Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (1 hodnotení)
Diskusia k článku: Oprava prednej vidlice Jawa typ 634 – zase tá „triapúla“
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Ahoj, vdaka za poucny clanok. Chcel som sa opytat na to finalne dolestovanie trubiek, vzdy som si myslel, ze zachovanie urcitej drsnosti ma dodatocnu tesniacu funkciu, v principe olej zacne tiect cez najviac zalestene miesto, tak preco mu to ulahcovat. Mierne finalne zdrsnenie by pomohlo udrzat olej po celom obvode a nedovolilo by mu tak rychlo stiect. Mozno by bolo zaujmave vidiet povodne fabricke vykresy s uvedenim drsnosti. |
Ahoj , v princípe určite áno , nie sú zase vyleštené ako zrkadlo. Mne išlo hlavne o to aby sa nové gufero zbytočne nedralo a hlavne aby to chodilo ako má. Podmienkou pre správnu funkciu je samozrejme absolútne rovná trubka. Aj mňa by zaujímalo , koľko to vydržalo nové z fabriky. Ja len viem že pri demontáži som si všimol stopy po sústružení , takže s nejakým leštením si určite hlavu nelámali. každopádne tvrdochróm by určite bol len plusom. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 134671 | Včera: 225066