Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (20 hodnotení)
Diskusia k článku: Motoshop Žubor XL Enduro Cup 2015 - záverečné zhodnotenie, dotazník a výsledky seriálu
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Dotazník som už síce dávno vypísal. ALe |
na Rally Croatia boli 3 nalepky s cislom na moto a latkove cislo so zicherkami na chrbat/ruksak.... |
Ja som za nálepky! |
ja mam rad nalepky. Cim viac nalepiek na moto, tym viac zavodak |
Aj mne sa nápad páči, lepšie ako poliepať moto. |
Technická otázka / návrh? |
Jáá nedobehnem, to ja zavadziam |
Hogo, to nebiuo mislene že mňe zavadza. Vicemene mi to je sedem, lebo mi nejde o bodi. Kebi jo,idem secki zavodi. A určite nezávadné zavádzajúci seckim rovnak. Lebo ja ho dobjehnem na lúke a ti v jedjokolajke. Komu zavadza vjec? |
Re: mikulec: "Na preťeki sa chodzí preťekat. Do sa ide voskat len tak, tak bi sa nemjeu zúčastňit preťeku, lebo zavadzá preťekárom, kerí scú preťekat. Ten co sa voská, sa može voskat f tréningoch" Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (01.01.2016 11:06) |
Ako silvestravky program to neni zlé Ono kazda kategoria ma iste rozpatie, v kazdej je jedna moto naj, teda najlahsia a najvykonnejsia napr a ina v nevyhode. Moto si voli kazdy sam. Je to hobby a zabava tak s tym netreba carovat... |
70 koni a 2 valce, to je cista 2V600 |
Re: janoval: nooo pekne v akej kategórii sa apríla ocitne???? |
Aprliliu rxv 550 na vas!!!! |
Ani to nie je také jednoduché, lebo ak niekomu namotujeme balastovú záťaž pod motor, bude mať výhodu oproti tomu čo bude mať závažie na zadnom nosiči. |
Ten bacaonov napad sa mi paci. Konecne niekto prisiel s niecim konstruktivnym |
Mikulec presne tak, doviezol by som len kvôli tebe Varadero |
Re: bacaono: to by bolo celkom fér a napr BMW 1200GSA ktoré má256kg pred pretekom vypustí oleje z prevodovky a motora a bude mať250kg rovných. A môže jazdit |
Mám nápad. ...ale je to len výplod predsilvestrovskej nadržanosti na chlastačku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (31.12.2015 11:39) |
Mikulec kvalitu nezistíme. Lebo záleží aj na tom či ten olej menil a tlmiče repasoval nejaký Pako v drevárni alebo tlmičový kúzelník. |
Na konci dna zistime, ze len o niekolko desatroci nasledujeme velke dakarovske pretekanie. Tam 30 rokov dozadu vyhravalo velke a tazke GS, ale potom to uz boli preteky 1V600, teraz su to lahucke 1V450. V hobickych sutaziach je tato latencia sposobena mnozstvom starsich strojov s cenou primeranejsou mlateniu o zem. Avsak trend znizovania vahy a objemu nikto nezastavi a dnesna kategoria Open bude musiet byt casom hlavnou kategoriou a vsetko nad bude historicka exotika hodna odovzdania akurat tak diplomu za dojazdenie... |
kvalitu podvozku jak ziscíme? Solva, Ohlins, faktori WP, factori Šova atd alebo jak? Potom budeme ziscovat, či tam nemá olej uš vjec jak 20 hodzin, alebo jak? |
pre mňa sú priority podľa ktorých by som delil motorky nasledovné: |
Re: marek1976: myslím, že to nie je OK čo píšeš, lebo treba brať nejaký základ, musíš vziať nejaký stred, alebo bernu mincu, nazvať sa to da rozne. V súvislosti s tým : |
marek1976: ale takí Transalp 2011 má 214 suchú to ideme dat jako fér ke KLEčke 178kilovej? Alebo to ideme dat do férpvého porovnáňá z Afrikú, kerá má rok 1997 - 207 suchú? Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (31.12.2015 10:26) |
