Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (11 hodnotení)
Diskusia k článku: CCM GP 450 Adventure 2016 vlasnými očami
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Matůši,najel jsem v Mauretánském písku dost s vydechlým XL 600 LM.Tunis do Ksar Ghilane a dál na GS 1150,v Ománu na GS 650 nás sice zastavilo vedro takže klasické pouště jsem moc nepojel.Nicméně se v zimě chystám s CCM na Meoniho hrob,tam bych asi pochyby měl rozptýlit. |
Dakujem, ale to nedam. Tesim sa na report z Marockeho piesku, to bude naozaj prava skuska. V Mauretanii som nebol, ale Douz-Ksar Ghilane je uplna pohodicka v porovnani so zmienenymi miestami. |
Re: matus: Odkial vieš že motor je slabinou CCM ? |
Alexa> precitaj si zdovodnenie mojho nazoru komplexne, nie iba ciastkovo. |
alexa7 - pri adventure turistike na ktoru sa pri CCM 450 hra, nejde len o prejazdnost po hardcore terenoch ale aj o to sa niekam po dialnici presunut. Pre mna je jazda 110 fajn - uz v cielovej krajine. Ale kym sa tam dostanem tak by som si pri 110 km/h na madarskej dialnici vytrhal aj tie vlasy co nemam.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.08.2016 15:19) |
Raptor> ale ani na 690tke nedas dlhodobo na stuploch viac ako 120. A nie kvoli chybajucej kapotazi, ale proste zacne to tancovat, aj ked mas tlmic riadenia. |
matus suhlas, ja si ale myslim ze stuple nie su vhodny vzor na adventure turistiku, kde mas aj nutne asfaltove presuny |
No, a sme tu, kde som pisal: |
Raptor> tak keby som mal cestovat na hladkych, tak potom nepotrebujem ani ccm ani 690 ale kludne nieco vacsie. |
satos je to asi o preferenciach... kedze ja tereny typu horske zvaznice nejazdim tak uprednostnujem rychlejsi dialnicny presun (cim rychlejsie prec z toho asfaltoveho a nudneho pekla) |
Ja som minulu nedelu dosiel z 11 dnoveho tripu po Alpskych sotolinach, na 690tke, a vyssia maximalka by mi nic nepriniesla. |
matus ja jazdim na dual purpose gumach cize neprezuvam, tych 400 km za 10 dni je v pohode ušetritelných ak berieme rozdiel medzi 110 a 130km/h |
Už som to tu naznačil, ale teraz to aj napíšem, čo sa mnohým páčiť nebude. Koncept CCM450GP je nezmysel. CCM 450 je ľahké endurko na povozenie sa ako sa vraví za domom kolo komína, alebo dodávkou do cieľovej destinácie. Ale GP je nezmysel, lebo na ľahké takmer ostré enduro sú navešané kufre a kapotáž. A načo je kapotáž, keď cestovná rýchlosť na ten motor je ideálnych cca 110. To sa dá aj bez kapoty, stačí vpredu dajaké plexy. |
FOGY žijeme dobu kedy robiť adventure turistiku na motorke ktorá na to nie je určená sa stalo módnym trendom. Na R1 okolo sveta. Na pinčli do Kazachstanu. |
Tá moto sa javí ako perfektne urobená na to, na čo je určená. Strašne rád by som ju vyskúšal. Jediné čo mi vadí, je hovadská cena. Eta vsio. |
Re: FOGY: Si pamatam, jak si na novu Afriku povedal, ze je tazka a jak ju budes dvihat, ak by bolo treba. Inak si myslim, ze Afrika je dokonala motorka, len ta hmotnost. Mozno suhlasis, mozno nie. |
Re: satos: keby mala 45kw, motor by zaplakal po pár km. Veď aj v nezničiteľnej XT660 som vytlačil tesnenie spod hlavy. V žilách mám ešte stále okruhovú krv. |
Hodnotenie: Off: |
landák a teda my ostatní teda jazdíme neskutočnú adventure turistiku? Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (09.08.2016 12:22) |
Re: matus: Je ten report z tych alp volne pristupny? Pripadne SS, vdaka. |
Re: matus: myslel som si. Som rád že sa mi to potvrdilo aj od niekoho iného, kto jazdí "moje" terény. |
Re: Landal: Ze ty ides skumat nove moznosti, ako nas podla roadbooku cez madarsko nahnat az do rumunska buduci rok |
Chalani, ziaden report zatial nie je a ani nebude, lebo uz Oman som pisal nie moc s chutou, resp uz to nejako nejde od srdca, asi je to uz prec. A nechcem to silit. |
Re: janoval: odchod 19.08. na 8 dní čistého jazdenia tam. |
landák ok Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.08.2016 17:07) |
