utoci ... www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes...


22.09.2017 23:32

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

SimsonRiderS51
 Turista 

Ikona

Noo tak čína teda dizajnovo [dobre] [dobre] [dobre] len áno, je to stále čína. Ale podľa mňa by dizajnom zotrela všetky vo svojej kateórii menších jednovalcov


22.09.2017 23:47

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Tak keď si pán redaktor pýta otázku, jedna pádna vo vedľajšej téme zaznela, hoc i nie moja, tak hostiteľov z Berlína by sa mohol za nás opýtať: "skuste prosim najst odpoved na otazku, na kieho otca takato motorka vôbec vznikla, resp. preco sa ma predavat aj v Europe???" :D Isto príde nejaká úprimná odpoveď...


23.09.2017 1:52

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: panbosko: tu vedla temu docitaj do konca, su tam hned aj odpovede.


23.09.2017 8:05

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

No to sotva. Snáď teda myslíš tú istú vedľajšiu tému čo ja, a tam sú len domnienky, a rozdodne nie tvorcov stroja. Bude fér, ak sa môžu vyjadriť priamo.


23.09.2017 11:30

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Hodnotenie: Dobré

panbosko,
môžu ju použiť napr. dievčatá, ktoré cestujú pár tisíc km
na 220 kg ťažkých endurách
a konečne by mali motorečku, ktorá by bola o 50 kg ľahšia.
Alebo chlapci, ktorí idú na výlet 10 - 20 000 km na 250-kách.
Lebo nechcú zápasiť s ťažkými obludami.
Aj tento rok bol Robo na 250-ke "na konci sveta".
Atď...


23.09.2017 17:04

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

zeze
 Turista 

Ikona

Re: quanto: vsetci ti si mozu kupit hocico lahsie a silnejsie, pocnuc tracerom 700. tebou menovana cielova skupina sice existuje, ale kolko sa takých masin preda v Europe? 200 alebo 400 rocne? tahat to do Europy bude pre BMW tazky minus.
Krok je to samozrejme spravny, chcu kopirovat uspech malého Duke od Indie po Nepal. A predat s trojcifernou marzou velke pocty. Ale v Europe nutit dilerov zababravat sa s tymto cudom je od BMW nefer


23.09.2017 17:57

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Ale niektorí si nechcú kupovať silnejšie. Chcú ľahšie.
Tracer 700 je "naháč" na 17 kolesách.
A má aj o pár desiatok kg viac.
Tento bmw trpaslík je endurko, na ktoré obuješ napr.TKC.


23.09.2017 20:24

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: zeze: borci z BMW nam to vysvetlili, opisem to v dalsom clanku. Tymi cislami 200 a 400 si hadam robis srandu... Len v Taliansku sa minuly rok predali z "beznych" tristoviek taketo pocty:

Benelli BN302 - 739 ks
KTM 390 Duke - 534 ks
Yamaha MT-03 - 434 ks
Kawasaki Z300 - 307 ks
Yamaha R3 - 201 ks

(mimochodom, Tracer 700 - 357 ks)

Pripocitaj si silne domace Nemecko, Spanielsko, Francuzsko... BMW s dovozom do Europy nema ziadne extra vysoke naklady, lebo ako nam vysvetlili vyvojari, VSETKY vyrobene kusy su uplne rovnake. Sam som sa tomu cudoval, lebo napriklad v Brazilii maju ine paliva, takisto v Azii, takze som sa spytal pre istotu dvakrat, ale vzdy mi bolo vysvetlene, ze vsetky 310 GS su rovnake. To znamena, ze aj nase europske GS zozerie brazilsky etanolovy benzin, pripadne vychodny nizkooktanovy. Cize z tohto pohladu bol dovoz do EU jednoduchy.

Dalsie dovody si vies domysliet, napriklad ze na akej znacke zacnes, pri takej vacsinou aj zostanes. Preto Harley a Ducati robia coraz dostupnejsie stroje.

Cely clanok by sme mali zverejnit v pondelok. Cakam uz len na fotky.

Herghott

Dôvod úpravy: doplnene Benelli

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Herghott (23.09.2017 20:29)


24.09.2017 10:21

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Ku spoľahlivosti dvojkoliek vyrobených v Indii:

Mám skútrik Honda Lead SCV 100 rok výroby 2005, najazdených mám niečo vyše 30000km. Vyskytla sa jediná závada - začal kvapkať olej lebo odišlo nejaké gufero. Je to spoľahlivý pracant na každý deň. [dobre]


24.09.2017 11:04

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

BTW Neviem ci som prehliadol, cena tohto premioveho (neznasam to slovo) vozidla azijskej produkcie ma byt aka?