Re: Masochista: ja s tým problém nemám, kľudne môžem jazdiť aj v OPEN je mi to úplne fuk, ja som sa len vyjadril k číslam a Landalovi. Ja si chodím na preteky zajazdiť nie pretekať a tam je asi rozdiel v pohľade na vec ale ak si chceš silou mocou zajazdiť na mojej malorážke tak v pohode ti ju požičiam |
Všetko je na usporiadateľovi. Buď to akceptujem alebo sa nezúčastním. Pre tých čo nesúhlasia - usporiadajte pretek Vy, s vašimi pravidlami. Klobúk dole každému kto niečo zorganizuje, a je férove rešpektovať ich rozhodnutie. |
axel1 ale presne o objeme a pocte valcov tie kategorie su. |
Re: Landal: aj by som s tebou súhlasil, ale!!! |
Naťahujete sa tu na počte válcov a hmotnosti, pre mňa je však podstatnejší podvozok a skúsenosti jazdca.Pri terénoch ktoré sa jazdia je najdôležitejšie pruženie. Jasné hmotnosť urobí veľa, ale:pri mojich 70 kg a motorke 130kg je to pomer 1 :1,85, pre chlapa 110kg a motorke 200kg je to to isté. |
V mojom preteku budú triedy a zaradenie do nich zhodné s CUP-ovým, lebo iné by bola hovadina. |
masochista je skrátka masochista, to je darmo. Je to ripák prvej kategórije, treba ho tak brat. |
mapriklad, 1 a 2 sa tu spomina, 1 a 3 doverne poznam. |
Och....takze ja mam aj tak krosku a rady, aby som si kupila nieco do kategorie open su bezpredmetne... |
veď preto sa to volá výnimka... Platí to tak roky rokúce a je to tak preto že KLE 500 kubíkov chýba a nie preto že KLE500 patrí medzi 1V600 alebo dokonca medzi Open... Je to regulérny dual sport cestovné enduro a váči takmer 200kg. Konkurent Transalpa... A proti nemu má aj súťažiť... |
chňápem že moja súťaš moje pravidla, ale téš chňápem, že 500 neňi nat 600 a 1válec neňi 2válce. |
motorkou to neni... almost nikdy... |
Vzdy je to zasluha jazdca. |
Re: Masochista: 2V600 ovládol jazdec, je jedno na čom sedel. V Pilisčéve bol na SER, ktorú potom predal a kúpil starú KLE s 200 000 km... KLE a transalp majú k sebe veľmi blízko a odjakživa preto jazdili v jednej kategórii. pre KLE je chýbajúcich 100 kubíkov skôr hendikep ako výhoda, hmotnosťou je to ako transalp+-. Preto vždy boli a budú v jednej kategórii... |
bacaono vynimocne som to myslel vazne |
Vaaa, tá prerobená SERka vyzerá rozprávkovo! |
Big je už von zo seriálu ( teda aspoň môj). Zmenil som motorku! Zostávam v kategórii 2v600. |
Re: bacaono: Myslis hmotnost motoriek? |
Filip vášne a dikusiu nerozpútavaj, lebo pár premotivovaných to začne brať naozaj vážne. |
Idem trochu rozputat vasne a diskusiu. |
Re: Awia: potešilo by ma keby ste v blízkej dobe zverejnili termíny pretekov XL Cupu 2016 aby sme vedeli kedy kde a čo nás čaká |
Príspevky o súboji Mastodont XL enduro vs. ľahkonožka som presunul do témy Motošport: Mikulec na Varanovi a Marek na... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (28.12.2015 19:20) |
Re: Awia: najskor urob moto potom video, pockame |
Re: Landal: ďakujem užsom našiel. Soráč!! |
Re: janoval: Pod tento príspevok sa podpisujem tiež. |
Hodnotenie: Tak som sa pekne rozpisal a všetko mi zmyzlo kur-va ale to podstatné, smerovanie pretekov sa mi páči |
Raptor: pozriem a vidim. Ale vazne, ked clovek na to sadne, tak pochopi. Z mojho pohladu je 525ka kladivo pre vyjazdeneho mx alebo enduraka na blbnutie do volnej prirody. Zaciatocnik sa na nej bude len trapit. |
keda je krehke žiena, na tom trvám... ale facku by som od nej dostat nechcel, na tom tiež trvám |
Masochista - predstav si,ze to video je s plnou nadrzou a asi po 4x dvihnuta moto Chcelo to nacvicit. Je tak tazke tomu uverit? Ak ano,tak sorry, asi nie som az tak krehke ziena... Vek a kila neodrbes |