Ale zas my vychodnare, ked sa vyberieme do rumunska cez Ublu, tak nemusime ani samoupravovat plaste. Lebo edvencur zacne par km za hranicou. Pre odvaznejsich aj pred, ale o tom sa verejne nesmie - ku.va tazky trestny cin to je, hvaria nasi zemepani. |
Re: Landal: Re: matus: Tak mi aspon poslite na ss link na tie popisy, ak je to verejne Alebo kludne iba trasa v google maps, ak tie cesty existuju |
o homologacii CC GP450 Adventure pre Slovenský trh teda niekto niečo nevie? Je homologovaná tá motorka? |
Chalani, momentalne nemam nic spracovane, a nemozem sa tomu z casovych dovodov venovat. Ale trasa je kombinaciou tras z clankov Offroadové Alpy a Alpské dobrodružstvo prvá časť, odporucam aj stranky www.dangerousroads.org/ a alpenrouten.de/ - kde najdete velmi vela bodov, ktore sa daju stiahnut do gps a dobre sa s tym pracuje. |
matus - tieto legislativne nuansy ako to funguje v ramci EU popravde neviem ale |
Nechapem preco z toho chce mat vacsina ludi univerzalnu motorku, ktora je vyborna na ceste a perfektna v terene. |
Re: Masochista: v zásade máš pravdu ale neber si do huby moju afriku! Tá je v teréne úžasná... |
Maťo, on možno myslel novú Afriku (spomínanú v diskusii vyššie) |
Landal Narazal som presne na to ze do terenu zdedila len nazov po predchodkyni. Tvoja je samozrejme najlepsia.Inak proti Hondam nemam nic |
Re: raptor: Aj ja som vlani riešil novu WR kupovanu v SK ,individuálnym dovozom. A homologizáciu pre EU to malo. Dokonca homologačný kit na to montujú v EU. Neviem presne prečo , riešil to importér. |
Hodnotenie: CCMGP450 bolo uvedené na západný trh,tam nie je nič nezvyčajné ak má človek doma viac motocyklov...čiže problém nie je z motocyklom ako samotným ,ale s tým že v našich končinách si ho len málokto kúpi len tak z pasie.Ak by stál polovicu ......... |
alexa7 proti ktorej motorke by som mal niečo mať? |
na zaklade toho ze si sadnes na motorku napisat ze je ovela lepsia na jazdenie......... |
Masochista - mas trocha pravdu ale na druhej strane na starej Afrike som cosi odjazdil a nie je treba vzdy polozit ruku na zeravu platnu aby si vedel co sa stane. |
A co ked je to dokonala nudna sterilna motorka? Teraz to zase prirovnam ku GS Je to lepsie na jazdenie ako stary vergel na ktorom ta to bavi? |
Raptor je prilis jemny jazdec, motorky s charizmou ho vyhadzuju zo sedla... |
Re: raptor: musím, aj keď je to mimo tému.... |
Landak - chapeme sa,... ako som napisal ja mam k afrike osobny sentimentalny vztah ale ked to zoberiem prisne matematicky tak sentiment sem alebo tam ..aj stara supertenera 750 je asi o kus lepsie vozenie |
Na Dakar sa jazdí po vlastnej ose? |
Lacnejšia alternatíva CCM450 z ruska : |
Ako je to s tankovaním keď bude CCM nabalená. Treba ju kvôli tomu "odbaliť" aby sa dalo k hrdlu nádrže dostať ? |
Re: aapa: |
Ja by som to v zivote nekupil. Anglicania su jedna neschopna banda hajtrakov co nic nevie urobit poriadne. Rozkazovat a zadavat poziadavky....to ano, par storoci kolonizovali a hovorit druhym co a ako robit to im ide. Ale zadaj im poziadavku ty a domahaj sa urcieho kvalitativneho standardu tak to je konec. Zijem tu nejaky ten rok a vidim to kam sa pozriem. Keby tu nemali kvalifikovanych cudzincov tak skapu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (01.11.2016 21:02) |
Re: RadoR6: A ako tvoja frustracia zo zivota suvisi s touto motorkou? |
RadoR6 - ked je ta Britania taky hrozny svet zbal kufre, odvez sa taxikom na Heathrow a prvym lietadlom šup do Uzbekistanu alebo do Ruska, najlepšie niekde za polárny kruh. |
Filip Kalka Masochista: to nebola frustracia, len take zhrnutie . Jedine z coho som tu frustrovany su tie vecne mraky a vlhko. |
raptor to je take slovenske/raptorovske picovat na niekoho a nepoznat jeho povahu,charakter... |
RadoR6 - to ze CCM je UK firma viem pomerne dlho... za chytraka co vsetko vie sa nemam a ani sa do teba popravde nepustam. Len si myslim ze ked ti ta Britania vadi tak ako si opisal inde by ti bolo lepsie. |