25.09.2017 11:01

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

losminos
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

k odpovedi od KTM len tolkoto->
auto.ndtv.com/news/ktm-confirms-390-adventure-will-be-m...
www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views...
www.motorrad-magazin.at/modellnews/ktm-390-adventure

designova predloha
www.motorradonline.de/motorraeder/ktm-790-adventure-r-i...


25.09.2017 11:13

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ta 310GS vyzera oproti tej KTM (je pravda ze este finalnu podobu nepozname) pomerne srandovne

keby som si mal vybrat "cestovne" enduro v objeme 310-400ccm tak nevaham ani sekundu a idem do tej KTM


25.09.2017 15:29

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Sa mi paci jasne citatelny dizajnovy odkaz na plnotucne GS. Na prdkanie po okreskach s rozumnym objemom batoziny to ma vykonu dost, na caste jazdy vo dvojke, ci dialnicne presuny mu uz bude dochadzat para. Ale zakaznikov si najde urcite kopec, o to nemam strach 8-)


25.09.2017 17:47

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Nero1
 Turista 

Ikona

Otázka: působí motorka naživo dospělým dojmem nebo je to na první pohled stroj pro náctileté? Zvolil by jsi si ji na dojíždění do práce (cca 30km)?

Dôvod úpravy: omyl

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nero1 (25.09.2017 17:48)


25.09.2017 19:37

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Nero1: na dochadzanie do prace je skuter, nic lepsie nenajdes. Na cca 30km predpokladam aj slusnu cast mimomesto, takze objemova kategoria 250-400 je akurat...

K velkosti, ak mas dva metre, budes velky aj na velkom GS, ak mas vysku priemerneho europana, je to akurat. Viac zaujimavych info v pohyblivych obrazkoch napriklad tu:


Video: m.youtube.com/watch?v=F1ZRmOPNeiI

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (25.09.2017 19:43)


25.09.2017 19:57

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Re: Menton: "na dochadzanie do prace je skuter, nic lepsie nenajdes."

Toto by som tak jednoznacne netvrdil. Je to znacne individualne. Ak si na cokolvek vzrusujuce v buducom zivote rezignoval, ano, bude ti stacit skuter. Pre mna ako motocyklistu je riadenie skutra ponizujuce, pretoze podcenuje moj intelekt a okrem toho skuter je odpociatku chybna konstrukcia, z nudze cnost ktora mala mat len docasne trvanie, no vymkla sa z ruk :-)
Na dochadzanie do prace by som si kupil ojazdenu dvojvalcovu cca patstovku, nahac s polokapotazou, alebo cestne enduro v slusnom stave. Aby to malo slusnu kulturu chodu motora na jazdenie v pomalsej premavke a zaroven sa trochu dalo na prazdnej ceste rozbehnut, a moc nezralo a netrpelo opustene na parkovisku na slnku alebo v dazdi.

Hento nove "GS" (t.j. udajne motocykel na sport v terene - no pochybujem) na mna posobi komicky s tym neumerne velkym zobakom. Teda hovori sa tomu nespravne zobak, ale v skutocnosti je to nastavec na penis. Podobny ma ktorysi domorody kmen, asi aby chlap vyzeral ako alfasamec, tak tuto je to podobne. A terenne schopnosti asi spocivaju v tom, ze sa to da vytlacit na pekac s malymi bielymi kamienkami, a aby bolo jasne ze je to drsno terenny stroj, tak sa za to daju pre istotu polmetrove polystyrenove pismena G a S - vid foto z prezentacie. Ako Gelände Sport tusim, no to bolo davno :D


25.09.2017 20:01

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Gelände-Strase


25.09.2017 20:04

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Das Buchstabenkürzel GS stand zunächst für „Gelände/Sport“, später für „Gelände/Straße“.
de.wikipedia.org/wiki/BMW_GS

A fčil asi Gay Sign :-D (nic proti LGBTI komunite, bozechran.)
Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil panbosko (25.09.2017 20:08)


25.09.2017 21:33

Re: Prvé zoznámenie s BMW G 310 GS v Barcelone

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tak clanocek uz mame vonku:

Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

Herghott



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 250308 | Včera: 212062