opravte ma ak sa mylim.. sutaz sa vola XL Enduro Cup? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.12.2015 19:42) |
"Si ma nasral masochista" |
A k tej slabej zene: Upravené 2 krát. Naposledy upravil keduska (22.12.2015 16:51) |
Ja som rozhodnuta. Ostanem v terene na tazkej motorke bez pretekania (resp. iba na malych sukromnych pretekoch). |
To boli ale doby kedy aj afrika bola povazovana za terennu motorku |
Mozem zhodnotit len trat v Tuhrinej a aj to len z pohladu malo skuseneho jazdca. |
Re: Awia: tak si teda pretekajte..... |
Re: Masochista: Asi sa budem musiet ešte vela učiť, aby som s tebou súhlasil... |
Na preteky sa nechodi ucit zakady. |
awia - ved v pohode, ja som bol len v Klacanoch a narocnost som tusim zhodnotil ako Náročné, ale je to OK, veď je to pretek |
úplný off panic by asi nemal čo robiť na pretekoch. Pre nich treba základnú enduroškolu (napr. ako bolo pred rokom v Kechneci) a pre nich ja ponúkam "tréning". Trate boli podľa mňa všetky OK. Opriem sa teraz o predbežné výsledky našej ankety: |
raptor pekne si to |
Hodnotenie: landal - narocnost trate.. nuz to je uhol pohladu, tam kde sa landal na LC4 špára v nose, upije si s camelbagu a tejto predlzenej selanke si nadvíhnuc svoje pozadie predlžene so slastnym pohladm uprdne ..sa môže raptor potiť Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.12.2015 10:35) |
Ja som pridala moj pohlad, ako si to urobite, tak to budete mat, ked sa mi nepaci, tak pretekat nebudem. |
Hodnotenie: Re: Landal: Keduska narážala na takzvanú EASY časť preteku nie na celý pretek Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek1976 (22.12.2015 8:56) |
Re: janoval: pýtal si sa Awiu, ale poviem aj svoj pohľad. Bolo človeče! Čudoval by si sa, čo nám to dáva. Osobne som veľmi rád, že sme na to nabrali odvahu. Bol to správny krok |
Awia: bolo vam toto treba? |
Organizátor na trati: chápem pohnútky, ale: aj bez toho aby som to robil si viem predstavit kolko času a energie treba, aby sa niečo také zorganizovalo. Som rád, že tu máme nadšencov čo to robia, nie to ich ešte obmedzovať na ich vlastnej súťaži, že čo môžu a čo nie. Sú samozrejme výnimky, kde by to bolo nutné. Že Filip? |
myslim ze organizator riesi skor to aby tu trat aspon raz presiel kvoli kontrole na poslednu chvilu a nie este nejake treningy |
V tom že organizátor jazdí na vlastnom preteku by som problém nevidel, ale len za predpokladu že má dostatočné množstvo kvalifikovaných, poučených a zodpovedných komisárov a zastupičov (nie iba pičov ) |
Odpocitanie najhorsieho preteku spravi zavod vyrovnanejsim a zaujimavejsim, ja som plne za. |
Podla nas (Marek a Keda) - preteku by sa nemal zucastnovat jeho organizator, lebo: |
Re: elKablo: KTM 1190R patrí do 2V1000, pravidlo bolo: 2V 1000ccm a viac alebo hmotnosť nad 240kg. Teda 1190 tam patrí kvôli zdvihovému objemu. |
chlapi (jašterica) tuším zle chápete to pravidlo škrtania. Ono presne také pravidlo je aj vo FIM Cross-Country Rally. Nerozmýšlajte nad škrtaním to nie je správny popis. Škrtá sa totiž iba ak zajazdíš viac ako potrebný počet pretekov. Ako bol popis pri otázke v ankete: |
Re: jasterica: Ak má ferko len 1 bod náskok, pričom najhoršie získal 2 body, tak potom v tých pretekoch, kde jožko bodoval, musel byť o hodne lepší než ferko. Takže nevidím v tom žiadny problém. Napríklad v motoristických športoch je toto pravidlo bežné ale neviem o tom, že by sa brali preč najlepšie časy, viem len o odratavaní najhorších. |
Re: jasterica: |