Re: raptor: co mi v Británii na Britoch vadí je skutočne ten ich prístup. Sú to vo vseobecnosti skutočne hajtraci co nič nevedia(nechcu) urobiť poriadne. Poznáš vela ludi, určite poznáš a niekoho k tu robí napr. v stavbarine. Ten by ti povedal ako sa tu robi. To je len jeden príklad. Co mi vadí na krajine je ta pochmurnost (kombinácia stal šedej oblohy,vlhko a tie ich tehlové domy-posobi to spinavym dojmom). Príroda tie nic moc. Od čias kolonizácie keď vyklcovali vecsinu lesov sú tu prevažne hole kopce. Faunu tu tvoria (tak vo vseobecnosti) zajace, líšky a straky. V Londyne holuby . 10 rokov dozadu som mal možnosť odísť odtialto do Švédska. Urobil som chybu ze som neodišiel. Jedine co ma tu drží je len taka zotrvacnost. Ale to uz sme príliš off topic. |
sa tu hadate na somarinach. Mas lahku adventure motorku, ktora bude pri vyssich rychlostiach nestabina, lebo je lahka.... a ked uz do toho albanska, alebo rumunska konecne na nej dorazis. Relativne pohodlne aj s batozinou. Tak hodis papulu v prvom blate, lebo zistis, ze si si tie homologovane stuple cestou zodral... |
Janoval, na posledne Motoride Rally do Tuhrinej som isiel po osi. |
Re: matus: nestretol som ta nahodou minule v KTM v BA? Nepodstatne. |
Ja som nevedel, ze si to ty, az ked si odisiel na tej 690, tak ma napadlo, ze si to bol asi ty. Skoda mohli sme pokecat. Ja si tazko pamatam ludi. |
najdeme si lepsiu prilezitost. |
Re: janoval: "Tak hodis papulu v prvom blate, lebo zistis, ze si si tie homologovane stuple cestou zodral..." |
Re: satos: keď som mal KTM DUKE II - odvodená od LC4, cca145kg suchá, bola fakt nestabilná nad 120 a pri 140 sa dosť vlnila na rovnej ceste. Buď je moto ľahká a je krehká ako steblo trávy alebo ťažká ako guľa a potom je stabilná. A ešte keď ľahký a slabý rám zaťažíš vzadu hore batožinou a sebou, tak krútiť sa bude zaručene. Veľa by sme chceli - ľahká, pevná, silná, stabilná atď. To sa nedá |
Tak jsme zpět.Testovací stroj má 230 moto/h.Cca 11000km.Bylo to tvrdé,ale krásné.CCM vybavené power comanderem byla bez problému.Jen malý nástřel z mobilu. |
Hodnotenie: ... videjká super, hlavne to z Balkánu, motorečka zaujímavá, aj by som do nej šiel, len ako som sa svojho času bavil s Matúšom, treba mať na tento štýl edvenčr tripov parťáka na obdobnej (najlepšie rovnakej) moto. Cena nie je "ludová", ale šak každá sranda niečo stojí ... |
Roman Florian - krasne video, nadherne zabery. |
Tak emisné normy už tradične zas niečo pochovali. |
Re: bacaono: len ten motor z TE630 nema zdvih 111, ale 100, to by uz bolo 660ccm. Takze na advpulse nevedia odpisovat, alebo ctrl+c |
bacaono- nechápem ako starý motor z HQ môže spĺňať nové emisie, resp. v čom sú úpravy spravené tak, aby to bolo vyhovujúce. |
Re: pito1145: Netuším. To je otázka pre výrobcu alebo dovozcu. |
bacaono- ale potom je otázne prečo to neurobili takto i v CCM..ved oficialne maju športový kit na otvorenie plného výkonu motora. Mohli ho takto ešte znížit, dať ešte škaredší výfuk a možno by sa dostali s tým nezmyslom zvaným EURO4. - každopádne sú to dohady a na presný dôvod zrušenia 450ccm motora mi nevedel ani Roman odpovedať. |
Re: pito1145: Poviem ti mój osobný názor. |
Re: bacaono: že by to bolo tak jednoduché , vymeniť 450 za 600 ? |
600vka bude v pohode. Kolko tazdi moze byt ten motor? 10kg? |
Re: alexa7: Sano, v Huske TE630 je ten "novy" motor v endure aj s vyssimi zdvihmi, 6 kvaltom a narast suchej vahy 25kg nie je tragedia. Hlavne, ked na vylet na Magadan nalozis na tu moto v pohode aj 100kg batoziny a to ti tak rozhodi tazisko a zaroven zatazi motor, ze by si tu 600 mal urcite radsej. Myslim. A ked sa ides povozit do Afriky, ci Rumunska s dodavkou, tak ti staci bezne endurko, kludne aj 300. |
Re: Menton: Bude to iná motorka, pochop. WR 250F čo mám, je bicykel vedla WR 450F a rozdiel je |
Re: alexa7: citaj pozorne, ja som napisal, ze medzi 450 boli jednookym kralom. Ked mas vlastnu kategoriu, lahko je byt najllepsi. A dodam, ze s kralovskou cenou. Medzi 600 to uz bude tazke... |
Re: Menton: Podla mna sa chlapci s touto 450 trafili. Preto nerozumiem prečo 600. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 131319 | Včera: 121220