Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
kvietok... pri citani tohoto clanku som aj ja prestal byt plnolety... predsa len kto vyrastal na dvojtaktoch musi mat totalny regres do detstva .... a to som zo serioznych dvojtaktov mal len 125 ku cestovnu, 250 MZ a 350 JAWA... |
Hodnotenie: "ze Herghott je uz plnolety.." |
pekne. ta motorka sa mi paci, mame nieco spolocne. aj ja mam pripraveny na jazdu 127kg |
na brzde ... |
|
boombastic - vzdavam sa, vyargumentoval si to na pana... moje pismena hrach na stenu, tvoje tesat do skaly |
Hodnotenie: Kto sa v tom vŕta nemusí diskutovať, iba sa mlčky prizerá, obdivuje a priblblo usmieva. (ja) Z Jawy 350 na štvortakt a potom na toto? Riadiť takéto niečo musí byť neuveriteľný - tažko zvládnuteľný zážitok. Už dlho mi vŕta v hlave "obyčajná" staručká dvojtaktná Yamaha 350 LC. Nedávno som videl v jednom časopise krásnu úpravu. Špičkové pruženie + ten motor a rám a ... |
Re: raptor: ty si 07 : 44 reagoval konkretne na mna, napisl si moj nick, takze tazko pisat o trafenej husi v mojom pripade, kedze si ma priamo oslovil a ja som ti len odpisal. ja som ale svoj prvy prispevok v tejto teme na rozdiel od teba neadresoval nikomu, ak dobre vidis, takze sa ozval len ten (ty), co sa v tom nasiel, cize ta trafena huska a ta je v tomto pripade na mieste. |
Hodnotenie: Paradna motorka vaha vykon |
boombastic - si vedla ale úúúplne |
poviem to takto - je to motorečka pre fajnšmekrov ale určite sa nejakí nájdu a ja im ju zo srdca doprajem pre ten pocit... |
Dizajnovo pekné, ale zvuk otrasný, to fakt. |
da sa aj chytat za slovicka a tvarit sa, ze som nechochopil...aj ked vieme, ze pochopil. |
No kto na tomto nevidí nič zaujímave musí mať doma asi iný stroj... Aby sme si povedali jasne toto je vlastne replika stroja z MotoGP z rokov cca 1996 -1999 +- (s modernou technológiou a komponentami) , ktorý si môže naozaj bežný človek kúpiť. Bežný ktorý na to má... Keď sa dnes preveziem Slovenskom stretnem za hodinu tucet áut v cene 116 000 EUR alebo viac... Netvrdím že to je lacné ale tie peniaze sú reálne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (18.07.2017 9:44) |
ddemo - co to pises (nechcem povedat taras lebo sa pozname a viem ze nie si popleteny) o 2T s 95konmi ) |
Hodnotenie: co sa mne osobne nepaci - je na hovno |
No soudruzi... nebudem zasahovať do debaty, dám len jednu opravu. |
Hodnotenie: no dojebavate sa tu ako za starych cias... |
Hodnotenie: je to mega, je to giga, keď dědeček babku dzigá ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (17.07.2017 15:14) |
ktorý šejk toto zoberie na okruh? ja by som sa cez to bál nohu prehodiť, aby som na tom lak nepoškriabal.. okruhovky sa neriešia ani veci typu panigale. kúpiš staršiu R1, dáš to dokopy a jazdíš. a čo, že nemá 185 koní, ale už len 160.. ked ideš na okruhu na limity (na čo aj okruh je) tak neplačú ešte aj tvoje vnúčence, čo zdedia po tebe exekúcie, lebo si rozsypal celoživotné úspory... |
Re: raptor: raptak skus toto www.nortonmotorcycles.com/bikes/new-v4.html |
Hodnotenie: nechcelo by sa mi na nej nastavovat ventily, preto si ju nekupim. |
Tak kazdy mame tu hranicu niekde inde, nastastie. |
mne skratka nepride logicke dat 120 litrov za hento 2T customretrosupersportbike |
Re: raptor: tak cim viac logiky, tym menej dovodov si vobec kupit motorku... |
herghy podla mna teraz rychlo citas ty... |