Hodnotenie: Odpočítanie jedneho najhoršieho preteku - ferko má 10b - jožko má 9b.ferko mám najhorší 2B - jožko 0b.ferkovi ostane 8b - jožkovi stále 9b.Či? A čo pretekári z 50 b.Niekto nulu , niekto 5 b. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jasterica (20.12.2015 21:21) |
Hodnotenie: videjko z Tuhrinej z Drona tocene je realne nejake ze bude? |
elKablo, keď aj všetko odmakáš nebudeš ukrátený, aj tebe sa odráta najpomalšie kolo, čiže pôjdeš hore. Stále lepšie prehrať takto, ako "zadarmo" získaným druhým miestom. Takže keď pôjdeš na všetky kolá, budeš na tom len lepšie, lebo jednak viac šancí mať viac bodov + zážitok z pretekania a toho celého okolo toho Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (18.12.2015 18:36) |
Re: stefo2617: zase pustit medzi hrochy HP2 (173kg) by uz bolo asi vela, ale kludne by som to pustil na cca 210kg.. |
Re: Menton: neprekombinovat, súhlasím. A práve také to bolo tento rok, takže toto by bolo treba zachovať. |
Re: elKablo: to nie je len kategória hrochov to je vo všetkých kategóriach.Myslím že by sa vôbec nemala brať do úvahy váha mašiny ale len kubatúra a počet valcov. |
Re: Landal: ako to uz byva zvykom, jednoduche veci su genialne, avsak diabol sa skryva v detailoch. Nadefinovat pravidla je preto urcite tazke, hlavne s ohladom na oficialne dianie na pretekoch a ich ohybanie (Dakar, 6days...). Mozno by fakt stacili co najjednoduchsie pravidla a niekto (kludne aj kolektivne) s pravom rozhodnut pripadny spor. Nech sa rozhodnete akokolvek, ja to plne respektujem a rad si pridem zajazdit. Drzim palce, nech je novy rocnik aspon tak dobry, ako bol tento. Je to super robota od vsetkych organizatorov |
Re: elKablo: k tomu druhému návrhu. Neber to v zlom, ale pri takomto pravidle by som sa seriálu nezúčastnil. Pre mňa je kľúčové fair play, a nevidím žiadneho športového ducha v tom dostať body do súťaže v jazde na moto za to, že zorganizujem súťaž v jazde na moto. Je to miešanie jabĺk a hamburgerov do jedného koša. |
a tiez ma napadlo ze by sa nemusel jeden pretek skrtat, ale namiesto toho by organizator dostal urcity pocet bodov, napr. ako za druhe miesto.. bolo by to aj motivujuce pre oganizovanie pretekov.. na beni svojich pretekov by sice nestal, ale bodiky by sa zaratali.. podobne sme to mali aj pri vyhodnocovani sportovej mototuristiky.. |
Hodnotenie: ja by som chcel poznamenat, ze by sa asi mohli prehodnotit kryteria pre Hrochov, lebo pri vahe nad 240kg tam v podstate nepatri ani KTM 1190R (217kg) ktora tam jazdila v poslednom preteku.. urcite nechcem chalana pripravit o vybojovane 3. miesto (zasluzil si ho), len ze by to bolo pre buducnost vsetko koser.. |
dotazňík sem viplňiu, aj ket nejsem moc kompetentní asi. |
Vlado neviem či máš ešte nárok vyjadrovať k xl enduru . Nech Ti nová frajerka dobre slùži a nedri ju moc hned zo začiatku. |
Re: Landal: jasne, budes prvy. Tiez vyplnene poslane |
Hodnotenie: odoslané - požadujem brať vážne |
ivanxr125l advokat pise ze spravi aj druhy rocnik |
Re: extreem: |
Hodnotenie: Re: ivanxr125l: Znamená že bude ročník 2016 |
Hodnotenie: dotazník odoslaný a v priebehu zimného dumania som zvedavý na pokrok v novom ročníku XL enduro CUPe ! |
Hodnotenie: Parada! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Richardus (17.12.2015 10:42) |
Hodnotenie: Re: Masochista: oprav sa, ani vyhlasenie vitazov a radost na bedni nezarucuje, ze si aj po par mesiacoch stale vitazom. Nevies, kedy zasada komisia XL Enduro Cup? |
Hodnotenie: Vyplnené odoslané.. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 78793 | Včera: 218526