Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM Super Duke 1290 R 2014 - tak trochu prítulná beštia
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: nikdy som na tejto motorke nejazdil, iba som na nej sedel. |
Hodnotenie: Rád by som ho vyskúšal, ale momentálne skôr slintám po jeho Adv R bratovi. |
žiadne wheelie fotky... |
Na to je príliš drahá :D |
posed s vahou na rukach? teda neviem ale pod tymto heslom si predstavujem posed na jogurte alebo napr. onehdajsich monstroch od ducati |
Hodnotenie: Tento článok mi padol do rany, lebo o týždeň ju skúšam. Ja som ten čo dumá nad bytím či nebytím vo forme organickej, a nepotrebuje 180 koní Chcem ju (aj) na turistiku. |
ked ju chces, tak to ta nemoze zastavit! |
Hodnotenie: Kamilko: mas sancu stat sa naozaj spickovym jazdcom Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (26.03.2015 20:42) |
Hodnotenie: silno som nad nou uvažoval, že čo po berte, aby to malo aj taký krútiak a bolo to športovejšie, ale tá beštiálnosť by mi tam ozaj chýbala. |
matus |
o vplyv na jazdne vlastnosti by som sa nebal, ale zo zaciatku by som klopil opatrne, aby som zistil, ci stupacky nie su moc nizko... |
Hodnotenie: Re: Kamilko: Na moto sa jazdí nie odráža nohami, nato je odrážadlo. Ak dočiahneš špičkami je to v pohode, stačí posunuť riť na jednu stranu a na tej strane s oprieť o celé chodidlo, nemusíš mať obe nohy na zemi, vec zvyku, po krátkom čase ani nebudeš riešiť... Samozrejme malé zníženie úprava sedla pomôže... tak sa nedaj odradiť. |
na výstave som prvý krát videl, sadol a slintám...., podávam športku |
Kamilko: o tom nehovoriac ako efektne to môže vyzerať v križovatke, ak sedíš napr. na 200+ kg beštii a keď sa zastavíš na červenej tak sa elegantne oprieš len o špičku ľavej nohy :D. |
|
Kamilko: ono to je ako so vsetkym v zivote, ucis sa hlavne na vlastnych chybach... a cim drahsia chyba, tym lepsie sa pamata... ak budes mat problem dociahnut na zem, pride prva situacia, ze ju hodis o zem a druhy krat si das velky pozor... inak, take blatostroje maju vysku sedadla vyse 90cm a pritom to jazdia aj zeny, takze fakt je to len a len o zvyku... |
S1000 je škaredá ako matka čo ju porodila |
petrik - mne by na MT-čke vôbec nič nechýbalo, keby ide viac do náklonu |
Hodnotenie: "Na beštiu veľa času nemám, preto sa s elektronikou veľmi nehrám,..." a potom napíše: "skrátka akoby sa to zlo, ktoré by z motorky malo sršať stále, uvelebilo do stavu hibernácie a dá pokoj... Tento bike je totiž príliš ľahké krotiť..." |
Kamilko: no lebo ten prerasteny jazvecik Kacko je vlanajsia Miss Vlachovo |
menton K1300R is a post-apocalyptic Robocop Terminator! I like! |
Kamilko : ked ju milujes, nie je co riesit... Ked ju poriesis, nie je co milovat krasna je... V oranzovej.... |
menton Ty už hovoríš ako Pitbull v pesničke Fireball: |
Hodnotenie: naco taky vykon do premavky? potom vsetci sialene lietaju prekliato nizko tesne nad povrchom vozovky |
Nejako nechapem ten zaver - vadila elektronika, alebo sa Vam zda superduke malo ostry? |
oolo odjazdil som na nej cca 1200 km - 200 na skúšobnej, 1000 na mojej. Tie kilometre na mojej boli zábehové (manuál zakazuje počas zábehu vytáčať na viac než 6500), ale tú skúšobnú som vytočil na 8000, aj 8500. |
Re: oolo: za mňa - nieje to až taká Beštia ako ju propagujú... Elektronika je fajn, pomôže určite hlavne trakcia... bez ne by to bolo niekedy náročné s tým plynom. Skvelá motorka na jazdenie... |
no, som sklamany z tychto slov. A ked si pozriem tie fotky, co si dnes postol... |
matus mne sa práve že páči že je taká. Vyskúšal som ju, zistil som to, a práve kvôli tomu som si ju kúpil. |
Chapem. Asi to robia pristupne aj nam smrtelnikom a potencial to ma stale. Fakt je ten, ze byt radikal je sice fancy, ale to co zivi fabriku su predajne cisla. Preto spravia civilnu verziu a R verziu abz obsiahli co najviac ludi. |
oolo chachachacha, takže napísal presný opak toho čo ja |
ono ludia, ktorí sa trocha zaoberali vývojom SDR 1290 vedia, že výrobný proces pohonnej jednotky pozostával z dvoch fáz. |
Zrejme je to motorka viacerých tvárí. Ja som k nej, samozrejme, pristúpil s veľkým rešpektom, preto sú moje skúsenosti také. Zrejme ak ju chytí do ruky väčší macher, ináč by to vyzeralo. |
Re: Kamilko: lebo na CB 1000R to funguje tak, že ty zaťaháš za heft, otvoríš škrtiace klapky a pri ich polohe sa hned zbadá RJ a pumpuje viac benálu do valcov a mašina ide vpred. |
ChesterTT Povypínať všetky tie kontroly! A ísť rovno do jarku |
Re: Kamilko: alebo sa naučit brzdit a tahat za heft |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 122340 | Včera: 206877