Raptak, asi rychlo citas, lebo ja som pisal, ze na okruhu by si bol s 5 Panigalkami a 7 GSX-R iba sivou myskou - ty aj ktokolvek iny. Nijako som nenarazal na to, ze nechodis na okruhy. |
Re: Herghott: mal by si vymenit citatelov ... ti to ta vôbec niesu hodny |
herghy - osobnym sa mi zdalo ze si zareagoval na 5 panigaliek a 7 geesixeriek sposobom ze som na okruhu bol akurat sivou myskou... ale ved tu predsa nejde o to ci som bol alebo nebol na okruhu, ja som len na tu cenu za tu motorku pustil obycajnu matematiku - nic viac |
Re: raptor: Raptak, bold vyuzivam v takmer vsetkych clankoch, na MR sme ho nezavideli specialne kvoli Suteru. Mozno som tam mal uviest aj tu resjovu vybavu, lebo kombinaciu dvojtaktu a takej vybavy uz inde nenajdes. Ale to sa mi zda, ze nechcete vidiet. |
brazel - myslel som to tak, ze na starodávnej 500 vke by sa bezny clovek NEVEDEL odviezt, jasne, ze ani nemohol. ale na tomto by to podla mna slo - pretoze je tam pouzity moderny motormanagement |
herghott asi vec pohladu |
Re: brazel: tak neviem co ine by s tym robil, ked to nedokaze dat na znacky. Do obyvacky su aj krajsie motorky, a s tou hmotnostou neist na okruh je, ehm, cudne... |
Herghott , s touto motorkou pôjde na okruh tiež asi málokto a v podstate ja len žasnem nad cenou . Ani na tomto sa bežný človek voziť nebude . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (17.07.2017 13:03) |
raptor - konkretne som myslel motor. cital som si clanok v motohouse, tam to chlapik vysvetloval, ze vstrekovanie z toho spravilo ovela prijemnejsie ovládanie motora. stare zavodne sa s tym nedaju porovnat - na tom sa podla mna bezny clovek ani nevedel povozit. na tomto by som sa sice bal ale skusil by som to |
Teda Brazel a Raptor, sorry, ale vase vyjadrenia sa mi zdaju dost suverenne a prvoplanove. |
pitaz , O.K. Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (17.07.2017 12:33) |
pitaz ak pises o lepsom ovladani tak to uz potom hovoris o podvozku alebo brzdach..... co je mozno pravda lebo cas nezastavis - ale co sa tyka koncepcie motora tak skratka uz to tu bolo .. a hoooodne davno - to je skratka fakt Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.07.2017 12:28) |
brazel, OK ale da sa RG500 porovnavat s tymto? podla mna nie |
pitaz . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (17.07.2017 12:08) |
Hodnotenie: cely bike je podla mna krasna praca a ukazka, ze co dokaze dvojtakt s modernou technikou. ja by som tych 99 kupcov nenazival idiotmi ani nahodou. |
tryskac , nemusíš striktne štyri 125-kové valce , môžeš aj 144 , lebo tento zázrak má 576 ccm , číslo 500 je len na zmätenie nepriateľa . |
podla mna seriova 600 je pre 90-95% beznej motopopulacie tazko vyuzitelna na 100% |
Hodnotenie: návod na výrobu : treba zobrať štyri valce zo 125 a namontovať ich na dve kľukovky vhodnej veľkosti. |
Emisie nemuseli riesit vobec, pretoze ten stroj je cisty racer, takze nemuseli nic homologovat. |
Hodnotenie: Re: brazel: |
Keby to niekoho naozaj silne zaujímali , tak tu chlap o tom píše trochu viac ultimatemotorcycling.com/2017/02/11/2017-suter-mmx500-l...
Len tak , dvojtaktná Suzuki RG 500 už pred štyridsiatimi rokmi vážila 135 kg a dosahovala rýchlosť cez 280 km/hod . A mala naozaj do 500 ccm (497) a neojebávala pri objeme 576ccm označením 500 , lebo pri dvojtakte je 497 a 576 ku.va rozdiel . |
Hodnotenie: Toto je mega. To by som si rád veru niekedy vyskúšal!!! Ten zvuk... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 48058 | Včera: 213066